Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، حشمت اله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در جلسه کارگروه آرد و نان استان با اشاره به نصب بیش از ۶۵۰۰ دستگاه کارتخوان  هوشمند در سطح نانوایی های استان در راستای اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان اظهار کرد: بقیه دستگاه ها نیز با رفع مشکلات زیرساختی مرتبط با نانوایی ها تحویل داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط و مجری طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان افزود: همکاری متصدیان نانوایی‌ها و اتحادیه در راستای حل مشکلات زیرساختی موجب تسریع در اجرای کامل پروژه خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به مزایای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان به جهت مدیریت مصرف و جلوگیری از هدر رفت این محصول مهم و استراتژیک عنوان کرد: نصب دستگاه‌های کارتخوان هوشمند در سطح نانوایی‌ها باعث رصد و کنترل سهمیه آرد و همچنین فروش نان خواهد شد و در این راستا از قاچاق احتمالی آرد جلوگیری می‌شود.

عسگری با بیان اینکه ۱۵ درصد مبلغ فروش روزانه به عنوان کمک هزینه و یارانه در پایان روز به نانوایی‌ها پرداخت خواهد شد، گفت: کنترل سهمیه، گرانفروشی و کم فروشی پس از رصد از طریق سامانه قابل پیگیری می‌باشد و با متخلفین برخورد قانونی لازم صورت خواهد پذیرفت. 

وی با تاکید بر ضرورت استقرار نمایندگان دستگاه های جهاد کشاورزی، تعزیرات، صمت، غله، بانک‌سپه و نماینده استانداری در محل استقرار مرکز رصد و پایش طرح تاکید کرد: خروجی نظارت ها به صورت مشخص و در قالب آیتم‌های معین همچون تراکنش‌های نامتعارف، پخت شبانه و ساعت‌های نامتعارف فعالیت استخراج و احصا گردد تا بتوان تصمیمات لازم را در این خصوص اتخاذ کرد.

انتهای پیام/ز

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران کارتخوان هوشمند سهمیه آرد استان تهران نانوایی ها دستگاه ها آرد و نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۳۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۶۵۰۰ مورد نمونه برداری از واحدهای تولیدی ایلام

به گزارش خبرگزاری مهر، یادگار محمدی اظهار کرد: در سالی که گذشت، بازرسان استاندارد ایلام، ۶ هزار و ۵۲۹ فقره نمونه برداری و بازرسی فنی از واحدهای تولیدی، خدماتی و مراکز عرضه تحت پوشش استان انجام دادند.

وی بیان کرد: تعداد پنج هزار و ۵۱۸ فقره بازرسی و ۷۱۱ فقره نمونه برداری از واحدهای تولیدی، خدماتی و مراکز عرضه استان و همچنین ۹۷ فقره بازرسی از خدمات و تجهیزات بازی و زمین‌های بازی توسط کارشناسان اداره کل انجام شده است.

وی عنوان کرد: هدف از نمونه برداری و آزمون کالاهای تولیدی را انطباق آنها با شرایط و مقررات استانداردهای ملی است؛ در صورت عدم انطباق محصولات تولید شده با استانداردهای ملی با واحدهای متخلف مطابق با قانون برخورد می‌شود.

محمدی افزود: در بازرسی از واحدهای تولیدی بر عملکرد آنها نظارت جدی انجام می‌شود که در نتیجه آن، پروانه استاندارد واحدها، صدور، تمدید و یا در صورت عدم رعایت شرایط استاندارد، تعلیق و ابطال می‌شود.

کد خبر 6063748

دیگر خبرها

  • تجهیز بخش‌های بیمارستان ولی عصر بردسکن به امکانات جدید پزشکی
  • تجهیز بخش‌های بیمارستان ولی عصر بردسکن با سه میلیارد ریال هزینه
  • صرفه جویی ۵۴ هزار میلیارد تومانی در حوزه آرد و نان
  • صرفه جویی ۵۴ هزار میلیارد تومانی در حوزه آرد و نان با هوشمندسازی
  • رصد هوشمند حریم شهر تهران در سال جدید
  • صرفه‌جویی ۵۴ همتی در حوزه آرد و نان با هوشمندسازی / در مرحله مردمی‌سازی هستیم
  • انجام ۶۵۰۰ مورد نمونه برداری از واحدهای تولیدی ایلام
  • ۱۰۴ آمبولانس دیگر به ناوگان هلال‌احمر اضافه شد
  • تجهیز مدیریت برق شهرستان سبزوار به ماشین آلات و ابزار پیشرفته
  • محدودیت سرعت دوچرخه‌ها در آمستردام با دستگاه‌های هوشمند