Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@00:39:51 GMT

ادعایی روی پخش زنده نداریم،چرا کمک نمی‌کنید؟

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۱۷۴۹

ادعایی روی پخش زنده نداریم،چرا کمک نمی‌کنید؟

به گزارش "ورزش سه"، فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال در پایان دیدار برابر سپاهان در جمع خبرنگاران در مورد حواشی ایجاد شده پیش و حین برگزاری بازی دو تیم که به دلیل درخواست باشگاه استقلال برای دریافت حق پخش تلویزیونی ایجاد شد، بیان کرد: در اصل ۱۷۵ قانون اساسی یا دیگر قوانین می‌بینیم که فقط پخش، انحصاری به صدا و سیما واگذار شده و هیچ جای قانون گفته نشده که باید این پخش و محتوا باید مجانی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پخش در اختیار صدا و سیما است؛ اما هیچ کجا گفته نشده که آن مجانی است. این حقوق باشگاه است و هر کسی قصد برخورداری از این محتوا را دارد، باید هزینه آن را پرداخت کند.باتوجه به اینکه آیتم‌های الزام‌آور و نظارتی ای.اف.سی در حال گسترش است و تازه در آیتم‌های با اولویت A هستیم که باشگاه‌هایمان حذف می‌شوند و اگر آیتم‌های B  و C اجرا شود، یکی از آیتم‌های اصلی حق پخش خواهد بود.

وی ادامه داد: بخواهیم یا نخواهیم خیلی از الزامات را رعایت نکردیم و امروز به مشکل خوردیم. در نهایت در آینده در حق پخش به مشکل خواهیم خورد. باید فرم‌ها را پر کنیم و بگوییم چه قراردادی بستیم و قراردادها را ارائه کنیم. به هر حال به آنجا خواهیم رسید و بهتر است تا قبل از اینکه به آنجا برسیم خودمان فکری کنیم. مشکل امروز حق پخش زنده نبود و ما طبق مصوبات گذشته ادعایی روی آن نداشتیم و بحث، محتوا بود.

وی افزود: چه کسی می‌گوید بیایند فوتبال و از گل‌های استقلال ساعت‌ها برنامه ساخته شود و میلیاردها درآمد تبلیغاتی ایجاد شود اما استقلال از تولید خودش و چیزی که متعلق به خودش است ریالی برخوردار نشود؟! بهترین پیشنهادات را دادیم اما متاسفانه استقبال نشد. اگر می‌خواهیم فوتبال‌مان پیشرفت کند باید این کار را بکنیم.

معاون حقوقی باشگاه استقلال عنوان کرد: این کاری را که می‌گویند در صدا و سیما مصوب شد، ربطی به محتوا و پخش ندارد و قسمتی از حق تبلیغات است که برای کل ورزش ایران و فدراسیون‌های آماتوری است. فوتبال یک ورزش حرفه‌ای و فدراسیون حرفه‌ای است و از عموم شرکت‌های عمومی غیر دولتی خارج شده و دیگر جزو آن دسته فدراسیون‌ها نیست.

وی ادامه داد: به همین دلیل است که همه فدراسیون‌ها زیر نظر وزارت ورزش و جوانان اداره می‌شوند، اما فوتبال مستقل است و حتی وزیر ورزش و جوانان حق دخالت در فوتبال را ندارد. یا باید مشکل را حل کنیم یا در نهایت مانند خیلی الزامات دیگر گرفتار خواهیم شد.

 

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر سازمان لیگ فرشید سمیعی معاون حقوقی حق پخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۱۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نادر کاشانی درگذشت + سوابق

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، نادر کاشانی از سال ۱۳۴۰ عضو تیم ملی بسکتبال شد و سال ها به عنوان بازیکن و کاپیتان در ترکیب این تیم قرار داشت.

مرحوم کاشانی با تیم ملی بسکتبال در بازی های آسیایی ۱۹۶۶ و ۱۹۷۰ بانکوک و همچنین بازیهای آسیایی ۱۹۷۴ تهران شرکت داشت. او در چهار دوره رقابت های باشگاه هیا تهران با تیم پاس به عنوان قهرمانی دست یافت.

زنده یاد کاشانی مدتی به دلیل بیماری گوارشی در بیمارستان بستری بود و در نهایت به دلیل بیماری دار فانی را وداع گفت.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش که چندی پیش با حضور در بیمارستان از مرحوم کاشانی عیادت کرد، طی پیامی درگذشت او را تسلیت گفت.

در متن این پیام امده است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت زنده‌یاد مرحوم آقای نادر کاشانی که بدون شک از نوادر تاریخ بسکتبال ایران محسوب می‌شد، غم انگیز و متاثرکننده است.

زنده‌یاد نادر کاشانی نقش‌آفرینی ارزنده‌ای در بسکتبال آموزشگاهی، باشگاهی، دانشگاهی، نیروهای مسلح و تیم ملی بزرگسالان ایران داشت و دهه‌ی چهل و پنجاه با درخشش این مرد رعنا و تحصیلکرده همراه بود و به واسطه‌ی اخلاق و رفتار نیکو، نام ماندگاری از خود در تاریخ ورزش کشور برجایی گذاشت.

فقدان این چهره‌ی ماندگار و کاپیتان اسبق و خوشنام تیم ملی بسکتبال ایران را به خانواده‌ی گرامی‌اش و جامعه‌ی ورزش دانشگاهی بسکتبال تسلیت عرض می‌کنم.
برای آن قهرمان فقید، آمرزش و آرامش و برای خاندان محترمش صبر و سلامتی از درگاه خداوند متعال، طلب می‌کنم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228071 برچسب‌ها بسکتبال

دیگر خبرها

  • شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)
  • محمد مومنی: واگذاری سرخابی‌ها به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی می‌کند
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی‌ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • نادر کاشانی درگذشت + سوابق
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • آغاز هفته‌ فرهنگی اصفهان با شعار شهر زنده، شهر زندگی
  • درخشان:پرسپولیس دوباره می تواند فاتح سه گانه شود/ وزیر ورزش گفت استقلال از 45 متری گل بخورد؟