Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسوی در متن جدید منتشر شده، تلاش کرده تا یکی از افتخارات استراتژیک جمهوری اسلامی ایران، یعنی نابودی داعش در خارج از مرزهایش را به سخیف ترین شکل ممکن مورد حمله قرار دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، موسوی در متن جدید منتشر شده، تلاش کرده تا یکی از افتخارات استراتژیک جمهوری اسلامی ایران، یعنی نابودی داعش در خارج از مرزهایش را به سخیف ترین شکل ممکن مورد حمله قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسی که در سال ۸۸ و ۸۹ تمام تلاش خود را با حمایت صریح دولت های غربی برای بیدار ماندن آشوب در ایران و پیوند آن با به قول خود بهار عربی با جنبش سبز به کار گرفته بود، چرا باید به ریشه شکل گیری گروه های تروریستی در سوریه و عراق اشاره کند؟ آنوقت باید انگشت اشاره را به سمت آمریکایی بچرخاند که رئیس جمهور وقتش رسماً میرحسین را قهرمان مبارزه با جمهوری اسلامی خوانده است!

حال چهره های مختلف سیاسی، ورزشی، فرهنگی و علمای اهل سنت کردستان این اهانت را به شدت محکوم کردند.

حکایت عمق فرورفتگی جریان متوهم و وابسته در منجلاب سرسپردگی به جبهه استکبار و صهیونیسم

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در واکنش به توهین وقاحت بار راس وقیح فتنه ۸۸ به سردار پر افتخار اعلام کرد که؛ شهید حاج حسین همدانی و دیگر شهدای مدافع حرم حکایت عمق فرورفتگی جریان متوهم و وابسته در منجلاب سرسپردگی به جبهه استکبار و صهیونیسم است.

وی گفت: لازم است جریان های سیاسی با هر گرایشی موضع خود را نسبت به بیانیه موهن کذایی اعلام نمایند.

سخنان سخیف سران فتنه و اهانت آنان به شهدای مدافع حرم، محکوم است

ماموستا سید احسن حسینی امام جمعه موقت سنندج، ارشاد و اندیشه رهبری را از جمله مهمترین عوامل حفظ امنیت کشور و مردم در برابر توطئه‌های دشمنان و فتنه‌گران دانست و ادامه داد: مردم کردستان همواره پشتیبان نظام اسلامی و ارادتمند اهل بیت پیامبر(ص) بوده و هستند.

ماموستا حسینی تاکید کرد: اگر مجاهدت‌ها و ایثار شهدا و جانبازان مدافعان حرم نبود، امروز شاهد امنیت پایدار در کشور و منطقه نبودیم، پس سخنان سخیف سران فتنه و اهانت آنان به شهدای مدافع حرم، محکوم است.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای شورای اسلامی شهر سنندج در بیانیه‌ای جداگانه، ضمن محکومیت سخنان اخیر سران فتنه، بر تجدید پیمان با آرمان‌های امام(ره) و شهدا تاکید کردند.

 در بیانیه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در محکوم کردن هتک حرمت سران فتنه ۸۸ نسبت به شهدای مدافع حرم آمده است: 

 مردم شریف عاشورایی و انقلابی ایران اسلامی باری دیگر هرزه گویی و نفرت پراکنی پیرمرد متوهم و شخص معلوم الحال که در سال ۱۳۸۸ موجب خسران به منافع ملی و اقتدار خارجی کشورمان شد و با حرمت شکنی در عاشورای همان سال خسارت شدیدی بر پیکر نظام جمهوی اسلامی ایران وارد کرد، در بیانیه ای موهون با تضییع حقوق و لکه دار نمودن شرافت، پاک ترین و شریف ترین فرزندان این آب و خاک یعنی شهدای مدافع حرم از جمله سردار شهید حاج حسین همدانی دل ملت شریف و عزادار حسینی ایران اسلامی را به درد آورد.

عنوان مدافع حرم، ابتکار سردار دلها، شهبد حاج قاسم سلیمانی برای حماسه آفرینی این مدافعان حسینی و زینبی و فاتحان امنیت ایران در برابر دیوی چون داعش است که این بد سرشت آن را نیز واژگون و مطابق میل صهیونیست ها و دیگر جانیان جهانی معنی کرده است!

بدون شک تحلیل این بیانیه کذایی حاکی از وجود بازیگران پشت ‌صحنه‌ای است که می‌خواهند از یک‌ سو از فتنه‌گران استفاده ابزاری کرده و آنها را به شیپور داعش و اسرائیل در داخل کشورمان بدل کنند و از سوی دیگر با مخدوش نمودن چهره خادمان حافظ امنیت و متعهد انقلاب به نوعی شوونیسم در روند نتایج گفتمان موثر دستگاه دیپلماسی دولت مردمی و انقلابی اقدام ورزند.  

همچنین تاکید شده است: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان به عنوان متولی فرهنگ،هنر و رسانه در این استان فرهنگی و شهیدپرور با محکوم نمودن بیانیه ددمنشانه و هتاکانه شرور فتنه ۸۸ باری دیگر ضمن احترام به خون مطهر شهدای مدافع حریم امنیت ملی و صیانت از اقتدار اسلام ناب محمدی(ص)از آحاد هنرمندان،نویسندگان و روزنامه نگاران متعهد و انقلابی استان کردستان دعوت می نماید تا انزجار خویش را از اینگونه اعمال ضد حقوق انسانی ابراز کنند.

 فراموش نکنیم که همه ما تحت امر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)همواره در راستای دفاع از اصول و ارزش های ناب انقلاب اسلامی و صیانت از ناموس و شرف میهن اسلامی در مقابل هر تهدیدی با هوشیاری مضاعف ایستادگی نمودیم و قطعا کوشش مجدانه سربازان راستین نظام و مدافع حرم در دفاع از ناموس ملت هیچگاه گرد غبار فراموشی به خود نخواهد گرفت و ملت ایران اسلامی همواره قدردان فرزندان برومند خویش در کارزارهای مختلف بوده و هستند.

 

بیانیه شورای اسلامی شهر سنندج در محکومیت سخنان یکی از سران فتنه

 ایران اسلامی از بدو پیروزی انقلاب تاکنون در تمامی صحنه ها با اقتدار و عزت در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی ایستادگی کرده و با پشتوانه مردمی خود، توطئه های داخلی را نیز خنثی نموده است و به همین دلیل امروز بعد از چهار دهه، ملت ایران با افتخار هر چه تمام به الگویی تمام عیار برای ملت های مسلمان و آزاده در جهان تبدیل شده‌اند.

در ادامه عنوان شده است: عبور از بحران های مختلف از هشت سال دفاع مقدس گرفته تا تهاجم اقتصادی و شبیخون فرهنگی با رهبری های الهی گونه امامین انقلاب هر روز بر اراده و استواری ملت ایران افزود و به همین دلیل است که هم اکنون جمهوری اسلامی ایران یکی از قدرت های موثر منطقه ای و جهانی برای حل و فصل مسائل و مشکلات مختلف است.

همچنین اشاره شده است: عبور موفق از فتنه ۸۸ با سیاست گذاری و فرماندهی استکبار جهانی و با پیاده نظام شماری از سران فتنه برگ زرینی از تاریخ انقلاب اسلامی است و خنثی کردن این توطئه در عاشورای سال ۸۹ بار دیگر پیام استقلال و عزت ملت ایران را که بر گرفته از درس آزادگی مکتب سرور و سالار شهیدان است، را به جهانیان اعلام کرد.

در بخش دیگری از بیانیه آمده است: در این ایام که نه تنها ملت مسلمان ایران بلکه همه مسلمین و آزادگان جهان در سوگ حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) داغدارند و شور حسینی سراسر کشور را فراگرفته و دلهای داغدار در سوگ آن حضرت و یاران با وفایش ناله سر می دهند بار دیگر یکی از سران فتنه با ادبیاتی موهن به یکی از افتخارات ملت ایران توهین می کند.

شهدای مدافع حرم نقش بسزایی در خاموش کردن فتنه داشتند

ماموستا عبدالسلام محمدی امام جمعه دهگلان به موضوع توهین به مقام شامخ شهدای مدافع حرم توسط عناصر فتنه در چند روز اخیر اشاره کرد و متذکر شد: توهین یکی از سران فتنه سال ۸۸ به سردار سرافراز شهید حاج حسین همدانی سبب تألم و تأثر ملت ایران اسلامی شد، این فرد توهین کننده به واسطه برکات نظام وانقلاب مدتی هم مسئولیت خطیری در نظام داشتند اما در سال ۸۸ با ایجاد فتنه و اعتراض به انتخابات سبب ایجاد ناامنی وایجاد چند قطبی در بدنه نظام بودند که اخیرا هم در مواضعی نسبت به سردار شهید همدانی داشته و جملاتی را به زبان آورده که جای تأسف است.

وی افزود: شهید همدانی و امثال این سردار شهید در خارج از مرزهای ایران اسلامی و در جهت ایجاد بستر امنیت و مقابله با گروه های مسلح تکفیری داعش نقش بسزایی در خاموش کردن این فتنه ها داشتند، ما ملت ایران اسلامی ضمن احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی بخصوص شهدای مدافع حرم، هرگونه توهین و افترا را به این ساحت مقدس محکوم می نمائیم.

حال باید دید موسوی در روزها، ماه ها و سال های آینده چه چیزهایی را برای زنده ماندن نام خود فدا خواهد کرد؟

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: شهدای مدافع حرم ایران اسلامی سران فتنه ملت ایران فتنه ۸۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۲۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دویستمین روز از عملیات طوفان الاقصی/ تعداد شهدای غزه به بیش از 34 هزار نفر رسید

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، در حالی که حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه وارد دویستمین روز متوالی شده، حملات ارتش اشغالگر صهیونیستی به این منطقه ویژه به شهر رفح شدت گرفته است.
 
اشغالگران اسرائیلی مدعی هستند که آماده حمله زمینی به رفح می‌شوند.
 
وزارت بهداشت فلسطین در آخرین آمار خود اعلام کرد که شمار شهدای جنگ تا این لحظه به بیش از 34 هزار نفر و شمار مجروحان نیز به نزدیک به 77 هزار نفر رسیده است. هزاران نفر نیز مفقود یا زیر آوار هستند. بیش از 72 درصد قربانیان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری
منابع خبری از حملات سنگین جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شمال  غزه خبر دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی، مناطق شرقی خان یونس در جنوب نوار غزه را با توپخانه گلوله باران کرد که به شهید و زخمی شدن شمار دیگری از مردم بی دفاع منجر شد.

ارتش رژیم صهیونیستی از اولین ساعت بامداد امروز نیز به مناطق مختلف کرانه باختری حمله کرد که در نتیجه یک جوان فلسطینی در اریحا به ضرب گلوله به شهادت رسید.

پاسخ حماس به ادعاهای آمریکا درباره مذاکرات آتش‌بس
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اظهارات آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا را که در آن این جنبش را مسئول مانع تراشی در دستیابی به توافق آتش‌بس در نوار غزه دانست، محکوم کرد.
 
این جنبش در بیانیه‌ای اعلام کرد: «اظهارات (وزیر خارجه آمریکا) آنتونی بلینکن هیچ ارتباطی با واقعیت ندارد و با این واقعیت که تأیید می‌کند حماس بیش از یک بار انعطاف‌پذیری برای تسهیل دستیابی به توافق برای توقف جنگ نسل‌کشی و توقف کشتار ملت را نشان داده، در تناقض است.»
 
در ادامه بیانیه آمده است که اظهارات بلینکن با سرسختی و تعلل بنیامین نتانیاهو و کابینه او که موانع و مشکلاتی بر سر راه توافق ایجاد می‌کنند و به دنبال طولانی کردن جنگ خشمگینانه خود علیه مردم ما هستند، در تضاد است. موضوع اسیران صهیونیست جزو اولویت‌های آنها نیست.
 
تاکید انصارالله بر تشدید عملیات علیه ناوگان دریایی رژیم صهیونیستی
دفتر سیاسی انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای به جنایات نسل کشی دشمن صهیونیست برای هفتمین ماه متوالی که آخرین آن کشتار وحشیانه در مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس هست، اشاره کرد.
 
این جنبش افزود جنایات نسل کشی که مردم فلسطین در غزه و کرانه باختری اشغالی با آن روبه‌رو هستند، نشان دهنده سطح «نفرت و جنایت بی‌سابقه یهودی است.»
 

دیگر خبرها

  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • هرگونه کمک برای پیروزی سریعتر محور مقاومت وبازسازی غزه پس از جنگ، یک ضرورت و تکلیف همگانی است
  • موسوی بجنوردی: «دانشنامه حقوق ایران» به زودی منتشر می شود
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود
  • تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت
  • شمار شهدای نوار غزه به 34هزار و 183 شهید رسید
  • دویستمین روز از عملیات طوفان الاقصی/ تعداد شهدای غزه به بیش از 34 هزار نفر رسید
  • برگزاری یادواره شهدای جبهه مقاومت در بندرعباس