Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، یورگن لوکادیای هلندی مهاجمی است که به پرسپولیس آمده تا فوتبالش را در ایران دنبال کند. این بازیکن ۲۸‌ساله با سابقه حضور در بوندس‌لیگای آلمان، لیگ برتر انگلیس، MLS آمریکا و اردیویزی هلند به پرسپولیس آمده تا شاید باارزش‌ترین بازیکن لیگ ایران لقب بگیرد.

لوکادیا که سابقه بازی در تمامی تیم‌های ملی هلند در رده‌های پایه را داشته، برای تیم‌های باشگاهی‌اش ۳۰۴‌بازی انجام داده و ۱۰۸‌گل به ثمر رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که سابقه تقابل با بزرگان فوتبال جهان را در لیگ برتر انگلیس داشته، فصل گذشته برای بوخوم، ۱۱‌بازی بوندس‌لیگایی انجام داده و تنها ۲‌گل به ثمر رسانده است. سایت معتبر ترانسفرمارکت ارزش این بازیکن در بازار نقل‌وانتقالات بین‌المللی را ۲‌میلیون یورو تخمین زده است.

کد خبر 697445 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها خبر مهم نقل و انتقال بازیکنان خارجی باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم نقل و انتقال بازیکنان خارجی باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۳۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس مدت‌هاست که به دلیل مصدومیت از ترکیب اصلی این تیم دور است و به نظر می‌رسد فصل برای این بازیکن تمام شده باشد.

به گزارش مشرق، مرتضی پورعلی‌گنجی پیش از تقابل با پیکان در دیدار تیم ملی ایران و قطر در فینال رقابت‌های چهارجانبه اردن بعد از برخورد با بازیکن قطری به شدت مصدوم و بعد از معاینات مشخص شد که این بازیکن دچار پارگی رباط صلیبی شده است و حداقل ۶ ماه دور از میادین خواهد بود.

مدافع ملی‌پوش سرخ‌پوشان حالا رفته‌رفته به پایان دوران نقاهت خود نزدیک می‌شود و تمرینات خود را آغاز کرده است. او اکنون به همراه یاسین سلمانی، دیگر بازیکن مصدوم قرمزها تمرینات خود را زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس انجام می‌دهد.

با این وجود نه تنها تیم پزشکی سرخ‌ها بلکه پورعلی‌گنجی هیچ‌ تمایلی به ریسک ندارد و با این تفاصیل، این بازیکن تقریبا از یک ماه دیگر می‌تواند برای قرمزها به میدان برود.

با توجه به برنامه‌ریزی مسابقات لیگ برتر و همچنین مشخص شدن تقریبی زمان بازگشت پورعلی‌گنجی می‌توان گفت که لیگ بیست‌وسوم عملا برای این بازیکن به اتمام رسیده است و پرسپولیس می‌تواند در ادامه رقابت‌های جام حذفی از مدافع با تجربه خود استفاده کند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • طلسم 2765 روزه پرسپولیس علیه صعود آلومینیوم!
  • کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟
  • فرصت استثنایی برای یک بازیکن پرسپولیس
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس