Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی رییس هیات تیراندازی خراسان رضوی گفت: هدف ما حمایت‌ از تیم‌های شهرستان است تا با کشف‌ استعدادهای ناشناخته‌ به رونق تیراندازی خراسان رضوی کمک کنیم.

مرحله دوم مسابقات لیگ استانی رشته تیراندازی از پنجشنبه، ۲۰ مرداد، آغاز و تا عصر روز جمعه، ۲۱ همان ماه، ادامه داشت. مرحله سوم این مسابقه سه هفته دیگر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن نقدیان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در لیگ‌ استانی خراسان رضوی اظهار کرد: ۴۰ تیم در ششمین دوره لیگ استانی شرکت کردند که ۲۰ تیم متشکل‌ از بانوان و ۲۰ تیم دیگر آقایان هستند.  هر تیم متشکل از پنج تیرانداز است و هدف اصلی رقابت‌ها کسب آمادگی برای حضور موفق در لیگ‌های کشوری است.

وی افزود: سه تیم از خراسان رضوی در لیگ کشوری حضور دارند و تیراندازانی که در این مسابقات رکورد بهتری کسب می‌کنند  برای لیگ کشوری انتخاب می‌شوند.

رییس هیات تیراندازی خراسان رضوی درباره نام‌گذاری این لیگ به نام اساتید برجسته رشته تیراندازی تصریح کرد: این لیگ به نام یکی از اساتید قدیمی در رشته تیراندازی نام‌گذاری شده‌ است. در واقع تصمیم گرفتیم از اساتیدی که در قید حیات هستند و زحمات زیادی برای این رشته کشیده‌اند، یاد کنیم و قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

نقدیان با اشاره به سطح مسابقات در خراسان رضوی عنوان کرد: به نسبت سال‌های گذشته سطح مسابقات در وضعیت مطلوبی قرار دارد. آمار شرکت‌کنندگانی که از شهرستان‌های خراسان رضوی در این مسابقات شرکت کردند، بسیار بالاست. به عنوان مثال تیم سرخس ۱۲ تیم از آقایان و بانوان و همچنین شهرستان قوچان نیز یک تیم تپانچه و یک تیم تفنگ برای این لیگ معرفی کرده‌اند. هدف ما حمایت‌ از تیم‌های شهرستان و کشف‌ استعدادهای ناشناخته‌ای است که به دلیل محدودیت و نبود امکانات دیده نشده بودند.

وی در خصوص حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: متاسفانه از حدود یک سال گذشته ‌که قبول مسئولیت کردم، حمایتی از جانب اداره کل صورت نگرفته است. در ۲ ماه گذشته فدراسیون تیراندازی مبلغ ۱۰ میلیون تومان به هیات تیراندازی خراسان رضوی اختصاص داده که متاسفانه به دلیل سنگین بودن هزینه‌های این رشته نتوانستیم مشکلات زیادی را بر طرف کنیم. مسئولان تاکنون نگاه مثبتی به رشته تیراندازی نداشته‌اند. ممکن است با تغییر مدیریتی که در سطح استان به وجود آمد، شاهد تغییرات مثبتی در این حوزه نیز باشیم.

رییس هیات تیراندازی خراسان رضوی ادامه داد: در سال‌های قبل اسپانسرهایی بودند که از هیات و این رشته حمایت‌های لازم را داشتند اما امسال تاکنون اسپانسری از ما حمایت نکرده است. در حال رایزنی با چندین اسپانسر هستیم و امیدوارم در نهایت این ماجرا به سود تیراندازی خراسان رضوی باشد.

نقدیان با اشاره به دستاوردهای هیات تیراندازی تاکید کرد: در یک سال گذشته سایت‌های متعدد اهداف پروازی در سطح خراسان رضوی راه‌اندازی شده و همچنین باشگاه‌های زیادی را در سطح استان افتتاح کرده‌ایم. هشت هیات در خراسان رضوی فعالیت دارد که از این تعداد پنج هیات غیر فعال بود. با عزل مدیران ناکارآمد فعالیت‌ها به صورت جدی از سر گرفته شد که نوید آینده خوب در رشته تیراندازی را می‌دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی هیات تیراندازی خراسان رضوی رشته تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۲۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | حضور پلنگ برای نخستین بار در کوهسرخ خراسان رضوی 

دریافت 3 MB کد خبر 845357 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم استان خراسان رضوی سازمان حفاظت محیط زیست حیوانات - یوزپلنگ آسیایی

دیگر خبرها

  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • انتخاب رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی کردستان
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • میراث ورزشی خراسان چگونه به نام یک نفر سند خورد؟
  • زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای فرزندان بی سرپرست فراهم شود
  • ببینید | حضور پلنگ برای نخستین بار در کوهسرخ خراسان رضوی 
  • بهره مندی هزار و ۳۰۰ نفر از آموزش‌های صنایع دستی
  • ساختن از پایه با مدیران کاربلد دوای ورزش خراسان رضوی است
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته