Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار اصفهان گفت: یکی از اولویت‌های این دوره مدیریت شهری، تمرکز بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام به‌ویژه پروژه‌هایی است که باعث کندی رفت‌وآمد یا ایجاد آلودگی‌های بصری در سطح شهر شده است، لذا از هفته آینده هر دو هفته یکبار پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و خدماتی را تا پایان سال رونمایی خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _شنبه بیست‌ودوم مردادماه_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»، با بیان اینکه امسال محرم پرشوری در شهر اصفهان داشتیم و مردم در سطح مساجد، حسینیه‌ها و معابر اصلی شهر با ایجاد موکب‌ها و حرکت دسته‌جات عزاداری، شور حسینی را در شهر مضاعف کردند، اظهار کرد: پس از پایان مراسم عاشورا، پاکبانان بلافاصله شهر را به حالت اولیه بازگرداندند و در دو شب گذشته با توجه به اینکه به دلیل نوع پذیرایی موکب‌ها، بعضی خیابان‌ها دچار جرم و کثیفی شده بود، شست‌وشوی خیابان‌های اصلی مناطق پانزده‌گانه شهر با استفاده از خودروهای مکانیزه انجام شد که امیدواریم بتوانیم در روزها و شب‌های آینده وارد محله‌ها و خیابان‌های فرعی شویم تا شرایط نظافت شهر بهتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن قدردانی از شهروندان به‌ویژه هیئت‌های مذهبی که به خوبی مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) را مدیریت کردند، افزود: از نیروهای خدوم آتش‌نشانی، اتوبوسرانی و خدمات شهری که در این ایام کنار مردم و دوشادوش عزاداران حسینی کمک کردند تا محرم خوبی داشته باشیم، قدردانی می‌کنم.

شهردار اصفهان ادامه داد: یکی از اولویت‌های این دوره مدیریت شهری، تمرکز بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام به‌ویژه پروژه‌هایی است که باعث کندی رفت‌وآمد یا ایجاد آلودگی‌های بصری در سطح شهر شده است، لذا از هفته آینده هر دو هفته یکبار پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و خدماتی را تا پایان سال رونمایی خواهیم کرد تا مورد استفاده شهروندان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: پروژه‌هایی که به‌زودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت، بیشتر منطقه‌محور و از جنس معابر، ایستگاه‌های آتش‌نشانی، فرهنگسراها و ورزشگاه‌ها خواهد بود که شهروندان علاقه دارند کارگاه‌های عمرانی آن هر چه زودتر جمع شود و منطقه آرامش بیشتری داشته باشد.

قاسم‌زاده با بیان اینکه سرآغاز افتتاحیه‌ها، با افتتاح پروژه‌های منطقه سه شهرداری اصفهان خواهد بود، تاکید کرد: این نوید را می‌دهیم که شهروندان در مناطق مختلف شهرداری منتظر هدایایی از طرف شهرداری باشند.

وی ادامه داد: پروژه‌های شهرداری اصفهان به سه دسته تقسیم می‌شود، نخست ابر پروژه‌ها یا پروژه‌های بزرگ شهری همچون قطار شهری و رینگ چهارم که اجرای آنها سال‌ها طول می‌کشد و هزینه‌های سنگین دارد، دسته دوم پروژه‌های منطقه‌محور و دسته سوم پروژه‌های محله‌محور است.

شهردار اصفهان اظهار کرد: پروژه‌هایی همچون پروژه میدان فرزانگان، پارکینگ زیرسطحی توحید و تقاطع آیت الله غفاری در حال احداث است که با حضور مستمر در محل پروژه و برگزاری جلسات پیگیری، در صدد هستیم تا پایان امسال آنها را به اتمام برسد.

کد خبر 595877

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری اصفهان علی قاسم زاده شهردار اصفهان افتتاح پروژه های عمرانی شهر کلانشهر مدیریت شهری افتتاح پرژوه رینگ چهارم متروی اصفهان عزاداری و سوگواری خدمات شهری پاکبانان شهرداری آماده باش نيروهاي آتش نشاني ماه محرم نظافت شهري خدمات شهرداری برنامه سلام اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پروژه هایی پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۲۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری تبریز از احیای بافت قدیمی میدان ساعت با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، ناصر اسماعیل‌زاده صبح امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ با اشاره به بهره‌مندی از توان فنی مجموعه شهرداری تبریز، اظهار کرد: هدف از اجرای این پروژه باز آفرینی فضای خالی ضلع شمالی میدان ساعت است.

وی افزود: مجتمع خدماتی تجاری میدان ساعت با معماری تاریخی تبریز قدیم، در دو طبقه و با مساحت ۵۰۰۰ مترمربع به همراه یک محوطه برای تسهیل تردد شهروندان به ایستگاه مترو در نظر گرفته شده است و با پیش‌بینی اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان احداث می‌شود.

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: مجتمع خدماتی، گردشگری، تجاری میدان ساعت با همکاری سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری کلان‌شهر تبریز و سازمان حمل‌ونقل ریلی و با هماهنگی سازمان میراث فرهنگی اجرا می‌شود.

اسماعیل‌زاده اضافه کرد: این پروژه در راستای اجرای سیاست بازآفرینی شهری و با رویکرد احیای بافت فرهنگی و تاریخی مرکز شهر تبریز اجرایی می‌شود.

کد خبر 745714

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات پروژه مشارکتی حضرت ولی عصر(عج) در منطقه ۱۲ اصفهان
  • رییس شورای شهر: رفع معارضین بزرگراه یادگار امام در حال اتمام است | افتتاح ۲۵ تقاطع در سال جدید
  • اتمام ۵۳ پروژه اقتصادی تا پایان دولت در خراسان رضوی
  • بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز
  • تردد بیش از ۱۰۰ هزار نفر مسافر ازپایانه مرز رازی خوی
  • اهتمام مدیران برای اتمام طرح‌های نیمه تمام شهرستان آستارا
  • سرنوشت بلدیه تهران | آیا این بنا امسال افتتاح می شود؟
  • تملک مغازه‌های قبرستان نو در گام نهایی/ ۷۰ مغازه تخریب شد
  • زیرساخت‌های شهری برای مهار تورم و جهش تولید باید تقویت شود
  • لزوم تقویت زیرساخت‌های شهری برای مهار تورم و جهش تولید