Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@17:26:42 GMT

تماس ماجدی با دایی برای هدایت تیم ملی فوتبال

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۳۱۱۲

تماس ماجدی با دایی برای هدایت تیم ملی فوتبال

به گزارش خبرگزاری فارس، خداداد افشاریان با اشاره به برخی حرکات ملی پوشان در روزهای گذشته اظهار داشت: من زمانی برای قضاوت به سوریه رفته بودم و وقتی فهمیدند از ایران هستم، همه مردم آنجا نام علی دایی را می‌بردند. او را به خاطر تیم ملی می‌شناسند، نه نام باشگاهی. بازیکنان بزرگی مانند علی کریمی، کریم باقری و استیلی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. هم در کنار دایی حضور داشتند و آیا یک بار رفتار نامتعارف از آنها دیدید؟ یک بار دیدید که بحث کم رنگی بین آنها باشد؟ اگر هم می‌شد خودشان جمع می‌کردند.

وی در مورد اینکه آن زمان شبکه های اجتماعی هم نبود، گفت: به هرحال اینها بازیکنان بزرگی بودند و می‌توانستند برای کشور هزینه زیادی ایجاد کنند، اما همیشه جنتلمن بودند. بازیکنان الان هم خوب و با قابلیت هستند، اما چه کار دارند که چه کسی سرمربی تیم ملی و چه کسی سرپرست فدراسیون است و چه اسپانسری حضور دارد. اجازه دهید مردم از رفتار حرفه‌ای شما خوشحال باشند و در جام جهانی بازی‌های با شکوهی را انجام دهیم و خوشحالی را به مردم بازگردانیم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا شما با علی دایی برای سرمربیگری تیم ملی صحبت کردید یا خیر، عنوان کرد: میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون با او تماس گرفت، اما به دلیل رفتار او در فضای مجازی و محافل خصوصی وجود داشت، او قبول نکرد که بیاید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خداداد افشاریان سرمربی تیم ملی فوتبال میرشاد ماجدی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۳۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پوچتینو به بازیکنان: دفعه بعد اخراجتان می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امشب موفق شد با نتیجه ۶-۰ اورتون را شکست دهد و جایگاهش در رتبه نهم را تثبیت کند. با این حال درگیری بازیکنان بر سر زدن پنالتی در نیمه دوم، این پیروزی آنها را تحت تأثیر قرار داد. پوچتینو در صحبت‌هایش پس از بازی، در مورد شرایط تیمش و حاشیه امشب با خبرنگاران گفت‌وگو کرد.

پیروزی امشب؟
امروز از عملکرد خوشحالم. گفتن اینکه آیا بهترین نمایش ماست یا نه مشکل است. ما خوب شروع کردیم، رویکرد متفاوتی نسبت به بازی شفیلد یونایتد نشان دادیم. ما قبلا در مورد تغییر و بهبود تیم صحبت می‌کردیم. امروز یک بازی عالی و کامل بود.

پیش‌بینی‌تان از جایگاه نهایی تیم در جدول؟
نمی‌شود گفت. بازی‌های ما را دیده‌اید که به دلیل جوان و بی‌تجربه بودن قابل پیش‌بینی نیستند. امیدوارم در بهترین رتبه ممکن فصل را به اتمام برسانیم. اگر ثبات داشتیم الان در حال رقابت برای سهمیه چمپیونزلیگ بودیم.

یک عملکرد خوب دیگر از پالمر؟
وقتی با او قرارداد بستیم، صحبت می‌کردیم که او استعداد بزرگی است. او فوق‌العاده عمل می‌کند. نحوه انطباق او با تیم از روز اول شگفت‌انگیز است. برای او و تیم خیلی خوشحالم.

درگیری بازیکنان بر سر زدن پنالتی؟
شرم‌آور است. قبل از این مصاحبه به آنها گفته‌ام. شرم‌آور است. ما نمی‌توانیم این‌گونه رفتار کنیم. به آنها گفتم این آخرین باری است که از این رفتار می‌گذرم. من این را برای آنها روشن کردم. حالا برای شما می‌گویم. کول پالمر پنالتی‌زن اصلی است. اگر بخواهد می‌تواند آن را به بازیکن دیگری بدهد. اما به این شکل نه. آنها نباید توپ را از او بگیرند. دیگر تکرار نخواهد شد. مثل کودکان رفتار کردند. باید از این اتفاقات یاد بگیریم که تکرار نشوند. به آنها گفته‌ام دفعه بعد که چنین رفتار بچگانه‌ای داشته باشند همه آنها را از تیم خارج می‌کنم. این شوخی نیست. غیرممکن است که در چنین بازی خوبی اینطور رفتار کنید. واقعا عجیب و ناراحت‌کننده است. این آخرین باری است که می‌خواهم چنین چیزی را ببینم. می‌خواهم از هواداران عذرخواهی کنم. بازیکنان می‌دانستند که کول پنالتی‌زن است. این یک مثال واضح است که این فرایندی است که ما هنوز باید یاد بگیریم و تجربه کسب کنیم.

دیگر خبرها

  • محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
  • حمله پوچتینو به بازیکنان: دفعه بعد اخراجتان می‌کنم
  • واکنش تند عربستان به شلاق زدن بازیکن در استادیوم!‏
  • بیانیه باشگاه ذوب‌آهن علیه فحاشی در لیگ بسکتبال کشور
  • عکس| دیدار علی دایی و خواننده لس‌آنجلسی در آمریکا
  • عکس| دیدار علی دایی و شهرام شب‌پره در آمریکا
  • (عکس) دیدار علی دایی و شهرام شب‌پره در یک مهمانی شبانه در آمریکا
  • دیدار علی دایی با خواننده معروف لس‌ آنجلاسی در یک مهمانی! + عکس
  • برنده بزرگ خطای هفته قبل داور علیه پرسپولیس؛ اشتباه کن، پول دربیاور!
  • کیومرث هاشمی: با قهرمانی دل مردم را شاد کنید