Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@19:08:50 GMT

اعتبارات قشم امسال ۲۰ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۳۱۷۰

اعتبارات قشم امسال ۲۰ درصد افزایش یافت

ایسنا/هرمزگان فرماندار شهرستان قشم گفت: در مقایسه با سال پیش اعتبارات شهرستان، ۲۰ درصد افزایش داشته است.

محمد محمدحسینی در جلسه بررسی وضعیت پروژه های عمرانی شهرستان، اعتبار استانی و متوازن اختصاص یافته به فصل های آب، آموزش و پرورش عمومی و عمران شهری و روستایی را ۴۰ درصد از مجموع اعتبارات ذکر و اضافه کرد: به آب و فاضلاب، آموزش و پرورش عمومی و خدمات شهری و روستایی در اعتبارات سالجاری بیش از دیگر حوزه ها توجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: علاوه بر این ها  بهداشت و درمان، انرژی، منابع آب و  گردشگری و تفریحات از جمله فصل های دارای اعتبار مصوب استانی و متوازن در سال ۱۴۰۱ هستند.

فرماندار شهرستان قشم مجموع اعتبارات استانی و متوازن سال جاری را هشتصد و ۲۷ میلیارد ریال ذکر کرد.

وی همچنین با یادآوری تاکید و اهتمام دولت به تکمیل پروژه ها در موعد مقرر از اتمام ۹۰ درصد پروژه های سال پیش و پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه های باقیمانده، اظهار رضایت کرد.

فرماندار شهرستان قشم با یادآوری این نکته که این  تنها بخشی از اعتبارات پروژه های شهرستان در سال جاری  است از دستگاه های متولی خواست: با هماهنگی فرمانداری، ارتباط، رایزنی و پیگیری های  لازم را با ادارات کل و وزارتخانه ها  برای جذب  سایر منابع  و ظرفیت های ممکن دنبال کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها اخبار شهرستان ها هرمزگان پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۳۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات آبرسانی در مازندران ۲۳ درصد افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر داوودیان پیش ازظهر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با بیان این‌که عملیات اجرایی پنج طرح مهم آبرسانی استان در حال انجام است، اظهار کرد: آبرسانی به شهرهای گروه الف، آبرسانی به ساری و میاندورود، آبرسانی به رامسر، تنکابن و عباس‌آباد، تأمین آب آشامیدنی شهرها و روستاهای نکا، بهشهر و گلوگاه و تأمین آب آشامیدنی مرزن‌آباد، چالوس و گلوگاه پنج طرح مهم آبرسانی در حال اجرای استان هستند.

وی افزود: سال ۱۴۰۲ با پیگیری‌های انجام شده برای اجرای این طرح‌ها ۸ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد که ۶۵ درصد از این رقم معادل ۵ هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال تخصیص یافت و در این پنج طرح مهم آبرسانی استان هزینه شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۱ مجموع اعتبارات تخصیص یافته برای اجرای طرح‌های آبرسانی مازندران ۴ هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال بود که در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۳ درصد افزایش یافت.

داوودیان گفت: از ۵۶۴ میلیارد تومانی که برای اجرای طرح‌های آبرسانی مازندران در سال ۱۴۰۲ تخصیص یافت ۲۳۰ میلیارد تومان به طرح آبرسانی شهرهای گروه الف (بابل، بابلسر و فریدونکنار) اختصاص داده شد، ۱۶۰ میلیارد تومان در طرح آبرسانی شهرهای ساری و میاندورود هزینه شد و ۱۲۰ میلیارد تومان برای طرح آبرسانی رامسر، تنکابن و عباس‌آباد در نظر گرفته شد.

به گفته وی ۲۱ میلیارد تومان نیز در طرح تأمین آب آشامیدنی شهرها و روستاهای نکا، بهشهر و گلوگاه و ۳۳ میلیارد تومان برای طرح تأمین آب آشامیدنی مرزن‌آباد و چالوس هزینه شد.

وی گفت: شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران طرح جامعی شامل ۹ مجتمع آبرسانی را برای تأمین آب آشامیدنی سراسر استان از منابع آب‌های سطحی تهیه کرد که این طرح سال ۱۳۹۴ به تصویب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور رسید و بر اساس آن قرار است حدود ۱۶ متر مکعب در ثانیه آب تصفیه و ۵۵۰ هزار متر مکعب مخزن و یک‌هزار کیلومتر خط انتقال نیز ایجاد شود

کد خبر 6079754

دیگر خبرها

  • جذب و هزینه ۵۷ درصد از اعتبارات کمیته برنامه ریزی در شوط
  • کاهش آمار تصادف امسال در محورهای ارتباطی شهرستان مهاباد
  • اعتبارات آبرسانی در مازندران ۲۳ درصد افزایش یافت
  • مقاوم سازی مسکن روستایی در شهرستان گناوه به ۷۳ درصد است
  • فرماندار شهرستان بستان آباد خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شد
  • تخصیص ۶۰ درصد از اعتبارات تملک دارایی خراسان رضوی
  • رشد ۳۹۴ درصدی اعتبارات ایلام در سال گذشته
  • تله کابین علی آبادکتول احداث می شود
  • ◄ تخصیص اعتبارات لازم توسط شهرداری و شورا برای اجرای پروژه مترو
  • تسریع در گازرسانی به مناطق بالادست بخش بندپی شرقی بابل