Web Analytics Made Easy - Statcounter

آمریکایی‌ها هر روز یک سیاست عجیب‌وغریب علیه ایران در پیش می‌گیرند تا میزان فشارها بر ایران را افزایش دهند و حالا در تازه‌ترین ادعایشان گفته‌اند که ایران قصد ترور جان بولتون را داشته است.

احمد کریمی‌اصفهانی، فعال و تحلیلگر مسائل سیاسی، گفت: «مطالبی که آمریکا مطرح می‌کند صرفا برای فرافکنی است و ملت ایران بیش از ۴۳سال است که با چنین سیاستی از سوی آمریکایی‌ها آشنا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز می‌بینیم که آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی آشکارا از گسترش ارتباطات ایران با چین، روسیه و کشورهای همسایه به خشم آمده‌اند و شماره معکوس رسوایی عظیم آمریکا آغاز شده است و مطمئنا اروپایی‌ها این وضع را تحمل نمی‌کنند و در آینده‌ای نزدیک دیگر پشت آمریکا نخواهند ایستاد زیرا آنها وضعیت خوبی ندارند و تمایل دارند به کشورهای ایران و روسیه نزدیک شوند زیرا بعد از جنگ روسیه و اوکراین دریافتند که بدون منابع انرژی روسیه و ایران نمی‌توانند کشورهایشان را مدیریت کنند».

او ادامه داد: «آمریکا در حال از هم پاشیدگی است؛ چه در داخل و چه در خارج. آمریکا مشغول دست‌وپا زدن است و این ادعای واهی از جمله اینکه ایران می‌خواسته بولتن را ترور کند هم از همین دست‌وپا زدن‌هاست. آنها تصور می‌کنند یا چنین ادعاهایی می‌توانند فشار را بر ایران افزایش دهند تا ایران به زورگویی‌های آنها پاسخ مثبت دهد».

بیشتر بخوانید :

ارزیابی مشاور تیم مذاکره ایران از همزمانی «توافق هسته‌ای احتمالی» با ترور «رشدی» هم زمانی ترور «رشدی» با نهایی شدن توافق برجامی ، تصادفی است ؟ / عبدی پاسخ داد خبرنگار صداوسیما ، آتش بیار اتهام تند ضدایرانی آمریکا

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «دولت سیزدهم و مجموعه حاکمیت به خوبی دربرابر زورگویی‌های آمریکا ایستاده‌اند و همین مقاومت ما آمریکا را در شرایطی قرار داده که چاره‌ای جز تسلیم‌شدن در برابر خواسته‌های به حق ما ندارد. مواضع ما در موضوع برجام از روز اول روشن بوده است و هیچ تهدیدی هم ما را عقب نمی‌راند».

کریمی‌اصفهانی در پایان گفت: «ایران در عین حال زیر وعده‌هایش هم نمی‌زند و این آمریکا بود که بدعهدی کرد. به هر حال ما از یک نتیجه مبتنی بر عقلانیت که منافع ملی‌مان را تأمین کند استقبال می‌کنیم اما در عین حال ارتباطات گسترده بین‌المللی خود با کشورهایی به جز غربی‌ها را هم داریم و معطل نمانده‌ایم و امیدوار هم هستیم که غربی‌ها بفهمند هرچه دیرتر به توافق برسیم، آنها ضررکنندگان اصلی خواهند بود».

۲۱۲۲۰

کد خبر 1661386

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: برجام توافق هسته ای ایران تعهدات ایران در برجام ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۳۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید چهره های سیاسی ترکیه از عملیات ایران علیه اسرائیل؛ سپاه ابرهه توسط ابابیل آهنین ایران مورد هدف قرار گرفتند ...

به گزارش همشهری آنلاین، دوغو پرینچک رهبر حزب وطن ترکیه گفت: ما با نقشه‌های شوم آمریکا و اسرائیل روبرو هستیم، آنها به روی مردم منطقه سلاح کشیدند و جوابش را از ایران دریافت کردند، ما از عزم راسخ ایران از صمیم قلب حمایت و قدردانی می‌کنیم.

تمل کاراملااوغلو رهبر حزب سعادت ترکیه گفت: ایران پاسخ خوبی به گستاخی رژیم صهیونسیتی داد و این پاسخ، حساب شده و در چهارچوب قوانین بین المللی بود، اقدام ایران قابل ستایش است و می‌تواند گام موثری در راستای شکست رژیم صهیونسیتی و آزادی مردم فلسطین باشد.

محمت سعید باز نماینده مجلس از حزب حاکم ترکیه با تشبیه رژیم صهیونسیتی به سپاه ابرهه و موشک‌های ایران به ابابیل آهنین طبق سوره فیل قرآن کریم گفت: رژیم صهیونسیتی بسان اصحاب فیل توسط ابابیل آهنین ایران به شکلی بی سابقه و در مسافتی ۱۱۰۰ کیلومتری مورد هدف قرار داده شد. می‌بینم که این عملیات قابل تحسین و ستایش، ترس بر دل صهیونیست‌ها انداخته و راه فراری ندارند.

محمدحسن حبیب الله زاده سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه در این مراسم با اشاره به خویشتنداری و پاسخ متناسب ایران در برابر حمله تروریستی رژیم صهیونسیتی به بخش کنسولی سفارت کشورمان در سوریه گفت: جمهوری اسلامی ایران بر عزم تزلزل ناپذیر خود برای جلوگیری از تعدی نسبت به حاکمیت، تمامیت ارضی، امنیت و دفاع از مردم و مقابله با اقدامات تجاوزکارانه و پاسخگویی قاطعانه منطبق بر قوانین بین المللی تصریح می‌کند.

ارتشبد ضیا جمال کادی اوغلو، فرمانده نیروی هوایی ارتش ترکیه ضمن تشکر از یاری رسانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در بحران‌های طبیعی ترکیه گفت: ایران و ترکیه دو کشور دوست و برادر با روابط دیرینه و نیروهای مسلح دو کشور نیز در برابر تهدیدها همواره در کنار هم بوده و همکاری و روابط خوبی دارند.

سرهنگ خلبان تورج زین الدین رایزن نظامی ایران در ترکیه با اشاره به رویکرد و نقطه نظرات مستشاران نظامی مامور در کشور میزبان درباره عملیات تنبیهی جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونسیتی گفت: عملیاتی که به نام وعده صادق انجام شد امروزه باعث افتخار ایران و کشورهای مستقل دنیا است.

وی افزود: از گفته‌های نمایندگان نظامی می‌توان دریافت که عملیات وعده صادق چقدر موجب حیرت و خوشحالی کشورهای مستقل شده است.

کد خبر 846739 منبع: ایسنا برچسب‌ها ایران و اسرائیل اسرائیل خبر ویژه ایران و ترکیه

دیگر خبرها

  • مهاجرت فعال سیاسی و منتقد جنجالی ایرانی به کانادا؟
  • صدور ترور و خشونت به جهان/ کارکرد واقعی اتحادیه اروپا چیست؟
  • تلاش آمریکا برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای
  • حضور فعال ایران در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ
  • رهبر انقلاب: ملت ایران تسلیم زورگویی‌های استکبار نمی‌شود (فیلم)
  • ایران ادعاهای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری را قویاً رد کرد
  • فارین پالیسی: ۷۴ درصد اسرائیلی‌ها با واکنش به حمله موشکی ایران مخالفند
  • «عملیات وعده صادق» از نگاه شخصیت‌های سیاسی ترکیه
  • تمجید چهره های سیاسی ترکیه از عملیات ایران علیه اسرائیل؛ سپاه ابرهه توسط ابابیل آهنین ایران مورد هدف قرار گرفتند ...
  • «میر» روسیه در ایران فعال می‌شود | جزئیات پیوستن ایران به شبکه کارت‌های اعتباری روسیه