Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اسد بابایی صبح شنبه در جلسه بررسی مشکلات کتابخانه های عمومی شهرستان اسکو با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا امکانات کتابخانه ای در روستاهای استان ایجاد کنیم، افزود: ساکنان روستاهای آذربایجان شرقی به خدمات کتابخانه ای نیازمند هستند و برای همین منظور کتابخانه سیار خودرویی در استان راه اندازی کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه احداث کتابخانه در تمامی روستاهای استان در حال حاضر مقدور نیست، افزود: با اعزام کتابخانه سیار خودرویی به روستاها این نیاز مردم برطرف می‌شود.

مدیر کل کتابخانه های آذربایجان شرقی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم نیاز به کتاب و کتابخوانی را در روستاها مرتفع کنیم، افزود: همچنین برنامه‌هایی نیز برای حل مشکلات کتابخانه های شهری استان داریم.

کتابخانه جدید شهر سهند تجهیز شود

فرماندار شهرستان اسکو نیز در این جلسه بر لزوم تکمیل تجهیزات و امکانات کتابخانه تازه احداث شهید قاسم سلیمانی شهر سهند تاکید کرد.

حسین فیروزی افزود: با توجه به افزایش و انتقال جمعیت سرریز شهرهای اطراف به شهر سهند نیاز به بهره برداری هر چه سریع‌تر این کتابخانه از ضروریات بوده و لازم است شرکت عمران سهند نسبت به تکمیل نواقصات این کتابخانه اقدام کرده و ساختمان کتابخانه را تحویل نهاد کتابخانه های عمومی استان دهد.

کد خبر 5561753

منبع: مهر

کلیدواژه: کتابخانه نهاد کتابخانه های عمومی کشور اسکو محرم 1401 بوشهر عاشورا ویروس کرونا مراسم عزاداری سفر استانی خطبه های نماز جمعه کرمانشاه روز خبرنگار عکس استانها ماه محرم اربعین حسینی حسینیه مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۳۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی ستارخان اهر

به گزارش خبرنگار مهر، مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی برای پرداخت ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای راه اندازی مجتمع ستارخان اهر از محل مسئولیت‌های اجتماعی مجتمع مس سونگون دستوری صادر کرد.

در این بازدید اعلام شد که مجتمع ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

تاکنون ۱۴۴ میلیارد تومان برای ساخت این مجتمع هزینه شده است، با بهره برداری از این مجتمع آب شرب شهر ورزقان و ۸۸ روستای شهرستان پایدار می‌شود.

کد خبر 6082346

دیگر خبرها

  • کتابخانه سیار و تلفنی آستان قدس رضوی؛ امیدبخش کتابدوستان کشور
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی ستارخان اهر
  • پیشرفت۹۰درصدی مرحله نخست جهاد آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی
  • اعزام تیم واکنش سریع آبفای کرمان به مناطق سیل‌زده
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • حمایت مردم خوی از سپاه پاسداران با برپایی کاروان خودرویی + تصاویر
  • طرح هادی ۵۶ درصد از روستاهای استان گلستان بازنگری شده است
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه |‌ ویدئو
  • آزمایشگاه سیار در اختیار دانش‌آموزان محروم
  • ۵ مطالبه مهم استاندار آذربایجان شرقی از معاون وزیر بهداشت