Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@05:52:03 GMT

پنالتی؟ بازیکن استقلال شیرجه زد و بزرگنمایی کرد!

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۳۵۶۱

پنالتی؟ بازیکن استقلال شیرجه زد و بزرگنمایی کرد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خداداد افشاریان در خصوص اعتراض ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال بعد از باخت به سپاهان در مورد صحنه مشکوک به پنالتی گفت: من هم آن صحنه را از تلویزیون دیدم. داور در ۱۰ متری صحنه است. به نظرم بازیکن استقلال بزرگنمایی می‌کند و ادامه بازی بهترین تصمیم بود که حیدری به درستی قضاوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته داوران تاکید کرد: به بازیکن استقلال فشار نمی‌آید. یک تماس معمولی و در ادامه بزرگنمایی بازیکن استقلال است. به پای بازیکن استقلال دقت کنید؛ او شیرجه می‌زند.

افشاریان ادامه داد: نیمی از کارشناسان گفته‌اند این صحنه پنالتی است و نیمی گفته‌اند نیست. در این شرایط باید به داور اعتماد کرد.

وی در خصوص شکایت استقلال از داور بازی با سپاهان تصریح کرد: استقلال کار خودش را می‌کند ولی ما به این دست از رفتار اداری باشگاه‌ها توجه نمی‌کنیم. هم طرفدار تیم‌ها هستیم و هم طرفدار داوران. اگر داوران حقی از تیمی ضایع کنند، اتفاقاتی برایشان رخ می‌دهد. داور تنبیه و تشویق دارد. صحنه‌ها کاملاً واضح و شفاف است. اگر داوری اشتباه کند، مماشات نداریم.

رئیس کمیته داوران در خصوص اعتراض مس رفسنجان به پنالتی تیم نساجی هم اظهار کرد: در آن مسابقه آقای اصفهانیان ناظر بود. چیزی که در فیلم دیدم، قبل از پنالتی اول که به نفع نساجی گرفتند، آفساید بود.

افشاریان گفت: از ربیعی سرمربی مس تشکر می‌کنم که حرفه‌ای صحبت کرد ولی در اینکه برای ما نسخه بپیچد و بگوید فلان داور را بگذارید یا نگذارید، صحبت‌هایش قابل دفاع نیست.

۲۵۶ ۲۵۱

کد خبر 1661440

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال باشگاه سپاهان بازیکن استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۳۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در دیدار عقب افتاده از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی آرسنال به میدان رفت و با دریافت پنج گل از حریف در دربی لندن شکست سختی خورد.

شاگردان میکل آرتتا موفق شدند در این بازی خیلی زود و در حالی که تنها چهار دقیقه از شروع این دیدار گذشته بود به گل برسند و از حریف پیش بیفتند اما شرایط می‌توانست برای چلسی با اخراج جکسون بسیار دشوارتر شود که داور تصمیم دیگری گرفت.

این بازیکن خطای شدیدی روی پای تومیاسو انجام داد و در صحنه به خوبی مشخص بود که با استوک کفشش به مچ پای بازیکن حریف ضربه زده است و با وجود اینکه داور یک ضربه آزاد به سود آرسنال اعلام کرد اما حتی کمک داور ویدیویی هم برای اخراج این ستاره چلسی دست به کار نشد.

فردیناند در گفتگو با تی ان تی اسپورت درباره این صحنه اظهار داشت:« هیچ کدام از ما نمی‌توانستیم باور کنیم که این صحنه حتی توسط کمک داور ویدیویی بررسی هم نشده است. ما باورمان نمی‌شد.

در این فصل صحنه‌های بسیاری به بدی همین صحنه یا حتی کمتر از آن دیده بودیم و شاید با خودمان فکر کنیم که آنها باید اخراج می‌شدند. این خطایی و قوانین باید عوض شوند تا بازیکنان در چنین صحنه‌هایی با کارت قرمز روبرو شوند.»

دیگر خبرها

  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • حیرت بارسلونا: داور ال‌کلاسیکو نمره قبولی گرفت
  • گفتگوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد
  • پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول
  • کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد
  • خشم ستاره سابق بارسا: داور سرمان را برید
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول