Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با تاکید بر پیشرفت ۹۰ درصدی طرح اطفاء حریق بنادر مسافری شهید حقانی و هرمز گفت: این طرح به زودی به بهره برداری می‌رسد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبندرعباس، حسین عباس‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این اداره کل بر اساس استانداردهای بین المللی و در راستای ارتقاء توانمندی بنادر برای مقابله با حوادث و رخدادهای طبیعی و غیرطبیعی، اقدام به ایجاد و ارتقاء تاسیسات و اطفاء حریق در بنادر مختلف مسافری در سطح استان نموده که از مهم‌ترین آن ها طرح اطفاء حریق بنادر مسافری شهید حقانی و هرمز می باشد که از بهار سال 1400 آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترخیص 14 هزار تن برنج وارداتی پس از 4 ماه بلاتکلیفی در بندر شهید رجاییانجمن کشتیرانی: کپی سازمان بنادر از تخفیفات بندر شهید رجایی در بنادر دیگر کارایی نداردتشریح طرح‌های توسعه‌ای بندر شهید رجایی/ سیلوی ترانزیت غلات با ظرفیت 100 هزار تن ساخته می‌شود

وی عملیات اجرایی این طرح را شامل ساخت و به آب اندازی 2 پانتون شناور به طول 5,5 و عرض 9.5متر، 1.5 متر ارتفاع، وزن تقریبی 23 تن، اجرای 2هزار و 400 متر لوله شبکه اطفاء حریق و همچنین 54 عدد هیدرانت، برج مانیتور، هوز باکس و هوز ریل در بنادر شهید حقانی و هرمز اعلام کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان پیش بینی کرد که عملیات شمع‌کوبی و استقرار ایستگاه پمپاژ آب تا پایان مرداد ماه به اتمام خواهد رسید که با اتمام این عملیات، نصب تمامی تجهیزات این طرح به پایان رسیده و در آینده‌ای نزدیک بهره‌برداری از این تجهیزات آغاز می‌شود.

عباس‌نژاد خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این سیستم‌ها در بنادر شهید حقانی و هرمز، سطح ایمنی این بنادر مطابق با استانداردهای ایمنی و آتش نشانی ارتقاء یافته و گام بزرگی در جهت رونق صنعت گردشگری در استان هرمزگان برداشته خواهد شد.

انتهای پیام/864/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید حقانی و هرمز بهره برداری اطفاء حریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۲۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی

تین نیوز

نشست فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری با هدف اجرای پروژه طراحی و استقرار سامانه یکپارچه عملیات بندری در سازمان بنادر و دریانوردی در بندر شهید رجایی آغاز شده است.

به گزارش تین نیوز، این نشست سه روزه با هماهنگی دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) و با حضور نمایندگان بنادر لنگه و باهنر، اداره کل امور بندری، اداره کل ترانزیت، لجستیک و توافقنامه ها و کارشناسان و مدیران این بخش ها از سوم اردیبهشت ماه درحال برگزاری است.

براساس این گزارش این نشست با توجه به ضرورت هم اندیشی در خصوص فرآیندهای مطلوب و رویه های مرتبط با ورود کالا از خشکی (انواع کالاهای کانتینری و فله) تا چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه جاری ادامه دارد.

 در این نشست کارشناسان بخش های بندری پیرامون مرور فرآیندهای وضعیت مطلوب و اهم تغییرات در فرآیندهای جاری، مکانیزم و رویه های اجرای الزمات نظارتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی و آماده سازی ارکان مرتبط با عملیاتی شدن فرآیندهای مطلوب با حضور نمایندگان شرکت های کشتیرانی و اپراتورها بحث و تبادل نظر می کنند.

 از مهم ترین تغییرات فرآیندی در استقرار دوره نخست سامانه یکپارچه عملیات بندری در این نشست سه روزه نیز می توان به ارتباط با ذینفعان کالا، ورود و تخلیه کالا در بنادر بر اساس مجوزهای صادره توسط بنادر، ورود وسایط نقلیه تجاری مبتنی بر مجوز بندر و تعامل و تبادل اطلاعات با سازمان های همکار از جمله راه آهن، راهداری و گمرک اشاره کرد.

سامانه یکپارچه عملیات بندری به عنوان یکی از طرح های کلیدی سازمان بنادر و دریانوردی با مدیریت معاونت امور بندری و اقتصادی و نظارت دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر و دریانوردی از آبان ماه ۱۴۰۲ در دست تحلیل، طراحی و تولید می باشد.

این سامانه به عنوان یک راهکار نرم افزاری یکپارچه در حوزه عملیات بندری (کالاهای کانتینری و غیر کانتینری) جایگزین سامانه های فعلی سازمان بنادر می شود و در تعامل با سایر سامانه های تخصصی اپراتورهای بندری، امکانات لازم برای ایفای وظایف حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی، نظارت موثر بر قراردادهای اپراتورها و کنترل شاخص های کلیدی عملکردی، برقراری ارتباط با سازمان های متعامل و ارائه خدمات به مشتریان را از طریق یک درگاه واحد فراهم می سازد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • اطفاء حریق یک واحد صنفی در تربت حیدریه
  • به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • مرحله نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره‌برداری
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی
  • فیلم/ آتش‌سوزی هولناک بازار قدیم بندرعباس
  • فاز نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره برداری است