Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عباسعلی گرزی امروز در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مجاهدین و منادیان جبهه مقاومت از چهار کشور بحرین، لبنان، یمن و عراق در این همایش حضور دارند و امیدواریم که ثمرات مستدل، منطقی و عقلایی در راستای تبیین فلسفه مقاومت اسلامی حاصل شود .

وی تاکید کرد: در راستای برگزاری کنگره چهار هزار شهید گلستان و همایش ملی تقریب مذاهب اسلامی و تمدن‌سازی نوین اسلامی در گام دوم انقلاب به میزبانی استان گلستان، سلسله همایش‌های تقریب و مقاومت اسلامی در مکتب شهید سلیمانی در استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به مصوبات ابلاغی استاندار در این خصوص بیان کرد: همایش تقریب و مقاومت اسلامی در مکتب شهید سلیمانی به میزبانی ۹ شهرستان با همکاری استانداری، فرمانداران، سپاه نینوا و دستگاه‌های اجرایی برگزار خواهد شد.


گرزین گفت: دو همایش اصلی روز مقاومت در ۲۳ مردادماه در گرگان و گنبدکاووس برگزار می‌شود و دیگر برنامه‌ها نیز در ۹ شهرستان تحت عنوان تقریب و مقاومت اسلامی در مکتب شهید سلیمانی و براساس محورهای آن برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها استان گلستان گرگان سازمان تبلیغات اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان گلستان گرگان سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان گرگان سازمان تبلیغات اسلامی مقاومت اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۲۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند

آیت الله سیدمحمدباقر گلپایگانی استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، گسترش وحدت و همچنین آگاهی بخشی به امت اسلامی در مسائل مختلف جهان اسلام،خصوصا مسئله غزه را یک اصل مهم دانست و اظهار داشت: رسانه ها و مطبوعات اسلامی باید تلاش خود را افزایش داده و  تمرکز بر گسترش و تقویت وحدت امت اسلامی کنند؛ طرح های حفظ و تقویت وحدت را بسترسازی کرده و آگاه سازی مناسبی انجام دهند.

وی افزود: در موضوع غزه ما شاهد یک پروپاگاندای قوی از سوی صهیونیست ها بودیم، آنان حقایق را می پوشاندند و از انتشار واقعیت جلوگیری می کردند.

وی ادامه داد: از سویی دیگر دشمنان اسلام و امت اسلامی در فضای گستره تبادل اطلاعات و رسانه ای جهان پیوسته در تلاش هستند که بتوانند از مسائل ناچیزی که بصورت اختلافی بین مذاهب اسلامی وجود دارد در جهت ایجاد تفرقه و نزاع بین مسلمانان بهره کافی را ببرند.  

این استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه، تصریح کرد: یکی از طرح های استکبار جهانی به خصوص استعمارگران، نفود و رخنه در پیکره اسلام بوده است؛ آنان از سالیان گذشته تاکنون روش ایجاد فاصله و دوری ملت ها از یکدیگر را در جهت نابودی امت ها بکارگرفته اند که اکنون در میان کشورهای عربی منطقه این مسئله به وضوح روشن است.

وی عنوان کرد: از اهداف استعمار جهانی تضعیف امت ها بوده و در نهایت آنان را از بین می برد، اختلافاتی که در بین مذاهب وجود دارد را می توان به دور از مسائلی که دشمنان می توانند از آن بهره ببرند در قالب مباحث علمی مطرح نمود.

وی در پایان تاکید کرد: امت های اسلامی ، ملت عزیز ایران و خصوصا رسانه های همسو باید هوشیاری را حفظ کنند و مواردی که محور مقاومت ، قدرت ایران عزیز و مشترکات بین مذاهب را پررنگ می کند را با انعکاس قوی تری به سمع و نظر جهانیان برساند زیرا دشمن وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته است و مسائلی که ارزشی ندارند را با بزرگ نمایی به نزاع و تفرقه هدایت می کند.
 
انتهای پیام/  
 
 

دیگر خبرها

  • سیل شدید گلستان؛ خط راه‌آهن تهران - گرگان زیر آب رفت
  • دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • هرگونه کمک برای پیروزی سریعتر محور مقاومت وبازسازی غزه پس از جنگ، یک ضرورت و تکلیف همگانی است
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • گرد همایی منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود