Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-24@15:40:52 GMT

سلمان رشدی قادر به تکلم نیست

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۲۵۳۴

سلمان رشدی قادر به تکلم نیست

به گزارش العربیه، منابع نزدیک به وی اعلام کردند که این نویسنده مرتد پس از ضربات متعدد چاقو و عمل جراحی اکنون قادر به تکلم نیست و از ناحیه چشم، دست و کبد آسیب دیده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وکیل راوی این رمان‌نویس گفت که رشدی نمی‌تواند صحبت کند و این خبر خوبی نیست و ممکن است رشدی یکی از چشمانش را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رشدی اعصاب دستش قطع شده و کبدش با چاقو آسیب دیده است.

همچنین پلیس نیویورک تایید کرد که رشدی از ناحیه گردن مورد اصابت چاقو قرار گرفته و خاطرنشان کرد که از ناحیه سر آسیب جزئی داشته است.

این نویسنده انگلیسی بلافاصله پس از حمله فرد ضارب به وی با هلیکوپتر برای درمان منتقل شد.

پلیس نیویورک همچنین هویت مهاجم را "هادی مطر" ۲۴ ساله اهل نیوجرسی معرفی کرد و گفت انگیزه این حمله هنوز مشخص نیست.

روز جمعه سلمان رشدی حین سخنرانی در بنیاد «چاتاکوا» پس از حمله مردی که چاقو به دست داشت و با مشت و چاقو به او حمله کرد به شدت زخمی شد.

به نوشته دیلی میل ضارب که از پشت سِن وارد محل اجرا شده بود، ١٠ تا ١٥ بار به سلمان رشدی چاقو زد که یکی از آنها به گردنش اصابت کرد.

ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، نشان می‌دهد رشدی توسط اطرافیانش نجات داده و روی زمین دراز کشیده و مهاجم مهار شده است.

منبع: ايسنا لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر سلمان رشدی اخبار بین الملل اخبار مرتبط فیلم جدید از حمله به سلمان رشدی ۱۴۰۱/۵/۲۲ سلمان رشدی زیر تیغ جراحی است ۱۴۰۱/۵/۲۱ لحظه انتقال سلمان رشدی به بیمارستان با هلیکوپتر + فیلم ۱۴۰۱/۵/۲۱ آیا ترور سلمان رشدی در آستانه‌ احیای توافق هسته‌ای اتفاقی است؟ ۱۴۰۱/۵/۲۱ آخرین وضعیت سلمان رشدی، مرتد بزرگ + فیلم ۱۴۰۱/۵/۲۱ اولین فیلم از لحظه حمله به سلمان رشدی ۱۴۰۱/۵/۲۱ آخرین ویدیو ها عجیب ترین حرکت تاریخ در رینگ بوکس + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۲۲ ۰۸:۵۲ کتک زدن دو جوان مزاحم توسط پیرمرد + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۲۲ ۰۸:۴۵ فیلم جدید از حمله به سلمان رشدی ۱۴۰۱/۰۵/۲۲ ۰۲:۱۷ حکم امام خمینی(ره) برای سلمان رشدی + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۲۲ ۰۲:۱۴ شکوه جنگل‌ آمازون از منظر فضا ۱۴۰۱/۰۵/۲۲ ۰۰:۲۲ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید تتر خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۰۸:۵۷ سلمان رشدی قادر به تکلم نیست ۰۸:۵۵ کشف اسناد «فوق محرمانه» از اقامتگاه ترامپ ۰۸:۵۲ عجیب ترین حرکت تاریخ در رینگ بوکس + فیلم ۰۸:۴۹ قیمت طلا برای چهارمین هفته پیاپی افزایش یافت ۰۸:۲۹ نفت در مدار سقوط ۰۷:۳۰ ۷ شب سفر به کوالالامپور چقدر پول می خواهد؟ + جدول ۰۳:۲۵ چطور گوشی گمشده خود را پیدا کنیم؟ + روش های پیدا کردن گوشی آیفون، اندروید و ویندوز ۰۲:۴۴ هویت ضارب سلمان رشدی مشخص شد ۰۲:۱۹ همه چیز در مورد هورمون عشق در بدن ۰۲:۱۷ فیلم جدید از حمله به سلمان رشدی ۰۲:۱۴ حکم امام خمینی(ره) برای سلمان رشدی + فیلم ۰۲:۰۸ با این ترفندها دختران زیبا مجذوب شما می شوند ۰۱:۴۴ تست شخصیت؛ اول بگو چه تصویری دیدی تا راز زندگی مشترکت رو بگم ۰۱:۳۳ فال هفتگی عشق؛ از ۲۲ تا ۲۸ مرداد ۰۱:۲۴ چگونه گیربکس اتوماتیک را عیب یابی کنیم؟ ۰۱:۰۴ فال ابجد روزانه شنبه ۲۲ مرداد ماه ۱۴۰۱ / عشق زندگیتان را خواهید یافت ۰۰:۵۵ فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۵۰ فال حافظ امروز شنبه ۲۲ مرداد + تفسیر دقیق ۰۰:۲۵ کاهش شهرهای قرمز کرونا به ۷۸ شهر ۰۰:۲۲ شکوه جنگل‌ آمازون از منظر فضا ۰۰:۱۳ طارمی، سردار و جهانبخش در پوستر ویژه FIFA ۰۰:۱۱ فال امروز / فال روزانه شخصی ۲۲ مرداد ۲۳:۵۵ حقایق شگفت انگیز درباره عطسه ۲۳:۴۰ آشنایی با خواص سنگ ها در اسلام؛ از آورندگان برکت تا تضمین کننده سلامتی ۲۳:۳۳ سلمان رشدی زیر تیغ جراحی است ۲۳:۲۰ نقاط ضعف شوهرتان را بشناسید ۲۳:۱۳ فیلتر ماشین ظرفشویی های مختلف را چطور تمیز کنیم؟ ۲۳:۰۴ آیا ترور سلمان رشدی در آستانه‌ احیای توافق هسته‌ای اتفاقی است؟ ۲۳:۰۴ رفع تیرگی پوست گردن با نسخه خانگی ۲۳:۰۰ آخرین وضعیت ترافیکی جاده چالوس ۲۲:۵۴ بهترین روش نگهداری از برنج خام + ۱۰ نکته کلیدی ۲۲:۵۲ تاکید بر نقش محصولات ذوب آهن اصفهان در تحول صنعت ساختمان کشور ۲۲:۴۹ چه کسی به سلمان رشدی حمله کرد + اولین عکس ۲۲:۳۲ با همسر عصبی و پرخاشگر چه باید کرد؟ ۲۲:۳۱ آخرین وضعیت سلمان رشدی، مرتد بزرگ + فیلم ۲۲:۰۳ سلمان رشدی کیست؟ ۲۲:۰۱ اینگونه با سوگ از دست دادن همسر کنار بیایید ۲۱:۵۴ اولین فیلم از لحظه حمله به سلمان رشدی ۲۱:۵۳ چگونه یک زن شاغل، مادر و همسر نمونه باشیم؟ ۲۱:۳۷ ترفندهایی برای داشتن خانه همیشه خوشبو ۲۱:۲۱ حمله به سلمان رشدی در آمریکا ۲۱:۲۰ واقعیت‌هایی در مورد ریزش مو/ ۸ باور اشتباه که باید فراموش کنید ۲۱:۱۹ مثبت اندیشی چه تاثیری در کسب مهارت ها دارد؟ ۲۱:۱۲ ثروتمندان سال ۹۹ کمتر از فقرای سال ۸۴ لبنیات مصرف کرده‌اند! ۲۱:۰۸ دفع حشرات موذی از خانه با روش هایی بجز سمپاشی ۲۱:۰۵ مشکل مهریه با تعیین حق ثبت حل می‌شود؟ ۲۰:۵۶ گل دوم سپاهان به استقلال توسط رامین رضاییان + فیلم ۲۰:۴۹ کاربردهای عجیب اسفنج آشپزخانه که نمی دانید ۲۰:۳۷ مردان سبزه چه باید بپوشند؟ ۲۰:۳۶ بررسی پیشنهادها درباره مذاکرات وین ادامه دارد اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سلمان رشدی اخبار بین الملل حمله به سلمان رشدی فیلم ۱۴۰۱ ۱۴۰۱ ۵ ۲۱ ۲۲ مرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۲۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل هولناک آقای مدیرعامل با ۳۷ ضربه چاقو

مدیرعامل جوان شرکت تولید و پخش لوازم بهداشتی و آرایشی در برج بیست طبقه اش در محله کوهک با ۳۷ ضربه چاقو به قتل رسید.

 ساعت ۱۷ بعداظهر روز ۲۸ فرودین ماه خبر قتل خونین مرد جوانی به فورت‌های پلیسی اعلام شد و بر همین اساس ماموران کلانتری ۱۴۱ کوهک به محل جنایت اعزام شدند.

ماموران در طبقه پانزدهم برج ۲۰ طبقه واقع در محله کوهک جسد مرد جوانی را مشاهده میکنند که غرق در خون روی زمین افتاده و به گفته عوامل اورژانس حاضر در محل بر اثر اصابت ۳۷ ضربه چاقو در ساعت ۹ صبح یعنی ۷ ساعت قبل از کشف جسد به قتل رسیده بود.

گزارش تیم پلیسی به بازپرس ویژه قتل محمدجواد شفیعی از شعبه پنجم دادسرای امور جنایی اعلام شد تا وی به همراه کارآگاهان زبده اداره دهم پلیس آگاهی و تیم تشخیص هویت و پزشکی قانونی برای کشف زوایای این قتل خونین وارد عمل شوند.

با ورود بازپرس به محل جنایت تحقیقات اولیه از افراد حاضر در برج کوهک که از همکاران مقتول بودند آغاز شد یکی از این افراد به بازپرس گفت: آقای رحیمی مدیر یکی از شرکت‌های بزرگ لوازم بهداشتی آرایشی بود به تنهایی در این برج زندگی میکرد و همیشه راس ساعت ۹ به شرکت می‌آمد، وقتی ساعت از ۱۲ ظهر عبور کرد با او تماس گرفتیم ولی پاسخگو نبود تا ساعت ۱۶ به صورت مستمر با گوشی همراه و تلفن منزلشان تماس گرفتیم، اما وقتی مطمئن شدیم جواب زنگ‌های تماس را نمیدهد نگران شدیم.

او در ادامه گفت: سرایدار شرکت کلید منزل مدیر را داشت با چند نفر به منزلش رفتیم ابتدا زنگ در ورودی را زدیم بازهم جوابگو نبودند برای همین با کلید در را باز کردیم و به طبقه ۱۵ رفتیم، کلید را که بر در ورودی واحد انداختیم و چرخاندیم و در باز شد با جسد غرق در خون او مواجه شدیم و با پلیس تماس گرفتیم.

یکی دیگر از شاهدین حاضر در محل جنایت در پاسخ به سوال بازپرس در خصوص مشاهده خصومت متوفی با فرد خاصی از طرف همکاران گفت: چند وقتی بود که با یکی از دوستانش به نام رضا بر سر مبلغی پول باهم اختلاف داشتند، اما اینکه در این جنایت نقشی داشته اند یا خیر را نمی‌دانم!

همین سرنخ کافی بود تا بازپرس شفیعی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر و بازبینی دوربین‌های مداربسته برج کوهک و شناسایی عامل یا عاملین این قتل را در دستور کار کارآکاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار دهد.

کارآکاهان زبده پلیس آگاهی با دستور بازپرس تحقیقات خود را آغاز و در همان ساعت اولیه بر اساس مشاهده دوربین محل جنایت متوجه حضور یک موتورسوار روبروی در اصلی برج می‌شوند که بعد از چند دقیقه وارد ساختمان شده و بعد از نیم ساعت با فرد دیگری از برج خارج و سوار بر موتور متواری میشوند

راکب موتور شناسایی و سریعا توسط ماموران پلیس بازداشت شد، این اولین اقدام فنی پلیسی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در خصوص پرونده قتل برج کوهک بود، متهم در همان لحظات اولیه بازجویی به معاونت در قتل مرد جوان مدیر عامل اعتراف کرد.

متهم به بازپرس گفت: کیوان (مقتول) با رضا (قاتل فراری) از دوستان قدیمی بودند و چند وقتی بود بر سر یک میلیارد تومن باهم اختلاف پیدا کرده بودند، رضا مدتی بود که با من زندگی میکرد و هر بار بعد از اینکه از دفتر کیوان به خانه برمیگشت با عصبانیت فریاد میزد که کیوان قصد دادن پول مرا ندارد من آخر یا او را میکشم یا خودم را!

پسر جوان در ادامه گفت: روز جنایت هم از من خواست تا او را به در خانه کیوان برسانم تا مجددا با او صحبت کند، با موتور به محل زندگی کیوان رفتیم، رضا پیاده شد و بعد از نیم ساعت از من خاست به طبقه ۱۵ برم! وفتی وارد خانه شدم جسد کیوان خون آلود روی زمین افتاده بود چاقو در دستان رضا بود! وقتی از او پرسیدم چرا کیوان را کشتی گفت قصد برگرداندن پولم را نداشت منم او را کشتم!

من از ترس پا به فرار گذاشتم که رضا هم به دنبالم امد و سوار موتور شدیم و از محل فرار کردیم. رضا بعد از اینکه به خانه امد سریع چند دست لباس در ساکش گذاشت بدون اینکه به من بگوید کجا میرود از خانه خارج شد! اما من متوجه شدم که او پاسپورتش را هم برداشت.

همین موضوع باعث شد تا کاراگاهان اداره دهم پلیس اکاهی تهران با انجام اقدامات فنی و پلیسی پیچیده، رد زنی خط تلفن، و‌گرفتن نیابت سرانجام در کمتر از ۴۸ ساعت قاتل فراری را در یکی از شهر‌های شمالی کشور شناسایی و دستگیر کنند.

بنابر گفته بازپرس محمدجواد شفیعی از شعبه پنجم دادسرلی امور جنایی، قاتل ظهر روز ۳۰ فرودین برای انجام تحقیقات و بازجویی تحویل پلیس آگاهی تهران شد.

تحقیقات در خصوص پرونده قتل خونین برج کوهک ادامه دارد.

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • آیا مورچه‌ها صدا دارند و چرا صدای مورچه‌ها را نمی‌شنویم؟
  • برای اولین‌بار ساخت سلول زنده در آزمایشگاه/ انسان قادر به انجام کار طبیعت می‌شود؟
  • پرتاب چاقو به سمت بازیکن در لیگ کلمبیا! / فیلم
  • 4 تکنیک خلاقانه برای تیز کردن چاقو‌ی کند (فیلم)
  • پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ ۵ (فیلم)
  • بر باد رفته؛ ۷ ستونی که از اسرائیل فروریخت | تل‌آویو دیگر قادر به مدیریت اوضاع نیست
  • پشت صحنه خواستگاری سلمان در نون خ ۵ | ببینید
  • قتل هولناک آقای مدیرعامل با ۳۷ ضربه چاقو
  • ویلیام برنز: اگر ما نبودیم‌، اسرائیل در مقابل ایران قادر به دفاع از خود نبود/ رسانه‌های صهیونیستی: سکوت کامل نتانیاهو نشان دهنده دردسری استراتژیک است که حمله ایران برای او ایجاد کرده است/ کمبود آب شرب غزه را در آستانه فاجعه قرار داده است +عکس و فیلم
  • گزارش روزانه بورس ۳ اردیبهشت/ بازار متعادل شد