Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر ملی‌پوش جوان بوکس ایران روز جمعه با حضور مسئولان و علاقمندان ورزش در زادگاهش ملایربه خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر محمد امین روستایی ملی‌پوش جوان بوکس ایران روز با حضور خانواده آن مرحوم، مسئولان فدراسیون بوکس، اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و هیئت بوکس استان همدان، جمعی از پیشکسوتان در بهشت هاجر شهرستان ملایر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم حقیقی مدیرگل ورزش و جوانان استان، حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس، حمید قبایی‌زاده دبیر و مدیر اجرایی فدراسیون، نیما نکیسا ملی‌پوش سابق فوتبال ایران، سعید دهقانی و امید مرامی رئیس و دبیر هیات بوکس استان همدان و جمعی از علاقمندان ورزش استان همدان و شهرستان ملایر، پیکر روستایی را تشییع کردند.

گفتنی است محمد امین روستایی بوکسور همدانی تیم ملی جوانان که در اردوی این تیم در استان کردستان حضور داشت، پس از پایان یکی از تمرینات تیم ملی از هوش رفت که بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد و پس از دو روز بستری در بیمارستان و عمل جراحی شب گذشته جان به جان آفرین تسلیم کرد.

علیرضا صفی‌زاده

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: همدان ملایر ملی پوش بوکس استان همدان ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۲۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ظرفیت‌های صادراتی همدان برای افزایش تعاملات تجاری غرب

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه معرفی ظرفیت‌های صادراتی همدان نقطه عطفی برای افزایش تعاملات تجاری غرب کشور است، گفت: با تمام توان در اکسپو ۲۰۲۴ شرکت خواهیم کرد. - اخبار استانها -

سید مجتبی حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم درهمدان، اظهار‌ داشت: همدان فرصت‌های سرمایه‌گذاری و صادرات زیادی دارد که معرفی این ظرفیت‌ها به ویژه در بخش کشاورزی، گردشگری و صنایع دانش‌بنیان می‌تواند فرصتی ویژه برای بهره‌برداری از حضور استان در ششمین نمایشگاه اکسپو ایران باشد.

وی اهمیت حضور در این نمایشگاه را در استفاده مطلوب از فرصت ایجاد شده برای ارائه زنجیره‌های ارزش استان در نمایش توانمندی‌های استان دانست و افزود: بر این عقیده هستیم کار انفرادی و جزیره‌ای در توسعه اقتصادی استان کارساز نخواهد بود، لذا انتظار داریم تیم اقتصادی استان و بخش‌خصوصی با هم‌افزایی و تعامل دوسویه از معرفی ظرفیت‌‌های استان در نمایشگاه اکسپو بالاترین بهره را در ایجاد تعاملات تجاری با کشورهای هدف از جمله ازبکستان، تاجیکستان، رومانی، چین و غیره به دست آورند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان، تاکید کرد:  حضور در مجامع و نمایشگاه‌هایی که رویکردی جهانی دارند به ویژه در حوزه اقتصادی از جمله نمایشگاه اکسپو دارای اهمیت ویژه‌ای هستند و بر این باوریم که حضور ما می‌تواند مزیت‌ها و دستاوردهای زیادی برای اقتصاد استان به همراه داشته باشد.

حسینی بیان کرد: در نمایشگاه امسال بیش از 100 نماینده از تمام تجار و سفارت‌هایی که با ایران ارتباط تجاری دارند حاضر خواهند بود و بازدیدکنندگان خوبی نیز خواهد داشت بنابر‌این شایسته است استان ما نیز با همت و جدیت مضاعف از سال‌های گذشته در این نمایشگاه حاضر شود.

وی افزود: بنابر آنچه عنوان شده در این دوره تمرکز بر شش گروه کالایی از محصولات شرکت‌های داخلی شامل صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات،‌ صنعت، فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی، صنعت ساختمان و خدمات فنی مهندسی و گروه پتروشیمی است و انتظار داریم با حضور مدیران استانی، امکان تبادل‌ نظر مذاکره و ارائه فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری با هدف جذب سرمایه‌گذار و ارتباط با فعالان اقتصادی داخلی و خارجی را شاهد باشیم.

معاون اقتصادی استان همدان تاکید کرد: از آنجا که هدف از برگزاری نمایشگاه اکسپو پیشبرد و ارتقای مبادلات تجاری کشور از طریق ارائه محصولات با کیفیت صادراتی و شناخت نیاز بازارهای جهانی است به تبع آن استان همدان نیز با همین رویکرد برنامه‌های خود را برای حضور در نمایشگاه عملیاتی خواهد کرد.

به گزارش تسنیم، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو 2024) از روز 8 تا 12 اردیبهشت 1403 به میزبانی کشورمان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • معرفی ظرفیت‌های صادراتی همدان برای افزایش تعاملات تجاری غرب
  • ملایر، میزبان بوکس قهرمانی نوجوانان ایران
  • بلاتکلیف شدن کارکنان شرکت فروسیلیس ملایر در پی تعطیلی این شرکت
  • هدایت تراکتور به دستیار قلعه‌نویی سپرده شد
  • قتل مدیر عامل شرکت لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه | ۳۷ ضربه چاقو بر پیکر جوان ثروتمند
  • مرگ جوان ۱۹ ساله بر اثر برخورد صاعقه
  • جشنواره موسیقی «شب‌های موسیق تاک در ملایر برگزار می‌شود