Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: روی آرمان رمضانی در محوطه جریمه سپاهان خطای پنالتی شد و زمان طوری بود که استقلال می‌توانست به بازی برگردد. - اخبار ورزشی -

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست 2 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان اصفهان در هفته اول لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: همانطور که از قبل گفته بودم، بازی سختی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال و سپاهان نفرات خوبی را جذب کرده بودند. با توجه به اینکه سپاهانی‌ها زودتر کارشان را آغاز کرده بودند، انسجام بیشتری داشتند و توانایی برای اجرای کارهای تاکتیکی بیشتر بود و خط هافبکش خوب بازی کرد. آنها توانستند دو گل بزنند و یک گل دیگر هم می‌توانستند به ثمر برسانند.

وی افزود: متأسفانه دوباره پنالتی گرفتن‌ها برای استقلال شروع شد، چرا که دقیقا روی آرمان رمضانی خطای پنالتی صورت گرفت. زمان بازی طوری بود که استقلال می‌توانست به بازی بازگردد. در مجموع، بازی جالبی بود و کیفیت داشت. فشار روی هر دو تیم و پرس زیاد بود. هواداران ما باید به کادرفنی زمان بدهند تا این تیم کم کم جا بیفتد. فکر می‌کنم به قول قدیمی‌ها بدن‌های بازیکنان ول نکرده است و در پیک آمادگی نیستند. باید به آنها فرصت داد تاز فصل بدنسازی خارج شوند.

پیشکسوت تیم فوتبال خاطرنشان کرد: ما تغییر سیستم داشتیم و ساپینتو تلاش کرد که بازی را برگرداند که نشد. خط هافبک سپاهان به خصوص علی‌نژاد خوب بازی کرد. وقتی ترکیب سپاهان را دیدم و متوجه شدم محمدرضا حسینی در زمین حضور ندارد، پرسیدم چه کسی قرار است جایگزین او شود. علی‌نژاد نشان داد سرعت و حمل توپ خوبی دارد. او روی گل اول سپاهان خیلی تأثیرگذار بود.

فریبا در رابطه با اینکه استقلال با ساپینتو چقدر شانس قهرمانی دارد، گفت: برای آینده استقلال باید صبر کنیم تا بازیکنان آماده شوند و شناخت ساپینتو هم نسبت به استقلال بیشتر شود تا بتواند تفکرات تاکتیکی‌اش را پیاده کند. به این تیم خوش بین هستم و امیدوارم از هفته آینده پیروزی‌ها شروع شود. روی کاغذ می‌توانیم بگوییم دو سه بازی آینده آسان است.

لیگ برتر فوتبال| از سپاهان تا سپاهان؛ پایان رکورد 379 روزه شکست‌ناپذیری استقلال/ شروع متزلزل قهرمان

 

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال سپاهان اصفهان استقلال فوتبال سپاهان اصفهان استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۲۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم

به گزارش "ورزش سه"، ژرژ ژسوس سرمربی پرتغالی تیم الهلال عربستان پس از حذف تیمش از لیگ قهرمانان آسیا، با ارسال پیامی از هواداران الزعیم تشکر و عذرخواهی کرد.

العین امارات عصر سه شنبه در بازی برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، با وجود شکست 2-1 مقابل الهلال در ورزشگاه کینگدام آرنا، به فینال این پیکارها راه یافت. العین چهارشنبه گذشته در ابوظبی با نتیجه 4 بر 2 الهلال را شکست داده بود.

ژسوس در نشست خبری پس از بازی گفت: از هواداران به خاطر حضور و حمایت‌شان تشکر می‌کنم و از آنها عذرخواهی می‌کنم زیرا با وجود اینکه تیم در نیمه دوم عملکرد فوق‌العاده‌ای ارائه کرد، به اندازه کافی برای رسیدن به فینال تلاش نکردیم.

وی افزود: چندین موقعیت ایجاد کردیم که از آنها استفاده نکردیم و یک ضربه پنالتی صحیح داشتیم که در دقیقه 46 اعلام نشد.

وی ادامه داد: کنو را به زمین فرستادم تا از قد او در خط حمله بهره ببرم تا بازیکنانی داشته باشیم که توانایی رقابت در ضربات هوایی را داشته باشند. ما 10 فرصت گلزنی داشتیم اما از آنها استفاده نکردیم.

وی ادامه داد: برخی از عناصر هجومی تیم مانند میتروویچ و همچنین نیمار را از دست داده ایم و نیاز داشتیم به دنبال راه حل های تهاجمی باشیم بدون اینکه روی هماهنگی تیم تاثیر بگذارد، بنابراین تعویض هایی انجام شد تا فشار هجومی روی حریف افزایش یابد.

ژسوس ادامه داد: ما هنوز دو عنوان قهرمانی پیش رو داریم که می توانیم به آنها دست پیدا کنیم، لیگی که هنوز قطعی نشده است و همچنین جام پادشاهی.

سرمربی الهلال خاطرنشان کرد: بعد از 45 بازی فقط یک بار شکست خوردیم، این موضوع را نباید فراموش کنیم، من بعد از بازی در رختکن به بازیکنان گفتم سر خود را بالا بگیرید، شما هر چه در زمین داشتید ارائه کردید، اما موفق نبودیم.

دیگر خبرها

  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • رضا درویش: اوسمار بعد از بازی با سپاهان برنامه آینده را می دهد / فیلم
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم