Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@01:01:50 GMT

آموزش آنالیز داده‌های آماری با SAS، SPSS و R

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۲۹۹۵

آموزش آنالیز داده‌های آماری با SAS، SPSS و R

انجمن علمی دانشجویی زراعت و اصلاح نباتات دانشگاه تهران، کارگاه «آنالیز داده‌های آماری با رسم شکل و تفسیر نتایج با نرم‌افزارهای SAS، SPSS و R» را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این کارگاه با تدریس احسان ربیعیان ـ دانشجوی دکتری ژنتیک و به‌نژادی گیاهی، طی ۴۰ ساعت آموزش حضوری و مجازی برگزار می‌شود و شروع آن از اول شهریورماه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمارهای توصیفی و آزمون‌های t، طرح‌های پایه (کاملا تصادفی، بلوک کامل تصادفی و مربع لاتین)، مقایسات میانگین (آزمون LSD، توکی و دانکن)، مقایسات گروهی، آزمون نرمال بودن داده‌ها و تبدیل داده‌ها، تجزیه مرکب (آزمایش‌های در چند سال و مکان)، آزمون همبستگی و رگرسیون خطی و چندگانه، طرح‌های ترتیبی یا آشیانه‌ای، آنالیزهای چند متغیره (کلاستر، تجزیه به عامل‌ها، تجزیه به مولفه‌های اصلی و تجزیه علیت)، آزمایش‌های چند عاملی (فاکتوریل دو فاکتوره و سه فاکتوره، اسپلیت پلات، اسپلیت پلات در زمان، اسپلیت فاکتوریل، فاکتوریل اسپلیت، اسپلیت اسپلیت پلات، کرت‌های خرد شده نواری، اسپلیت پلات در زمان و مکان)، رسم نمودارهای مقایسه میانگین در اکسل و استفاده از تکنیک‌های خاص در رسم نمودار در اکسل و رسم جدول در ورد، محورها و سرفصل‌هایی است که در این کارگاه مطرح خواهد شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در کارگاه آنالیز داده‌های آماری و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شماره واتساپ ۰۹۳۷۸۷۴۳۵۸۸ پیام دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انجمن علمی زراعت و اصلاح نباتات دانشگاه تهران نرم افزارSAS نرم افزار SPSS نرم افزار R

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۲۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان سنجش آموزش کشور از وزارت علوم جدا می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، دکتر عبدالرسول پورعباس در همایش ملی تبیین ابعاد اجرایی حفاظتی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ گفت: سازمان سنجش آموزش کشور پس از برگزاری نوبت نخست آزمون سراسری ۱۴۰۳ (که روز‌های هفتم و هشتم اردیبهشت برگزار می‌شود)، رسماً از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جدا و به نهاد ریاست جمهوری ملحق خواهد شد.

به گفته رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، ابلاغ جدید این سازمان با مأموریت جدید، بعد از برگزاری آزمون نوبت اول آزمون سراسری اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • توانمندسازی زنان روستایی، نقش مهمی در توسعه جوامع روستایی دارد
  • بایرن مونیخ و قطع شدن یک روند منفی عجیب پس از پیروزی مقابل آرسنال / نکته آماری
  • سازمان سنجش آموزش کشور از وزارت علوم جدا می‌شود
  • مزایای مهندسی معکوس در جنگ چیست؟
  • کارگاه آموزشی مبانی محیط زیست درمدارس رشت
  • شرکت بیش از ۶۵ هزار نفر در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای در همدان 
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی ۱۴۰۳ تمدید شد
  • فرآیند مهارت‌آموزی در مهدیشهر با عنایت اعتباری دولت سیزدهم تکمیل می‌شود
  • اطلاعیه هم‌زمانی آزمون تخصصی حفظ و استخدامی آموزش و پرورش
  • امروز آخرین زمان ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری