Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@20:45:39 GMT

ترفندهایی برای تمیز کردن کفش سفید + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۳۵۶۰

ترفندهایی برای تمیز کردن کفش سفید + فیلم

دختر نوجوانی با استفاده از جوش شیرین، مایع ظرفشویی، وایتکس و آب، کفش‌های کثیف  و کدر شده خود را به براق‌ترین و سفیدترین شکل ممکن، تبدیل می‌کند.

در ادامه، فیلمی از روش تمیز کردن کفش‌های سفید را مشاهده می‌کنید.

 

 

بیشتر بخوانید

چند ایده متفاوت برای بستن بند کتونی + فیلم کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترفندهای کاربردی ایده های جالب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۳۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تشریفات خاص برگزاری جشن عروسی صائبین مندایی

فرارو- در جریان برگزاری مراسم جشن عروسی یک زوج مندایی در منطقه شقلاوه واقع در اقلیم کردستان عراق آن‌ها را در مراسمی خاص در آب رودخانه تعمید دادند تا گذشته از طهارت جسم، روح و روان آن‌ها هم پاک شود.

به گزارش فرارو، این مراسم یکشنبه (۱۴ آوریل ۲۰۲۴) برگزار شد و اوس عصام و رانیا رعد حلقه‌های ازدواج خود را رد و بدل کردند.

رنگ سفید برای صائبین مندایی معانی خاصی دارد، به همین دلیل است که در تعطیلات و مراسم خود لباس سفید می‌پوشند و در مراسم غسل تعمید، اعضای جامعه مندایی خود را در آب روان غوطه ور می‌کنند تا روح و جسم را تصفیه کنند.

در مراسم ازدواج منداییان ابتدا عروس با لباس یکدست سفید از جنس کتان وارد رودخانه شده، سپس تعمیدکننده طی تشریفاتی خاص و با ریختن آب رودخانه روی سر عروس او را تعمید می‌دهد و دعایی به زبان مندایی می‌خواند. بعد از عروس نوبت به داماد می‌رسد. وی هم تعمید داده می‌شود.

در دین مندایی به داماد اجازه داده شده که اگر همسرش قادر به بارداری نباشد یا بیماری داشته باشد، به شرط رعایت عدالت، با بیش از یک زن ازدواج کند و اولین زن در مراسم مذهبی در وهله اول قرار می‌گیرد.

در مذهب مندایی طلاق جز در موارد خاص جایز نیست و مرد مندایی فقط می‌تواند با زن مندایی ازدواج کند.

همچنین قانونی بودن ازدواج مندایی جز با انجام چند مراسم و تشریفات خاص توسط تعدادی از اعضای این فرقه جایز نیست.

صائبین مندایی در شهر‌های العماره، بصره و ناصریه سکونت دارند و برخی از آن‌ها اخیراً به کرکوک و شقلاوه سکنی گزیده‌اند.

آمار‌های شورای امور صائبین مندایی در عراق نشان می‌دهد که تعداد آن‌ها تا سال ۲۰۰۳ حدود ۱۰۰۰۰۰ نفر بود، اما تنش ها، جنگ فرقه‌ای و تهدیدات گروه‌های مسلح منجر به کاهش تعداد آن‌ها به حدود ۱۵۰۰۰ نفر پس از مهاجرت اکثریت آن‌ها به سوریه، اردن، ترکیه، کشور‌های اروپایی و آمریکا شده است.

شایان ذکر است که مذهب مندایی یا صابئین مندائیان یکی از ادیان ابراهیمی است و پیروان آن معتقدند که یحیی بن زکریا نویسنده پیام آنهاست و ادعا می‌کنند که آن‌ها اولین و قدیمی‌ترین ادیان و قوانین توحیدی هستند که در عراق گسترده شده اند.

دیگر خبرها

  • بهترین راه برای از بین بردن کپک‌ها
  • نساجی در خانه دوباره قرمز می‌پوشد
  • حمله فسفری؛ روایت جنون صهیونیست‌ها + فیلم
  • واکنش ابطحی به بازگشت گشت ارشاد: آیا پشت پرده کسانی نیستند که علاقه مند باشند حواس ها را از جنایت های اسراییل و عمل مهم و موفق و تمیز سپاه در پهپاد باران کردن اسراییل پرت کنند؟
  • گوشت قرمز در وضعیت سفید | چرا قیمت گوشت قرمز کاهشی شد؟
  • توزیع بیش از چهار میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای غرب خراسان
  • ایران با پیراهن سفید در اولین بازی جام ملت‌ها
  • فوتسال ایران برابر افغانستان سفید پوش شد
  • جهش به نسل بعد با ایکس باکس سری اس
  • (تصاویر) تشریفات خاص برگزاری جشن عروسی صائبین مندایی