Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساندرو تونالی گفت از اینکه کارشناسان شانس یوونتوس و اینتر را بیشتر از میلان می دانند، ناراحت نمی شود اما اعتنایی به این گفته ها ندارد. 

ساندرو تونالی در تابستان 2020 به طور قرضی از برشا به میلان پیوست و تابستان گذشته قرارداد او دائمی شد. به عنوان کسی که از کودکی هوادار روسونری بوده، تونالی حاضر شد برای دائمی شدن قراردادش دستمزدش را کم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در گفتگو با Sette Magazine گفت:

کار درستی کردم و پیشرفتم در نتیجه همان تصمیمم بود. حضور دائمی هرگز مانند حضور قرضی نیست. شاید جزئیات باشد اما این مسائل تفاوت را رقم می زند. وقتی بازیکن قرضی هستید و بد بازی کنید، نگران هستید که باشگاه شما را خریداری نکند. من در زمان مناسبی به میلان آمدم و می خواهم بمانم. 

گزارش ها از انگلیس می گویند آرسنال به تونالی علاقه مند است اما هافبک 22 ساله روسونری تاکید کرد به جدایی از این تیم فکر نمی کند. اکثر کارشناسان معتقدند شانس یوونتوس و اینتر برای اسکودتو بیشتر از میلان است. تونالی در این مورد گفت:

ما با هوادارانمان تنها هستیم. مانند فصل گذشته، به گفته های سایرین توجهی نداریم. نمی توانیم تفکر مردم را عوض کنیم اما از این موضوع ناراحت نمی شویم. بعد از بریس ژیرو در دربی فهمیدیم که می توانیم اسکودتو را بگیریم. یک اشتباه از اینتر کافی بود اما لازم بود در ادامه از نظر ذهنی قوی باشیم. در حالی که مجبور به پیروزی بودیم، 5 بازی آخر سخت بود. 

چرا میلان قهرمان شد؟

مسائل متفاوتی تاثیرگذار بود اما پیولی تعیین کننده بود. وقتی او کارش را در میلان شروع کرد، در شرایط سختی بود. 

چه پیامی برای هواداران میلان دارید؟

می خواهم تتوی جدیدم را به آنها نشان دهم که نوشته شده "غیرممکن-Impossible" اما با قرمز روی I و M خط کشیده شده است (ممکن). هیچ چیز غیرممکن نیست. این پیام من است. 

اخبار داغ 

نرمش مهدی قایدی برای بازگشت به استقلال؛ بمب آخر تیم ساپینتو یک قدم تا آبی‌پوش شدن احسان حدادی، هر روز بدتر از دیروز، هر روز زیر 60 متر!/ دیسکی که در قونیه هم به سکو نرسید سفر مدیر منچستریونایتد به تورین برای مذاکره با رابیو؛ پیشنهاد یوونتوس برای موریل رد شد دستمزد عثمان دمبله افزایش یافته است؛ 50% رقم انتقال او به خودش می رسد!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۱۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی اینتر جلو چشم هواداران میلان

به گزارش قدس آنلاین، دوشنبه شب در ورزشگاه سن سیرو داربی دلامادونینا بین دو تیم میلان و اینتر در حالی برگزار شد که افعی‌ها می‌دانستند در صورت پیروزی مقابل رقیب سنتی خود قهرمانی آن‌ها روی کاغذ هم مسجل می‌شود.

اینتر بازی را خوب شروع کرد و خیلی زود توسط آچربی روی ارسال یک کرنر به گل رسید. در نیمه دوم هم شلیک مارکوس تورام سن‌سیرو را در بهت و حیرت فرو برد تا عملا اینتر در آستانه قهرمانی قرار بگیرد. در دقیقه ۸۰ هم توموری یکی از گل‌های خورده را جبران کرد اما در نهایت این اینتری‌ها بودند که با فتح خونین دلامادونینا قهرمان زودرس سری آ شدند.

در دقایق پایانی بازیکنان میلان نتوانستند خشم خودشان را از قهرمانی نراتزوری مقابل دیدگان هوادارانشان کنترل کنند و در دو صحنه با بازیکنان اینتر درگیر شدند که حاصل آن اخراج کالابریا و هرناندس از میلان و دومفرایس از اینتر بود.

با این نتیجه اینتر ۸۶ امتیازی شد و اختلافش با میلان را به عدد ۱۷ افزایش داد تا برای بیستمین بار فاتح اسکودتو شود و ستاره دوم را کسب کند.

اینزاگی هم توانست افعی‌ها را به دومین قهرمانی سریع تاریخشان برساند. اتفاقی که پیش از این با مانچینی رخ داده بود و اسپالتی با ناپولی و الگری با یوونتوس نیز هرکدام یک مرتبه موفق به قطعی کردن قهرمانی در پایان هفته سی‌وسوم شده بودند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • برتری 3-2 منچستریونایتد مقابل میلان در شب بریس کاکا و وین رونی (24 آوریل 2007) / فیلم
  • برتری اینتر مقابل میلان و کسب ستاره دوم در سری آ به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • اینترمیلان برای بیستمین بار قهرمان لیگ ایتالیا شد
  • جشن شبانه بازیکنان اینتر پس از پیروزی مقابل میلان و مسجل شدن بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم
  • قهرمانی اینتر جلو چشم هواداران میلان
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم
  • طعنه ستاره اینتر به میلانی‌ها: صداتون نمیاد! (عکس)
  • بیستمین اسکودتو: اینتر قهرمان ایتالیاست!