Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@13:37:51 GMT

روایت‌هایی از فداکاری مدافعان سلامت در فصل جدید «وارث»+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۳۶۵۵

روایت‌هایی از فداکاری مدافعان سلامت در فصل جدید «وارث»+فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری فارس، مجموعه مستند «وارث» روایت متفاوتی است از به تصویر کشیدن گوشه‌ای از تلاش‌های مدافعان سلامت در کوران بیماری کرونا  طی سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰  که به سبک روایت فتح شهید سیدمرتضی آوینی تهیه شده  که در آن خاکریزهای دفاع از کیان وطن به راهروهای بیمارستان و مبارزه کادر درمان با بیماری کرونا بدل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«وارث» محرم سال قبل برای اولین بار در شبکه دو به نمایش در آمد و این مجموعه در واقع ادامه فصل قبل است که به بخش‌هایی از زندگی شهدای مدافع سلامت شهید علیرضا روستایی و دکتر حبیب‌الله پیروی رئیس سابق دانشکده علوم پزشکی که جزو اولین شهدای حوزه سلامت بودند، می‌پردازد.

مجموعه «وارث» با روایت‌های مجموعه «روایت فتح» و صحنه‌های مختلف دفاع مقدس و جانفشانی‌های رزمندگان کشورمان در مقابل دشمن شروع شده و در ادامه به صورت موازی با فداکاری‌های مدافعان سلامت و کسانی که جان‌شان را در این مسیر از دست دادند، پیش می‌رود.

این مستند کاریست از گروه دانش و اقتصاد شبکه دو به کارگردانی سعید چاری و تهیه‌کنندگی سیاوش چاوشی که از شنبه تا دوشنبه حوالی ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود. بازپخش این مجموعه روز بعد حوالی ۳۰ دقیقه بامداد خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وارث روایت فتح شهدای حوزه سلامت شهدای مدافع سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۳۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فداکاری جوان سنندجی برای جان بخشیدن به چهارنفر

به گزارش خبرگزاری صداو سیمای مرکز کردستان، ایثار و از خودگذشتگی این جوان فداکار باعث شد یاد و نامش همیشه جاودانه بماند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی
  • روایت عشق و فلسفه در شبکه چهار
  • بی گدار به آب زد تا نجاتگر باشد/ روایت فداکاری یک مادر در سیل کازرون
  • «آقای قاضی» جدید هفته آینده پخش می‌شود
  • «آقای قاضی» به شبکه دو می آید
  • روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین
  • یک قصه خیالی به روایت فراری
  • «آقای قاضی» به شبکه دو می‌آید
  • «آقای قاضی» به شبکه ۲ می‌آید
  • فداکاری جوان سنندجی برای جان بخشیدن به چهارنفر