Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@22:35:07 GMT

افزایش بی‌سابقه تهدیدها علیه کارکنان اف‌بی‌آی

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۲۰۵۱

افزایش بی‌سابقه تهدیدها علیه کارکنان اف‌بی‌آی

پلیس فدرال آمریکا گفته افزایش بی‌سابقه تهدیدها علیه این سازمان و کارکنان آن را مورد بررسی قرار خواهد داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی)گفته افزایش بی‌سابقه تهدید علیه کارکنان این سازمان بعد از بازرسی از اقامتکاه دونالد ترامپ را بررسی می‌کند.

یک منبع به وبگاه شبکه خبری سی‌ان‌ان گفت که تهدیدها علیه کارکنان و دفاتر اف‌بی‌آی بعد از بازرسی این سازمان از اقامتگاه دونالد ترامپ در مار-ئه‌لاگو به نحو بی‌سابقه‌ای افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی‌ان‌ان نوشته امروز اسامی دو نفر از مأمورانی که اسناد مربوط به بازرسی از اقامتگاه ترامپ را امضا کرده‌اند در فضای مجازی منتشر و دست به دست شده است.

کریس رای، مدیر اف‌بی‌آی در روزهای گذشته برای دادن اطمینان خاطر به کارکنانش یادداشتی ارسال کرده و گفته که اف‌بی‌آی «هوشیار» است و آماده است در صورت لزوم، تدابیر امنیتی را تشدید کند.

او در این یادداشت نوشته است: «اجازه بدهید به شما اطمینان خاطر بدهم که ایمنی و امنیت شما دغدغه من در حال حاضر است. در حالی که ما هوشیار هستیم و رویه‌های امنیتی‌مان را در صورت لزوم تغییر خواهیم داد دایره امنیت هم در حال انجام وظایفش است.»

اف‌بی‌آی از اظهارنظر درباره اینکه چه تهدیدهایی علیه کارکنانش مطرح شده خودداری کرده است.

این در حالی است که شب گذشته رسانه‌های آمریکا گزارش دادند یک مرد مسلح که قصد حمله به یکی از دفاتر اف‌بی‌آی در شهر «سینسیناتی» در ایالت اوهایو را داشته در تبادل آتش با پلیس کشته شده است.

گزارش شده بود که این فرد قصد داشته به ساختمان اف‌بی‌آی حمله کند. با گذشت بیش از ۲۴ ساعت از این حادثه رسانه‌ها هنوز به انگیزه این فرد اشاره‌ای نکرده‌اند.

 با این حال، این تحولات در شرایطی رخ می‌دهند که اف‌بی‌آی در روزهای گذشته به دلیل بازرسی از منزل دونالد ترامپ به شدت از سوی طرفداران رئیس‌جمهور سابق آمریکا هدف حملات لفظی و تهدیدهای انتقام‌جویانه قرار داشته است.

رسانه‌ها چند روز پیش گزارش دادند پس از حمله اف‌بی‌آی به عمارت دونالد ترامپ در فلوریدا، استفاده از اصطلاح «جنگ داخلی» در توییت کاربران آمریکایی به شدت افزایش یافت.

رئیس جمهور سابق آمریکا بامداد ۱۸ مرداد اعلام کرد عمارت او در فلوریدا، تحت محاصره، یورش و اشغال گروه بزرگی از ماموران اف‌بی‌آی قرار گرفته و آنها حتی گاوصندوق وی را نیز تفتیش کردند.

 

منبع: دانا

کلیدواژه: علیه کارکنان دونالد ترامپ بی سابقه اف بی آی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۲۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های جدید آمریکا و بریتانیا علیه ایران | کدام شرکت هدف قرار گرفت؟

ایالات متحده و انگلیس امروز (پنجشنبه) دور جدیدی از تحریم‌ها را علیه ایران اعمال کردند.

 

به گزارش ایسنا، دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا ۱۶ فرد و دو نهاد در ایران را هدف تحریم‌هایش قرار داد که گفته می‌شود موتور‌های پهپاد‌های مورد استفاده در حمله ۱۳ آوریل (وعده صادق) به اراضی اشغالی فلسطین را تولید می‌کنند.

علاوه بر این، بریتانیا چندین سازمان نظامی، افراد و نهاد‌های ایرانی را که به ظن آن‌ها در صنایع پهپادی و موشک‌های بالستیک ایران دخیل هستند، هدف قرار می‌دهد. به گزارش خبرگزاری رویترز، انگلیس امروز ۱۳ طرف جدید را در لیست تحریم‌های ایران قرار داد.

«جنت یلن» وزیر خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای گفت: «ما به اعمال اختیارات تحریمی خود برای مقابله با ایران از طریق اقدامات بیشتر در روز‌ها و هفته‌های آینده ادامه خواهیم داد.»

همچنین شبکه خبری الجزیره به نقل از وزارت خزانه‌داری آمریکا گزارش داد که آمریکا ۵ شرکت تامین‌کننده مواد اولیه فولاد خوزستان را تحریم می‌کند و هدف از آن‌ها «تضعیف برنامه موشکی و پهپادی» ایران است.

این اقدامات پس از آن صورت گرفت که مقامات آمریکایی در روز‌های گذشته گفتند که در پاسخ به فعالیت ایران در منطقه و برای جلوگیری از حملات آینده، تحریم‌های جدیدی را آماده می‌کنند. قانونگذاران آمریکایی در کنگره همچنین به سرعت قوانینی را پیش می‌برند که هدفش تحت فشار قرار دادن منابع مالی جمهوری اسلامی و مقامات آن است.

به گزارش آسوشیتدپرس، رهبران اتحادیه اروپا هم چهارشنبه گفتند که تحریم‌ها علیه ایران را تشدید خواهند کرد و تحویل پهپاد‌ها و موشک‌های این کشور به گروه‌های مقاومت در غزه، یمن و لبنان را هدف قرار می‌دهند.

دیگر خبرها

  • محاکمه ترامپ وارد چهارمین روز شد
  • یک نفر در مقابل دادگاه ترامپ خودش را به آتش کشید + جزئیات
  • خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ
  • تشدید برخورد با افزایش دهندگان خودسرانه قیمت کالا و خدمات در اردبیل
  • وینس مکمن همچنان با جان سینا، راک و دونالد ترامپ روابط نزدیکی دارد/ اخبار WWE
  • تحریم‌های جدید آمریکا و بریتانیا علیه ایران | کدام شرکت هدف قرار گرفت؟
  • دور جدید تحریم‌های انگلیس و آمریکا علیه ایران
  • بی‌توجهی بلینکن به سخنان کارکنان وزارت خارجه آمریکا مبنی بر مجازات سربازان صهیونیستی ناقض حقوق بشر
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ
  • بایدن این بار در زادگاهش با معترضان جنگ غزه مواجه شد