Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین نیرویار مدرس کلاس آموزشی داوری فوتبال در خصوص وضعیت داوری آذربایجان غربی در کشور گفت: ۳۶۰ داور در آذربایجان غربی فعالیت می‌کنند که ۹۴ نفر از این داور‌ها در مسابقات کشوری، ۴ داور و کمک داور در لیگ برتر است.

وی گفت همچنین: از این تعداد، ۸ داور و کمک داور در لیگ دسته یک، ۴۶ داور در رده‌های سنی و ۱۰ داور در رده بانوان فوتبال فوتسال و هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آذربایجان غربی رتبه اول داوری فوتبال شمالغرب کشور را در دست دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: داوری فوتبال ورزش و جوانان اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۲۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ لبنان هم وی ای آر آورد

به گزارش "ورزش سه"، این گام نشان دهنده یک جهش کیفی در کشوری است که در درجه اول فاقد استادیوم‌هایی با مشخصات بین‌المللی برای برگزاری مسابقات است. با این حال، این گام به اتخاذ تصمیمات صحیح کمک می‌کند که نشان دهنده تعهد اتحادیه فوتبال لبنان به توسعه فناوری و تمایل آن به ارتقای سطح رقابت و شفافیت در لیگ لبنان است.

انتظار می‌رود که فناوری VAR به جلوگیری از بحث و جدل در مورد تصمیمات داوری تعیین کننده در طول مسابقات کمک کند. این مرحله همچنین بخشی از تلاش‌های فدراسیون لبنان برای نوسازی زیرساخت‌های ورزشی و همگامی با پیشرفت‌های جهانی در زمینه فناوری داوری ورزشی محسوب می‌شود.

پس از کسب موافقت فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) برای استفاده از VAR در لیگ، ماجراجویی جدید فدراسیون لبنان در ماه‌های گذشته آغاز شد، زیرا شروع به آموزش 24 داور زیر نظر دو مدرس فیفا کرد.

در همین راستا، دبیرکل فدراسیون لبنان، جهاد الشحف عنوان کرد: فدراسیون لبنان پس از ارتباط اولیه با چندین شرکت و ارائه چندین پیشنهاد، تصمیم به معرفی داوران VAR و استفاده از کمک داور ویدیویی در لیگ لبنان گرفت. همه این مراحل در هماهنگی با فیفا بوده است."

دیگر خبرها

  • پروانه تاکسیرانان غایب در کلاس‌های آموزشی تمدید نمی‌شود
  • بیش از ۲۸ هزار گردشگر از سد‌های آذربایجان غربی دیدن کردند
  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه‌ پس از تعطیلات اعلام شد
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • برگزاری آزمون درجه داوری آسیایی کاراته در کشور ازبکستان
  • افزایش دمای هوا در مهاباد از اواخر هفته جاری
  • لیگ لبنان هم وی ای آر آورد
  • سرهنگ علیه مسئولان فوتبال: خجالت بکشید