Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس ابلاغ دانشگاه جامع علمی - کاربردی، ثبت نام مجدد دوره‌های کاردانی مراکز علمی کاربردی برای پذیرش مهرماه سال ۱۴۰۱ از اول شهریور آغاز می‌شود.

به گزارش ابران آنلاین،مدیرکل توسعه سرمایه‌های انسانی شرکت رجا با اعلام خبر افزود: بر اساس این ابلاغ، ثبت نام مجدد از متقاضیان از روز سه‌شنبه اول شهریور تا روز جمعه ۴ شهریور ماه سال جاری از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjesh.org  انجام می‌شود.
آیت بهمنش گفت: مرکز آموزش علمی کاربردی رجا به ‌عنوان اولین مرکز دانشگاهی کشور در حوزه صنعت حمل‌ونقل ریلی مسافری (حومه‌ای و برون‌شهری) تحت نظارت وزارت علوم تحقیقات و فناوری (دانشگاه جامع علمی کاربردی) عهده‌دار آموزش‌های عالی مهارتی و شغل محور در صنعت حمل‌ونقل ریلی است.
وی خاطرنشان کرد: این مرکز در حوزه فعالیت‌های آموزشی، با ۸ رشته دانشگاهی شامل: فناوری اطلاعات- اینترنت و شبکه‌های گسترده، مدیریت لجستیک و زنجیره تأمین، ایمنی کار و حفاظت فنی، مدیریت امور اداری، مدیریت کسب و کار، حسابرسی، گردشگری و هتلداری در مقطع کاردانی آمادگی پذیرش دانشجویان محترم را برای ترم تحصیلی مهر ۱۴۰۱ دارد.
متقاضیان در صورت داشتن سوال یا ابهام  می توانند از طریق شماره تلفن های ۸۸۳۴۷۰۴۰، ۵۵۱۲۵۵۴۲، ۵۵۱۲۵۵۴۴، ۵۵۱۲۵۵۴۸
با همکاران این مرکز تماس حاصل کنند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۲۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیئت علمی دانشگاه‌ها اصلاح شد

 

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد خلج امیرحسینی رئیس مرکزجذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم در نامه‌ای به رؤسای هیئت‌های اجرایی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها اعلام کرد: هیئت عالی جذب (شورای عالی انقلاب فرهنگی)، فرم امتیازدهی علمی وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیز دانشگاه آزاد را مورد بازنگری و اصلاح قرار داده است.

در این فرم، به مواردی همچون کیفیت محل تحصیل، معدل مقاطع تحصیلی، دوره پسا دکتری، جوانی، بومی بودن و محصولات پژوهشی اهمیت به سزایی داده شده و از موارد کلی و غیر قابل احصاء پرهیز شده است تا حتی الامکان امتیازات علمی مستند به مدارک معتبر بوده و احتمال سلیقه‌ای بودن آنها به حداقل برسد.

بر اساس این دستورالعمل، فرم خلاصه امتیازدهی علمی در سامانه مهر رضوی بارگذاری خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیئت علمی دانشگاه‌ها اصلاح شد
  • حدود دوهزار رشته غیراستاندارد دانشگاهی حذف شد
  • حدود ۲هزار رشته غیراستاندارد دانشگاهی حذف شد
  • مروری بر اقدامات جهاد دانشگاهی در نمایشگاه قرآن کریم
  • آموزش کالیبره کردن باتری گوشی؛ دوام شارژ موبایل خود را افزایش دهید
  • با عملکرد جهادی مدیریت شهری چتر خدمت بر سر همه محلات شهر گسترده خواهد شد
  • هجدهمین دوره مسابقات قرآنی «سفیر مهربانی» برگزار می‌شود
  • تنها راه جذب قانونی معلم از طریق دانشگاه‌های تربیت معلم است‌
  • ۴۹ هزار نفر پارسال مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را فراگرفتند
  • فعالیت ۲۹ پایگاه اعتکاف علمی در خراسان جنوبی