Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری اعلام کرد که در جریان سفر رییس جمهور و هیات همراه به استان کرمان ۲۹ میز ارتباطات مردمی در شهر کرمان و ۷ میز ارتباطات مردمی در جیرفت، با حضور نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌های اجرایی جهت رسیدگی و رفع مشکلات مردم برپا شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در جریان سفر دو روزه سید ابراهیم رییسی و اعضای دولت به استان کرمان  سیزده وزیر و معاون رئیس‌جمهور به همراه نماینده مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در ۲۳ شهرستان‌ جهت بازدید و دیدارهای مردمی حاضر شدند که در این بخش  ۱۴۵ نفر از نیروهای داوطلب مردمی و بسیجی استان که جهت همکاری با مرکز ارتباطات مردمی آموزش دیده بودند نمایندگان دولت را در این دیدارها همراهی می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در سامانه ۱۱۱ که به مدت دو روز به صورت دو شیفته فعالیت داشت  ۳۶۶ نفر پاسخگوی تماس مردم استان بودند.

تعداد ۲۰۰ نفر نیز جهت ثبت نامه‌های دریافتی، از روز سفر رییس جمهور تا پایان ثبت تمامی نامه‌ها بصورت دو شیفت فعال بوده و تعداد ۱۸۳ سیستم رایانه جهت ثبت و ۱۹۰ خط تلفن جهت پاسخگویی تماس‌ها فعالیت داشت.

بر اساس اعلام مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری  تعداد۳۸۱۶۸ تماس پاسخ داده شده
 و ۳۶۸۸۷ تماس در سامانه ثبت شده است.


تعداد ملاقات‌های انجام شده در میزهای ارتباط مردمی دستگاه‌های اجرایی توسط نماینده تام الاختیار وزرا در استان کرمان  ۲۰۳۹۲ ملاقات اعلام و پنج دستگاهی که بیشترین حضور مردم در میزهای ارتباط مردمی و ثبت درخواست را داشته‌اند به ترتیب وزارت آموزش و پرورش،  وزارت راه و شهرسازی، سازمان بهزیستی کشور، وزارت تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی و  بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان شده ‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سفر استانی رئیسی مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۳۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش جماران، تارنمای «هیل» در گزارشی جنگ غزه را در میان پنج دغدغه اصلی ستاد انتخاباتی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو برشمرد. تارنمای این رسانه آمریکایی، پنج دغدغه عمده دموکرات‌ها را رابرت کندی، تورم، جنگ غزه، رأی‌دهندگان جوان و ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ برشمرده است.

 

حجم ویدیو: 22.38M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس
  • افزایش ظرفیت‌های جدید سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شیراز
  • رایزنی تلفنی «ماکرون» و «السیسی» درباره تحولات منطقه
  • عضو جبهه پایداری: ما هر هفته جلسه داریم و یکی از موضوعات مورد بحث هم ریاست مجلس است
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • پاسخگویی سامانه ۱۳۷ شهرداری یزد به ۶۵۰ تماس/ گزارشات مردمی از آبگرفتگی معابر و جوی‌های شهر