Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا احمدرضا دالوند روز شنبه در بازدید از پایانه مسافربری برون استانی خرم‌آباد افزود: لازم است در این خصوص دستگاه‌های اجرایی مرتبط و خدمات‌رسان با یکدیگر همکاری داشته باشند تا مبادی این سامانه کنترل و استاندارد شود.

وی اظهار داشت: نبود تابلو و علائم راهنمایی برای هدایت مسافران یکی از مشکلات این مجموعه است که باید نسبت به نصب آنها اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پایانه برون استانی محل رفت و آمد نیروهای بومی و غیربومی است عنوان کرد: همچنین باید علاوه بر فعالیت نیروی انتظامی، شهرداری نیز مجموعه نیروهای خود را جهت برقراری نظم و امنیت در این مکان مستقر کند.

دالوند به ایجاد کارواش، تعمیرگاه و تعویض روغن برای ماشین‌های شرکت تعاونی‌ در پایانه خرم آباد تاکید کرد و ادامه داد: تاکسی‌ و سواری‌های مسافربر شخصی درون شهری که در این مجموعه فعالیت می‌کنند باید ساماندهی شوند.

وی تصریح کرد: تمامی مصوبات این بازدید طی زمان‌بندی ۲ماهه بررسی و اجرایی شود.

برچسب‌ها استانداری لرستان خرم آباد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری لرستان خرم آباد لرستان استانداری لرستان خرم آباد لرستان خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۳۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی لرستان گفت: در پی اطلاع واصله مبنی بر نگهداری کالای قاچاق در یک انبار در شهرستان خرم آباد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس این شهرستان قرار گرفت.
سرداریحیی الهی افزود: مأموران کلانتری ۱۹ خرم آباد پس از تکمیل تحقیقات میدانی و با انجام اقدامات اطلاعاتی از صحت موضوع، یک انبار را در این خصوص شناسایی و در بازرسی آن تعداد ۲۰۰ قلم انواع لوازم خانگی و آشپزخانه غیرمجاز قاچاق به ارزش ریالی ۱۲ میلیارد ریال کشف کردند.
سردار الهی با بیان این که یک نفر در این رابطه دستگیر شد گفت: متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیرمراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.
فرمانده انتظامی استان لرستان از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص توزیع و یا فروش قاچاق کالای خارجی را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

دیگر خبرها

  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • رفع مشکل ترافیکی ساکنان همجوار پایانه مسافربری جی
  • رفع مشکل ترافیکی ساکنان همجوار پایانه مسافربری جی از ابتدای اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اجرای کامل ۷۲ درصد مصوبات اقتصادی سفر رئیس جمهور در لرستان
  • اهدای شاخه گل به بانوان کم‌حجاب در باغ عفیف‌آباد شیراز
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم آباد
  • ۷۰ درصد بودجه سازمان پایانه‌ها صرف مرمت و بازسازی می‌شود
  • جشنواره رود و ریل؛ ۳۰ فروردین در در لرستان
  • استقرار بالگرد اورژانس ۱۱۵ در فرودگاه خرم آباد
  • سفر ارزیاب یونسکو به لرستان برای ثبت جهانی«فلک‌الافلاک»