Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-رئیس دانشکدگان علوم دانشگاه تهران از برگزاری ششمین دوره جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان همزمان با سال جهانی علوم پایه در حوزه‌های مختلف علوم پایه در سطح ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، دکتر وحید نیکنام افزود: ششمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان همزمان با سال جهانی علوم پایه در آذر ماه 1401 برگزار می شود و استادان، دانشجویان و صاحب‌نظران فعال در حوزه علوم پایه می‌توانند تا اول مهر ماه 1401 نسبت به ارسال و ثبت ایده‌های خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی شناسایی ایده‌های نو و تسهیل مسیر حرکت آنها برای رسیدن به محصولی دانش‌بنیان و خلق فناوری‌های نوین و کاربردی در زمینه علوم پایه را از اهداف این جشنواره برشمرد و افزود: ایجاد شبکه‌ای از استادان، دانشجویان و صاحب‌نظران فعال در حوزه علوم پایه کشور از اهداف اصلی این جشنواره است تا تعمیق روابط دانشمندان این حوزه مهم علمی، به توسعه اهداف و عملکردهای دانشگاهیان در حوزه علوم پایه بینجامد.
رئیس دانشکدگان علوم دانشگاه تهران با اعلام اینکه جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان به حوزه‌های مختلف علوم پایه شامل فیزیک، شیمی، ریاضی و علوم کامپیوتر، علوم زیستی و زمین‌شناسی و با تاکید ویژه بر هوش مصنوعی توجه دارد، گفت: این جشنواره آذر ماه 1401 توسط دانشکدگان علوم دانشگاه تهران و بنیاد علم و فناوری جمیلی برگزار خواهد شد.
وی افزود: صاحبان ایده در حوزه‌های مختلف علوم پایه می‌توانند تا اول مهر ماه 1401 با مراجعه به وبگاه رسمی جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان به نشانی ysf-persia.com ایده‌های خود را به سامانه ثبت‌نامی جشنواره ارسال کنند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، دکتر نیکنام گفت: در ششمین دوره جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان نیز همانند دوره‌های گذشته، انتخاب استاد نمونه جوان علوم پایه طبق ضوابط این جشنواره صورت خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دانشگاه تهران جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان دانشگاه تهران علوم پایه ماه 1401

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۳۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها شاخص منفی افزایشی طی تعطیلات نوروز در حوزه علوم پزشکی سمنان چیست؟

قدس گفت: ۶۰۰ مورد واکسن هاری در طرح نوروزی ۱۴۰۳ به دلیل گزش سگ‌های ولگرد به افراد تزریق شد.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود بخش‌های مسوول در ساماندهی و اتلاف سگ‌های ولگرد در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان همراهی کنند.

وی اضافه کرد: مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان(اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵) از بیست و چهارم اسفند ۱۴۰۲ تا ششم فروردین ۱۴۰۳ بیش از ۲ هزار ماموریت داشت که از این تعداد، یکهزار و ۶۰۰ مورد ماموریت حوادث ‌غیرترافیکی و ۴۰۰ مورد ماموریت حوادث ترافیکی بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ثبت سه اثر تاریخی منطقه ۵ در فهرست ثبت آثار ملی/ برگزاری چهار جشنواره در سال جاری
  • جوان ۲۳ ساله دشتستانی ناجی جان چهار بیمار نیازمند به عضو شد
  • خبرنامه پنجمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان
  • ویژه‌نامه نوروزی جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان
  • تنها شاخص منفی افزایشی طی تعطیلات نوروز در حوزه علوم پزشکی سمنان چیست؟
  • برنامه ویژه نظارتی حوزه سلامت محیط در شب‌های پرفضیلت قدر
  • پذیرش دانشجوی داروسازی در کردستان + فیلم
  • ۵۰ درصد از ظرفیت علوم پایه باید صرف بررسی چالش‌های آینده شود
  • آغاز فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت
  • حیات دوباره چند بیمار با اهدای عضو جوان ۳۰ ساله نکایی