Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: اعتبارات استانی موافقت نامه های ابلاغ شده شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان نسبت به سال گذشته حدود 100 درصد افزایش پیدا کرد.

علیرضا راشکی در گفت وگو با ایسنا- افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، با این افزایش اعتبارات استانی پیش بینی می شود، می توان زیر ساخت های خوبی برای شهرک های و نواحی صنعتی استان اجرا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سال گذشته اعتبارات استانی تخصیص یافته به این شرکت استانی 197 میلیارد ریال بود که صرف هزینه هایی برای اجرای طرح های زیر ساخت در شهرک ها و نواحی صنعتی شد.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: از جمله این طرح ها می توان به طرح های آسفالت ،محوطه سازی ، شبکه برق ،جدول گذاری ، شبکه گاز ، منبع بتنی آب ، زیر سازی وترمیم آسفالت برای شهرک ها نواحی صنعتی ایرانشهر، چابهار، خاش، زاهدان میرجاوه، زاهدان کارگاهی، رامشار،سراوان، کنارک ،نگور،پسابندر،دوست محمد، سوران و زابلی اشاره کرد.

راشکی یاد آور شد: امسال نیز بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته ،طرح های تکمیل زیر ساخت برای شهرک ها و نواحی صنعتی سراوان، زاهدان کارگاهی، زاهدان میرجاوه، زاهدان کامبوزیا ، چابهار، ایرانشهر، کنارک ، زابل محمد آباد ، رامشار، مهرستان، سیب و سوران، نصرتآباد، دوست محمد، ادیمی ، میرجاوه ، نوک آباد ، زر آباد و بمپور برای این 430 میلیارد ریال اعتبار ابلاغ شده در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان برای انجام زیر ساخت های خود در شهرک های و نواحی صنعتی استان از 3 ردیف اعبارات بودجه ای استفاده می کند .

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: این سه ردیف شامل اعتبارات ملی که توسط سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران تامین می شود، اعتبارات استانی که طی مبادله موافقت نامه با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان  اختصاص پیدا می کند و اعتبارات داخلی که از محل واگذاری حقوق انتفاع  زمین صنعتی  به سرمایه گذاران و کارآفرینان تامین می گردد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان اعتبارات استانی نواحی صنعتی زیر ساخت طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۲۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محمد رئیسی صبح امروز دوشنبه در بازدید از مناطق سیل زده اظهار کرد: عملیات برق رسانی به آخرین روستای گوردیم کنارک انجام شد و با توجه به از دست رفتن مسیر زمینی روستای گوردیم، برق رسانی به این روستا از طریق مسیر آبی و با طی مسافت حدود ۲ ساعته انجام که با این حساب برق تمامی روستاها پایدار شد.

وی با اشاره به خسارت بیش از ۹۵۰ میلیارد ریالی سیلاب و بارش سنگین بیش از ۴۰۰ میلی‌متری به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان، افزود: ۴۶۶ اصله پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف و ۲۲ دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم خسارت وارد شده ناشی از شرایط جوی به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: با خدمات شبانه‌روزی کارکنان این شرکت از مجموع ۴۴۵ روستای مناطق سیل زده که دچار خاموشی شده بودند، برق همه روستاها هم اینک پایدار شده است.

وی با بیان اینکه نبود راه دسترسی از جمله چالش‌های کارکنان عملیاتی این شرکت جهت پایداری مجدد شبکه های برق بود، افزود: به دنبال وقوع این شرایط جوی، ۲۸۲ تیم عملیاتی به همراه تمامی تیم‌های پیمانکاری این شرکت نسبت به اصلاح و ساخت مجدد شبکه‌های آسیب دیده برق اقدام کردند.

رئیسی ادامه داد: شهروندان گرامی ضمن رعایت نکات ایمنی، در صورت بروز هرگونه خسارت یا خاموشی شبکه برق موارد را از طریق سامانه ۱۲۱ یا اپلیکشن برق من ثبت و پیگیری کنند.

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف سال ۱۴۰۲ راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان در ساخت بزرگراه
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان
  • موافقت مجلس با برخورداری سازمان سپند از منابع انسانی و اعتبارات مصوب سالانه
  • برق روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • برق ۴۴۵ روستا‌ی سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • افزایش ۳ تا ۷ برابری اسقاط خودرو‌های فرسوده با ابلاغ آیین نامه جدید
  • اجرای پروژه فاضلاب شهرک صنعتی گلپایگان
  • افزایش ۴۶ درصدی جابه‌جایی مسافر از طریق پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان