Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس در هفته‌های پایانی فصل گذشته و درحالی‌که آخرین تلاش‌هایش را برای رسیدن به استقلال انجام می‌داد در فولادشهر میهمان ذوب‌آهن شد و آن مسابقه پرحاشیه با تساوی 1-1به پایان رسید. آن بازی در حالی برگزار شد که هواداران استقلال از یک هفته قبل در فضای مجازی سرمربی ذوب‌آهن را تحت فشار گذاشته بودند اما در نهایت ذوبی‌ها یکی از بهترین نمایش‌های فصل خودشان را مقابل تیم سابق مهدی تارتار برگزار کردند و تا مرز شکست دادن پرسپولیس هم پیش رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال این دو تیم در همین هفته اول به یکدیگر برخورد کرده‌اند و جالب این است که هم مهدی تارتار و هم یحیی گل‌محمدی از نشستن روی نیمکت تیم‌های خود محروم هستند. پرسپولیس علاوه بر سرمربی‌اش، امید عالیشاه و مرتضی پورعلی‌گنجی را هم به‌دلیل محرومیت در اختیار ندارد و جالب این است که پورعلی‌گنجی به‌خاطر کارت قرمزی که در زمستان سال93گرفته از این بازی محروم است! او روز 23بهمن‌ 1393با پیراهن نفت تهران مقابل پیکان اخراج شده و 10روز بعد به تیم تیانجین تدا چین پیوسته است. حالا که بعد از 8سال به ایران برگشته درحالی‌که تیم سابقش کاملا منحل شده باید بابت آن کارت قرمز یک جلسه محرومیت را تحمل کند. پ

رسپولیس بدون او احتمالا با زوج نعمتی و ولسیانی در دفاع میانی بازی خواهد کرد. قرمزها در خط حمله هم فقط مهدی عبدی را برای این بازی دارند. البته قرارداد مهاجم خارجی این تیم یورگن لوکادیا روز گذشته رسمی شد اما او به بازی اول پرسپولیس نمی‌رسد و حامد پاکدل هم کمافی‌السابق مصدوم است و در این بازی حضور ندارد.

با این حال امروز در درون دروازه پرسپولیس، علیرضا بیرانوند به میدان خواهد رفت و خطط دفاعی سرخ‌ها در غیاب پورعلیگنجی محروم با حضور گولسیانی و علی نعمتی شکل خواهد گرفت. در جناحین خط دفاعی هم احمدی و دانیال اسماعیلی فر به میدان خواهند رفت.

اما در خط میانی کمال کامیابی نیا و میلاد سرلک حضور خواهند داشت و دو بازوی کناری سرخ‌ها در این بازی سعید صادقی و سروش رفیعی خواهند بود. در خط حمله هم مهدی عبدی به میدان خواهد رفت و پشت سر او هم سروش رفیعی قرار خواهد گرفت.

سرخ‌ها در بازی امروز حامد پاکدل، امیری و عالیشاه را هم در اختیار ندارند. وحید امیری که مدت‌هاست مصدوم است و حامد پاکدل هم به بازی اول سرخ‌ها نرسیده است. امید عالیشاه هم به دلیل اتفاقات بازی برابر تراکتور در فصل قبل محروم است.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

بیرانوند، گولسیانی، نعمتی، اسماعیلی‌فر، احمدی، سرلک، کامیابی نیا، ترابی، صادقی، رفیعی و عبدی

کد خبر 697437 برچسب‌ها خبر مهم باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم باشگاه پرسپولیس سرخ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۲۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت یک ستاره به تمرینات پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، مهدی ترابی پس از درخشش در اسفندماه با پرسپولیس و شناخته شدن به عنوان یکی از موثرترین بازیکنان سرخ‌ها در ماه اخیر، بار دیگر به تیم ملی فراخوانده شد.

با این حال بدشانسی گریبانگیر ترابی شد و یک سرماخوردگی بدموقع او را از جمع ملی پوشان برای انجام دو بازی مقابل ترکمنستان دور کرد.

حالا پس از گذشت چند روز از این سرماخوردگی و همزمان با اتمام فیفادی، مهدی ترابی نیز به تمرینات پرسپولیس اضافه شد و زیر نظر اوسمار به تمرین پرداخت.

ترابی زودتر از پنج ملی‌پوش دیگر سرخ‌ها راهی ورزشگاه شهید کاظمی شد و امیدوار است در شروع دوباره لیگ با آمادگی کامل به میدان برود.

دیگر خبرها

  • بازگشت یک ستاره به تمرینات پرسپولیس
  • سوغات خارجی‌های پرسپولیس از فیفادی
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • ترکیب ایران برابر ترکمنستان
  • ترکیب تیم ملی ایران برابر ترکمنستان | بیرانوند نیمکت نشین و جانشین سردار مشخص شد
  • ترکیب تیم ملی ایران برابر ترکمنستان
  • ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان
  • ترکیب احتمالی تیم ملی مقابل ترکمنستان؛ اندیشه‌های قلعه‌نویی برای صعود
  • ترکیب ایران برابر ترکمنستان (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی ایران در برابر تیم ملی ترکمنستان؛ جانشین سردار آزمون کیست؟