Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@21:22:15 GMT

سرقت نیم‌میلیاردی مرد رمال به بهانه طلسم زبان‌بند!

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۲۳۹۲

سرقت نیم‌میلیاردی مرد رمال به بهانه طلسم زبان‌بند!

دفن طلا‌ها کنار قبر شماره ۱۷ در گورستان قدیمی شهر، ترفند مرد رمال برای سرقت طلا‌های دختر نوجوانی بود که می‌خواست برای مادرش طلسم بگیرد.

به گزارش ایران، چند روز قبل دختر ۱۶ ساله‌ای به همراه خانواده‌اش به پلیس مراجعه کرده و از سرقت ۵۰۰ میلیون تومان طلا توسط مردی رمال خبر دادند.

دختر نوجوان در تحقیقات گفت: من بیشتر اوقات با دوستانم در اینستاگرام و واتس‌اپ صحبت می‌کردم، اما مدتی بود که مادرم مدام غر می‌زد و می‌گفت چرا اینقدر با گوشی تلفن همراهت در حال چت کردن هستی و تمام وقتت را با گوشی تلف می‌کنی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گلایه‌های مادرم تمامی نداشت و من که از رفتار‌های مادرم خسته شده بودم، موضوع را برای یکی از دوستانم تعریف کردم و او پیشنهاد داد برای رهایی از این رفتار‌ها و پایان غر زدن‌های مادرم به یک رمال مراجعه کنم.

او ادامه داد: به پیشنهاد دوستم در اینستاگرام به‌دنبال پیدا کردن یک رمال بودیم تا بتواند طلسمی بدهد و زبان مادرم بسته شود. بالاخره پس از چند هفته جست و جو درنهایت موفق شدم مردی را پیدا کنم که به قول خودش می‌توانست طلسمی به من بدهد که زبان مادرم را ببندم و دیگر او به من گیر ندهد و با رفتارهایش اذیتم نکند.

دفن طلا در گورستان

دختر نوجوان گفت: مرد رمال پیشنهاد داد که به یکی از روستا‌های اطراف تهران بروم و در کنار قبر شماره ۱۷ گورستانی که اسمش را هم به من گفته بود، طلاهایم را دفن کنم. او حتی از من خواست که از این کار فیلم و عکس تهیه کنم و برایش بفرستم و حدود ۲۴ ساعت بعد، به گورستان برگردم و طلا‌ها را بردارم.

او ادامه داد: با تصور اینکه طلسم مرد رمال کارساز است، خودرویی را دربست کرایه کرده و راهی گورستان موردنظر شدم و همانطور که گفته بود، طلا‌ها را در مکان مورد نظر دفن کردم، اما فردای آن روز وقتی برای برداشتن طلا‌ها رفتم از طلا‌ها خبری نبود. موضوع را با مرد رمال در میان گذاشتم که به من گفت نگران نباش اموات طلا‌ها را با خودشان برده‌اند تا طلسمش کنند. حالا باید مرحله دوم را اجرا کنی.

وی گفت: این بار باید ۱۷ قطعه طلا را در کنار قبری دیگر دفن کنی. بعد طلا‌ها را پیش من بیاوری تا ورد و طلسم روی آن‌ها بخوانم. چون بیشتر طلا‌ها را قبلاً دفن کرده بودم، از دوست و فامیل مقداری طلا قرض گرفتم و دوباره در قبرستان دفن کردم. اما روز بعد وقتی برای برداشتن طلا‌ها رفتم، باز هم از آن‌ها خبری نبود. دوباره با مرد رمال تماس گرفتم، اما تلفن همراهش خاموش و صفحه اینستاگرامش نیز غیرفعال شده بود. تازه آن موقع متوجه شدم چه کلاهی سرم رفته و ماجرا را با خانواده‌ام در میان گذاشتم.

با شکایت دختر نوجوان، تحقیقات به دستور بازپرس کشیک دادسرای ویژه سرقت برای دستگیری مرد رمال آغاز شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سرقت طلا ها مرد رمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۲۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) کنایه فرهاد مجیدی به نکونام با آهنگ تتلو!

از زمانیکه جواد نکونام سرمربی استقلال شده است شاهد اعتراضات گسترده او نسبت به موضوعات مختلف هستیم که گاهی بعضی افراد این انتقادات را فرار رو به جلو و به نوعی بهانه‌جویی برای توجیه عدم نتیجه‌گیری احتمالی او قلمداد می‌کنند.

دو سال پیش بود که فرهاد مجیدی با شعار «من به این‌ها نمی‌بازم» موفق شد با انتقال روحیه خودباوری و شکست‌ناپذیری به بازیکنانش زمینه‌ساز قهرمانی بدون شکست تیمش شود.

حالا به نظر می‌رسد سرمربی سابق آبی‌ها با انتشار استوری زیر می‌خواهد با کنایه به نکونام بگوید بی‌بهانه باید تیمت را قهرمان کنی.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   منبع:برترین ها  

دیگر خبرها

  • (ویدیو) کنایه فرهاد مجیدی به نکونام با آهنگ تتلو!
  • دزدی میلیاردی از برج لاکچری نیاوران توسط سه تبعه افغان
  • جدال زن ۶۰ ساله و خرس در ارتفاعات پیرانشهر/ روایت ماجرا از زبان پسرش+ تصویر دلخراش زن در بیمارستان
  • سرقت چندین میلیاردی از برج لاکچری نیاوران | خانه ۲ مهاجر کانادا غارت شد
  • سرقت میلیاردی از خانه ۲ مهاجر در برج‌های نیاوران
  • سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز
  • طلسم اصفهان: رکورد خاص ذوب آهن شکست!
  • دزدی میلیاردی از خانه ۲ مهاجر کانادا در برج لاکچری نیاوران
  • سرقت ۱۰ میلیاردی نظافتچی از خانه‌ای در لواسان
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز