Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا سرگزی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: یک سری مشکلات جزئی ساختار  واحدهای خبازی باعث شد نصب کارتخوان ها به طور کامل اجرا نشود که با اتخاذ تدابیر صورت گرفته مقرر شد تا موارد اختلاف به صورت موردی بررسی و رفع شود. 

وی بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا کوتاه‌ترین زمان ممکن تمام واحدهای خبازی تحت سامانه هوشمندسازی قرار گیرد و نصب کارتخوان به طور کامل در استان سیستان و بلوچستان اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان گفت: کمبودی از حیث وجود دستگاه کارتخوان هوشمند برای تجهیز سایر نانوایی‌های باقی‌مانده در استان نداریم.
وی تجهیز نانوایی‌ها به کارتخوان هوشمند را گام مهمی در جهت نظارت بر عملکرد نانوایی‌ها عنوان کرد و افزود: نصب کارتخوان هوشمند کار نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها را از حیث تطابق میزان سهمیه آرد دریافتی و میزان پخت نان آسان کرده است.

وی اظهارداشت: با تجهیز نانوایی‌ها امکان رصد فعالیت نانوایی‌ها به سادگی امکانپذیر است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان دولت هوشمند زاهدان نانوایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان دولت هوشمند زاهدان سیستان و بلوچستان دولت هوشمند زاهدان نانوایی سیستان و بلوچستان کارتخوان هوشمند نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۲۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن مسیر فرعی مهرستان به ایرانشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سرگزی از شهروندان خواست از تردد‌های غیرضروری در مسیر‌های ارتباطی، اسکان در مسیل‌ها، حاشیه رودخانه‌ها و پایین دست سد‌ها خودداری کنند.
مدیرکل هواشناسی استان هم گفت: میزان بارش در کوشه از توابع شهرستان تفتان به ۴۰ میلی متر رسید که بیشترین میزان بارندگی استان در روز جاری بوده است.
حیدری افزود: از ۵۶ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی سیستان و بلوچستان از جمله از زاهدان ۳، چاه رحمان از توابع زاهدان ۳۰، زهک ۴.۶، میرجاوه و سنگان۱۲ میلی متر بارش باران گزارش شد.
وی بیان کرد: بارش‌های بهاری تا جمعه در سیستان و بلوچستان تداوم دارد.

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰ درصدی میزان حوادث ناشی از کار در سیستان و بلوچستان
  • بسته شدن مسیر فرعی مهرستان به ایرانشهر
  • تجهیز ۵۳ درصد چاه های صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند
  • تجهیز ۵۳ درصد چاههای صنعتی خراسان رضوی به کنتور هوشمند
  • رشد ۷۸ درصدی ساخت راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۷۸ درصدی ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • اجرای طرح دوگانه سوز کردن نانوایی های چالدران
  • عرضه نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • پخت نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد