Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، با تاثیر باد‌های ۱۲۰ روزه در جنوب شرق کشور، امروز در نقاطی از استان به ویژه مناطق شرقی افزایش سرعت باد شمال شرقی سبب گردوغبار و کاهش میدان دید افقی می‌شود.

در مناطق دریایی استان به ویژه تنگه هرمز نیز افزایش سرعت باد جنوب شرقی سبب متلاطم شدن دریا تا ساعات ظهر خواهد شد، بعدازظهر از میزان سرعت باد در جزایر خلیج فارس کاسته می‌شود، اما دریای عمان با وزش باد‌های جنوب شرقی همچنان تا فردا متلاطم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به مواج بودن دریا توصیه می‌شود که شناور‌های سبک با احتیاط تردد کنند.

طی ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات استان رشد ابر، رگبار پراکنده باران و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

از لحاظ دمایی هوای گرم همچنان در سطح استان ماندگار خواهد بود.

طی هفته جاری باتاثیر جریانات شرقی، علاوه بر ارتفاعات استان در برخی مناطق دریایی از جمله سواحل دریای عمان نیز وقوع رگبار پراکنده باران و رعدوبرق محتمل خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی هرمزگان کاهش دید افقی سرعت باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۲۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرعت باد و رگبار باران در ارتفاعات هرمزگان، ۳ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مجتبی حمزه نژاد گفت: آسمان هرمزگان، صاف تا قسمتی ابری در بعدازظهر در مناطق شمالی، مرکزی و غربی استان رگبار موقتی باران و رعد وبرق گاهی با تگرگ و تند باد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز بعدازظهر و اوایل شب با رشد ابر در پاره‌ای از نقاط مرکزی نیز وقوع رگبار‌های موقتی دور از انتظار نخواهد بود و با اینکه تند باد لحظه‌ای و گردوخاک و کاهش موقتی دید افقی نیز پیش بینی می شود.

حمزه نژاد گفت: دریا امروز تا ظهر فردا، با افزایش سرعت باد‌های جنوب شرقی متلاطم خواهد بود و بعدازظهر و شب در محدوده تنگه هرمز با توجه به افزایش ابر، افزایش لحظه‌ای سرعت باد پیش بینی می‌شود.

وی افزود: توصیه می‌شود شناور‌های سبک احتیاط‌های لازم را در نظر بگیرند و در بعدازظهر و شب از تردد شناور‌های سبک در محدوده تنگه هرمز خودداری شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: فردا تا پنجشنبه سامانه فعال در ارتفاعات استان بویژه منطقه حاجی آباد تقویت خواهد شد و سیلابی شدن موقت رودخانه‌های فصلی دور از انتظار نخواهد بود.

حمزه نژاد افزود: از لحاظ دمایی، امروز و فردا در مناطق شرقی استان افزایش نسبی دمای بیشینه پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • افزایش سرعت وزش باد در جنوب کشور
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان پنجم اردیبهشت
  • رشد ابر، رگبار باران و رعد وبرق در برخی نقاط هرمزگان، ۵ اردیبهشت
  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان / افزایش سرعت بادجنوب غربی
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان، ۴ اردیبهشت
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان چهارم اردیبهشت
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان
  • افزایش سرعت باد و رگبار باران در ارتفاعات هرمزگان، ۳ اردیبهشت
  • آغاز بارش‌ها در کشور از امروز | بارش‌ شدید در تهران و ۷ استان | کاهش دما در این مناطق از فردا
  • شدت گرفتن بارش‌ها در کشور/ دمای هوا کاهش می‌یابد