Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در دولت سیزدهم، 5 هزار تخت خوابگاهی دانشجویی به خوابگاه‌های دانشجویی موجود اضافه شده است که شماری از آن‌ها مربوط به خوابگاه‌های متأهلی است و در نظر داریم تعداد 85 هزار تخت خوابگاهی موجود را افزایش دهیم.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت؛ دکتر بهرام عین اللهی در حاشیه افتتاح خوابگاه دانشجویی پسرانه شهید حاج قاسم سلیمانی رفسنجان گفت: این خوابگاه ظرفیت اسکان 257 دانشجو را دارد و یکی از اهداف وزارت بهداشت در دولت سیزدهم، افزایش ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی با اشاره به خسارات سیل اخیر در رفسنجان، افزود: این سیلاب، خسارت‌هایی را در بخش مسکونی و کشاورزی ایجاد کرد که از برخی مناطق بازدید کردیم و گزارش آن را در جلسه شورای اداری استان کرمان در حضور رییس جمهور، مطرح خواهیم کرد.
وزیر بهداشت همچنین از آغاز طرح ملی رفع مشکلات شنوایی و گفتاری کودکان در کشور خبر داد و گفت: متأسفانه کودکانی که مشکل شنوایی دارند اگر تا سن 4 سالگی درمان نشوند، مشکلات گفتاری هم پیدا خواهند کرد.  
دکتر عین اللهی با اشاره به فعالیت 15 مرکز دولتی و 15 مرکز خصوصی در این طرح ملی، افزود: متخصصان در داخل کشور، عمل کاشت حلزون را انجام می‌دهند و امیدواریم تا پایان امسال، هیچ کودکی در کشور نباشد که مشکل شنوایی و گفتاری داشته باشند.
وی گفت: اجرای طرح ملی رفع مشکلات شنوایی و گفتاری کودکان در کشور از افتخارات بززگ جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۳۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوابگاه دانشجویی ۵۰۰ نفره در گرگان کلنگ زنی می شود

سعید گل فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از برگزاری آئین غبارروبی مزار شهدای سلامت و خوشنام در سراسر استان در نخستین روز از هفته سلامت خبر داد و اظهار کرد: آئین بهره برداری از ۱۱۱ دستگاه موتور سیکلت ویژه بهورزان در استان برگزار خواهد شد که این برنامه در شهرستان‌های گرگان و گنبد به صورت متمرکز انجام می‌شود.

وی افزود: زنگ سلامت و افتتاحیه ۳۰ واحد بهداشت در مدارس استان با حضور استاندار گلستان در این هفته نواخته خواهد شد.

رئیس دانشگاه علم پزشکی گلستان گفت: کلنگ زنی خوابگاه دانشجویی ۵۰۰ نفری از دیگر برنامه‌های هفته سلامت در استان که با حضور استاندار برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: آئین کلنگ زنی خانه‌های بهداشت پست دره و قرقیجق در مراوه تپه، کلنگ زنی انبار دارویی معاونت غذا ودارو، افتتاحیه پایگاه سلامت شهرک فرهنگیان کردکوی و راه اندازی کلینیک سیار دندانپزشکی در مدرسه آیت الله کاشانی گالیکش از دیگر برنامه‌ها دانشگاه علوم پزشکی گلستان محسوب می‌شود.

گل فیروزی از پیاده روی همگانی کارکنان دانشگاه، ادارات و سفیران سلامت در سراسر استان خبر داد و اظهار کرد: راه اندازی (بهسازی و تجهیز) کلینیک دیابت در گرگان، افتتاحیه خانه بهداشت استون آباد شهرستان بندرگز، راه اندازی کلینیک سیار دندانپزشکی در مدرسه آیت الله کاشانی گالیکش از جمله برنامه‌های دانشگاه در هفته سلامت است.

وی کلنگ زنی پایگاه اورژانس نگین شهر آزاد شهر، افتتاح ۶ باب زیست پزشک در شهرستان کلاله، راه اندازی کلینیک سیار دندانپزشکی در مرکز خدمات جامع سلامت مالای شیخ و اجرای اردوی جهادی دانشکده دندانپزشکی در روستای ماهستان حکیم آباد علی آباد اشاره داشت و افزود: سخنرانی مدیران مراکز بهداشت در نماز جمعه و اجرای اردوی جهادی دانشکده دندانپزشکی در روستای ماهستان حکیم آباد علی آباد از دیگر برنامه‌های هفته سلامت در استان گلستان است که اجرایی می‌شود.

کد خبر 6081848

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی وارد استان شد
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت در اصفهان
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت + فیلم
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی پنجاه واحدی پسرانه دانشگاه سمنان
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی در سمنان با حضور وزیر علوم
  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • خوابگاه دانشجویی ۵۰۰ نفره در گرگان کلنگ زنی می شود
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان با حضور وزیر بهداشت
  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان