Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@20:59:07 GMT

افزایش سه برابری تسهیلات این صندوق در الیگودرز

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۱۹۷۹

افزایش سه برابری تسهیلات این صندوق در الیگودرز

ایسنا/لرستان مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور از افزایش سه برابری تسهیلات این صندوق در الیگودرز خبر داد.

نعمت‌الله رضایی با بیان اینکه در سفر به الیگودرز بحث‌های مربوط به شهرستان مورد بررسی قرار گرفت، اظهار کرد: با توجه به وسعت زیاد الیگودرز، اقلیم متفاوت و پتانسیل‌های طبیعی و با وجود اینکه حوزه فعالیت صندوق کارآفرینی امید روستاها و مناطق محروم است، یکی از مناطق هدف صندوق کارآفرینی امید این شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از بازدید و برگزاری جلسه با نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی قرار بر این شد که موضوعات متفاوت با اولویت طرح‌های خرد، کوچک و معیشت محور مورد توجه قرار بگیرد.

مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید کشور گفت: طرح‌های دامداری، گردشگری و گیاهان دارویی که مبتنی بر پتانسیل شهرستان است مورد تایید قرار گرفت.

رضایی بیان کرد: همچنین قرار شد برخی ساکنان مسکن مهر الیگودرز که تحت پوشش بهزیستی هستند، مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید قرار بگیرند.

وی با اشاره به تنوع فعالیت صندوق کارآفرینی امید کشور گفت: صندوق کارآفرینی امید شهرستان ظرف چهار ماه اول سال جاری بیش از سه برابر کل سال گذشته تسهیلات پرداخت کرده است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور خاطرنشان کرد: امیدواریم روند پرداخت تسهیلات صندوق در شهرستان ادامه پیدا کرده و منجر به تولید و اشتغال شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بهزیستی شهرستان الیگودرز اليگودرز مجلس شورای اسلامی صندوق کارآفرینی امید صندوق کارآفرینی امید امید کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۱۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳ برابری طرد اتباع از استان تهران

سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران از افزایش بیش از ۳ برابری طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز از سطح تفرجگاه های استان تهران در نوروز ۱۴۰۳ نسبت به زمان مشابه در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

سرپرست اداره کل اتباع استان تهران گفت با اجرای طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز از سطح تفرجگاه های استان تهران در نوروز ۱۴۰۳، تعداد بیش از ۸هزار تبعه غیر مجاز از سطح تفرجگاه های استان جمع آوری و برای بازگشت به کشور تحویل اردوگاه مراقبتی استان شده اند.

وی افزود همچنین در سال ۱۴۰۲ بیش از ۷۰ هزار تبعه غیر مجاز با همکاری فراجای استان تهران جمع آوری و برای سیر مراحل بازگشت به کشور خویش به اردوگاه مراقبتی استان تهران تحویل داده شده اند.

سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران گفت تا آخرین نفر اتباع غیر مجاز در استان اجرای طرح جمع آوری همچنان ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • رشد ۲.۵ برابری بازرسی های بهداشت محیط
  • افزایش ۳ برابری طرد اتباع از استان تهران
  • تشدید رفتارهای اسلام‌هراسی در آلمان/ افزایش ۲ برابری آمارها در پی جنگ غزه
  • تحقق ۱۵۰درصدی تعهد اشتغال خوروبیابانک دریک سال گذشته
  • افزایش امید به زندگی در سیستان و بلوچستان
  • نحوه دریافت تسهیلات غول‌های فناور/ ۳ فناوری اولویت‌دار مورد حمایت صندوق نوآوری کدامند؟
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان الیگودرز
  • افزایش ۱۲ برابری حجم طرح های راهداری و حمل و نقل جاده ای یزد
  • افزایش ۱۲ برابری حجم طرح‌های راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای یزد
  • افزایش سقف پرداخت خسارت صندوق بیمه حوادث طبیعی چقدر اثرگذار است؟