Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید رضا نظری با حضور در دفتر خبرگزاری مهر به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران، دیده بان اصلی نظام بوده و رسالت بزرگی دارند و مطالبه گری آن ها باعث، رشد و شکوفایی جامعه شده و به واسطه تیزبینی که دارند سبب توسعه استان خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان افزود: باید روحیه مطالبه گری را هم در دانش آموزان ایجاد کنیم که اگر این عمل اتفاق بیفتد باعث رشد جامعه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جمع آوری بخاری‌های غیراستاندارد از سطح مدارس، بیان کرد: در دولت جدید اعتبار خوبی برای این مسئله در نظر گرفته شده و تمام این بخاری‌ها تا پایان تابستان از سطح مدارس جمع آوری خواهند شد.

نظری اضافه کرد: در نوسازی مدارس تلاش می‌کنیم پروژه‌های نیمه تمام را به اتمام رسانده و بخشی را تا مهر و بخشی هم تا پایان سال تحویل داده خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از شناسایی محلات آسیب پذیر در سطح استان در راستای عدالت آموزشی خبر داد و گفت: برای تک تک این محلات برنامه داریم.

وی بیان کرد: اگر قرار است مباحث آموزش به خوبی شکل بگیرد باید درون مدرسه‌ای باشد و این مسأله را در جوامع پیشرفته هم مشاهده می کنیم.

کد خبر 5561628

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان رضا نظری اداره کل آموزش و پرورش گلستان محرم 1401 بوشهر عاشورا ویروس کرونا مراسم عزاداری سفر استانی خطبه های نماز جمعه کرمانشاه روز خبرنگار ماه محرم عکس استانها حسینیه مهر اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۲۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت مدارس باید مطابق با اقلیم سیستان و بلوچستان باشد

 آیت الله مصطفی محامی روز یکشنبه در دیدار با مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان اظهار کرد: یکی از کارهای مهم و تاثیرگذار تهیه زیرساخت‌های آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت نسل جدید به عنوان آینده‌داران کشور است و با توجه‌ به‌ وضعیت استان هر چقدر بتوانیم در این جهت سرمایه‌گذاری و امکانات خود را از لحاظ کمی و کیفی ارتقا دهیم ارزشمند است.

وی بر لزوم جذب امکانات دولتی و نیز مشارکت مردم در ساخت‌ و ساز مدارس تاکید کرد و افزود: باید تبلیغ کنید تا برخی بومیان استان که دارای وضعیت مالی مطلوبی هستند هم پا به این عرصه گذاشته و در جهت ساخت و تجهیز مدارس مشارکت کنند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به بازدید صورت گرفته از مناطق سیل زده جنوب استان در اسفندماه سال گذشته اذعان کرد: در این بازدیدها مشاهده کردیم که منازل و مساجد دچار آب‌گرفتگی نشده بود چرا که از بالاتر از سطح زمین ساخته شده بود اما مدارس روی سطح زمین قرار داشت و همین مساله باعث آبگرفتگی مدارس شده بود و باید در ساخت‌ و ساز مدارس علاوه بر رعایت نکات فنی و مهندسی؛ فرهنگ بومی و اقلیم منطقه نیز مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه زاهدان گفت: بر اساس گزارش ارائه شده از سوی مسوولان آموزش و پرورش متقاضیان ثبت نام در مدارس معارف زیاد هستند اما تعداد این مدارس در سطح استان محدود است و اگر بتوان با همکاری و هم افزایی سازمان نوسازی مدارس، آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه در این جهت اقدامی صورت داد مطلوب است‌.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تقویم آموزشی مدارس تغییر می‌کند
  • آموزش غیر حضوری مدارس در نوبت سه شنبه ۲۸ فروردین
  • برخی از مدارس فارس غیر حضوری شدند
  • مدارس هرمزگان فردا غیرحضوری شد
  • مدارس هرمزگان روز سه شنبه ۲۸ فروردین غیرحضوری شد
  • توزیع شیر رایگان در مدارس استان مرکزی
  • جمع‌آوری مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز در استان مرکزی
  • توسعه آموزش‌های فنی‌ و حرفه‌ای در سال تحصیلی جدید
  • ساخت مدارس باید مطابق با اقلیم سیستان و بلوچستان باشد
  • ۱۸ درصد مدارس کشور ناایمن است