Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@11:49:13 GMT

جام کنفدراسیون‌ها؛ غلبه جوانان ایران بر تیم میزبان

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۳۲۴۴

جام کنفدراسیون‌ها؛ غلبه جوانان ایران بر تیم میزبان

به گزارش "ورزش سه"، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال جام کنفدراسیون مردان آسیا امروز (شنبه ۲۲ مرداد) با پنج دیدار در شهر ناخون پاتوم تایلند پیگیری خواهد شد. در نخستین مسابقه این مرحله و در گروهی که تیم‌های برای رتبه پنجم تا هشتم با یکدیگر مسابقه می‌دهند، تیم‌ ملی والیبال جوانان ایران به مصاف تایلند میزبان این رقابت‌ها رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی تایلند در ست سوم این مسابقه 25 بر 20 به پیروزی رسید اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 14، 25 بر 23 و 25 بر 22 مغلوب جوانان ایران شد.
تیم ایران این بازی را با ترکیب عرشیا به‌نژاد، امیرمحمد گلزاده، یونس جوان، پوریا خانزاده، یوسف کاظمی، عرفان نوروزی و سجاد جلوداریان (لیبرو) آغاز کرد.

شاگردان مومنی‌مقدم با کسب این پیروزی فردا (یکشنبه 23 مرداد) در آخرین مسابقه خود برای کسب رتبه پنجمی به مصاف برنده دیدار استرالیا و پاکستان به میدان می‌رود.

در ست اول جوانان ایران از همان ابتدا، بازی منطقی و هماهنگی را به نمایش گذاشتند, نقطه برتری ایران نسبت به حریف خود، دفاع بلند قامت روی تور و ‌حمایت در زمین خودی بود، ضمن اینکه تیم جوان ایران با آبشارهای سنگین گلزاده و جوان، میزبان را تسلیم خود کرد و ست اول با نتیجه 25 بر 14 به نفع ایران پایان رسید.

در ست دوم تیم تایلند نسبت به ست قبل بهتر کار کرد و تماشاگران و طرفداران تیم میزبان در سالن، بازی جذابی را از هر دو ‌تیم شاهد بودند. بازی تا امتیاز پایانی پایاپای پیش رفت، هر چند اشتباهات فردی ایران نسبت به ست قبل بیشتر بود ولی در امتیاز 24 بر23 سرویس پرقدرت یونس جوان و دریافت ناقص در زمین تایلند، امتیاز پایانی را برای جوانان ایران ثبت کرد و در این ست نیز تیم میزبان با نتیجه 25بر 23  از جوانان ایرانی شکست خورد.

در ست سوم تایلندی‌ها از ابتدای بازی با سرویس و دریافت خوب، فاصله امتیازات خود را با جوانان ایران بیشتر کرده و هفت بر چهار جلو افتادند. در ادامه اشتباهات فردی بازیکنان ایران و حملات متعدد روی تور مهاجمان تایلند، منجر به شکست ایران در این ست با نتیجه 25 بر 20 شد.

ست چهارم با برتری ملی پوشان جوان ایران آغاز شد ولی کم تجربگی بازیکنان ایران و ‌هماهنگی و عملکرد خوب تایلند در دریافت و حملات سرعتی، باعث شد بازی تا امتیاز 15پایاپای پیش برود. ولی سرویس‌های خوب بازیکنان ایران دریافت در زمین تایلند را دچار مشکل کرد و جوانان ایران این ست را با نتیجه 25 بر 22 از آن خود کرده و در مجموع در این بازی سه بر یک پیروز شدند‌.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران جوانان ایران نتیجه 25

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۳۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران با هنگ کنگ و ازبکستان را اعلام کرد.

تیم ملی فوتبال کشورمان در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف هنگ کنگ می‌رود و با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار روز پنجشنبه ۱۷ خردادماه ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه هنگ کنگ برگزار می‌شود.

همچنین تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ روز سه شنبه ۲۲ خردادماه به مصاف ازبکستان می‌رود. این مسابقه از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تلاش ۸ تیم برای صعود به جام‌جهانی فوتسال / ایران مهیای غلبه‌ بر قرقیزستان
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • دریاچه آزادی، میزبان آب های‌آرام بانوان قهرمانی کشور جوانان
  • روایت مفاخر ایران زمین در مجموعه مستند «تازه نفس»
  • رباتی که خستگی بر او غلبه کرد (فیلم)