Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریستینا سیپولا، مدیر عملیات کمیته بین‌المللی صلیب سرخ (ICRC)  گفت: "سازمان های بشردوستانه تمام تلاش های خود را انجام می دهند؛ اما نمی توانند نیازهای پیش‌آمده را برآورده کنند".

کریستینا سیپولا، مدیر عملیات کمیته بین‌المللی صلیب سرخ (ICRC) از جامعه جهانی می خواهد تا به مردم افغانستان کمک کنند.

کریستینا سیپولا گفت: "سازمان های بشردوستانه تمام تلاش های خود را انجام می دهند، اما نمی توانند نیازهای پیش‌آمده را برآورده کنند".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عملیات کمیته بین‌المللی صلیب سرخ  گفت: "دولت‌ها و آژانس های برای توسعه افغانستان باید بازگردند و به حمایت از مردم محلی که در وضعیت غیرقابل تحملی قرار دارند، ادامه دهند".

کمیته بین‌المللی صلیب سرخ (ICRC) تأکید دارد که سیتم بانکی فلج، بیکاری افزایش یافته است.

سیپولا می گوید که بیش از نیمی از جمعیت افغانستان به کمک نیاز دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صلیب سرخ افغانستان فقر کمیته بین المللی صلیب سرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۳۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از نیمی از آمریکایی‌ها جنگ با غزه را رد می‌کنند

نظرسنجی انجام شده توسط بنیاد آمریکایی گالوپ نشان داد که اکثریت مردم در آمریکا جنگ جاری در نوار غزه را رد می‌کنند.

براساس گزارش المیادین، نتایج منتشر شده در روز چهارشنبه نشان داد که درصد حمایت از حملات نظامی رژیم صهیونیستی در غزه با ورود جنگ به ششمین ماه خود به ۳۶ درصد کاهش یافت، در حالی که درصد حمایت از جنگ در ماه دوم، یعنی نوامبر ۲۰۲۳، ۵۰ درصد بود. 

اعداد نظرسنجی که از ۱ تا ۲۰ مارس (ماه جاری) انجام شد، نشان داد که ۵۵ درصد آمریکایی‌ها از اقدامات رژیم صهیونیستی ناراضی هستند.

شایان ذکر است که این نظرسنجی قبل از صدور قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در ۲۵ همین ماه مبنی بر آتش بس در ماه رمضان تکمیل شد. این نظرسنجی همچنین نشان داد که حزب اصلی در آمریکا در مقایسه با آنچه در ماه نوامبر بودند کمتر از رفتار رژیم صهیونیست‌ها در غزه حمایت می‌کنند.

 نظرسنجی گالوپ توضیح داد که درصد کاهش در میان حزب دموکرات و مستقلین ۱۸ درصد و در میان حزب جمهوری خواه ۷ درصد بوده است.

در ادامه نتایج نشان داد که ۷۵ درصد از دموکرات‌ها با جنگ غزه مخالفت کردند و مستقل‌ها از اختلاف نظر در دیدگاه‌های خود در مورد حملات نظامی رژیم صهیونیستی به غزه خبر دادند.

حمایت از حملات نظامی رژیم صهیونیستی به غزه در حزب جمهوری خواه پس از اینکه چند ماه پیش این درصد به ۷۱ درصد رسیده بود اکنون به ۶۴ درصد کاهش یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • تاکید بر ضرورت تسریع در کمک‌رسانی به مردم غزه
  • شخم بیش از نیمی از شالیزار‌های شهرستان ماسال
  • ثبت ۲۷ هزار و ۲۷۰ ولادت در مازندران در ۱۴۰۲/مردمی سازی امور در جوانی جمعیت
  • بیش از نیمی از آمریکایی‌ها جنگ با غزه را رد می‌کنند
  • غزه به نمایشگاه جنایات جنگی نوین در جهان تبدیل شده است
  • ضرورت تسریع در کمک‌رسانی به مردم غزه
  • توزیع سه هزار بسته معیشتی در تبریز
  • کنفرانس بین‌المللی مهار آب در افغانستان
  • بیانیه IOC درباره تضمین امنیت المپیک ۲۰۲۴
  • حضور تیم های خارجی در مسابقات کوراش اسفراین