Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@08:29:09 GMT

همایش قرارگاه‌های اقتصاد مقاومتی کشور برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۳۷۲۲

همایش قرارگاه‌های اقتصاد مقاومتی کشور برگزار می‌شود

به ‌گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسین فغانی دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی سپاه قائم آل‌محمد (عج) استان سمنان پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه همایش قرارگاه‌های اقتصاد مقاومتی کشور به میزبانی استان سمنان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این همایش در روزهای 23 و 24 مرداد در مجتمع کلاهدوز شهمیرزاد برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این همایش به صورت آموزشی و توجیهی است، افزود: همه استان‌های کشور با حضور در این همایش با جدیدترین طرح‌های اجرایی در حوزه اقتصاد مقاومتی آشنا می‌شوند.

فغانی با اشاره به حضور سردار زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، مدیران کشوری بسیج سازندگی کشور و رؤسای بانک‌ها و ... در همایش قرارگاه‌های اقتصاد مقاومتی کشور افزود: هدف از برگزاری این همایش، آموزش و توانمندسازی قرارگاه‌های اقتصاد مقاومتی کشور ذیل برنامه‌های سال 1401 (تسهیلات تبصره 16، صندوق‌های قرض‌الحسنه، تفاهم ‌نامه‌های بانکی و ...) است.

دبیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی سپاه قائم آل‌محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه راه خنثی‌سازی تحریم‌های اقتصادی، مردم‌پایه کردن اقتصاد است که مورد توجه بسیج سازندگی قرار دارد، اظهار داشت: سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی با رویکردی جهادی، انعطاف‌پذیر، فرصت‌ساز، مولد، درون‌زا، پیشرو و برون‌گرا از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است.

وی بیان کرد: در این راستا، بسیج سازندگی استان سمنان نیز گام‌های مهمی برای تحقق این سیاست‌ها برداشته است.

انتهای پیام/74001/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار زهرایی سازمان بسیج سازندگی سپاه قائم آل محمد عج استان سمنان سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی قرارگاه های اقتصاد مقاومتی کشور بسیج سازندگی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۳۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر علمی همایش بین‌المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس، ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این همایش به دلیل اهمیت بعد تجاری خلیج فارس، بازرگانی دریایی و حمل و نقل را محور اصلی خود قرار داده است.

حمید اسدپور عنوان داشت: ۱۵۰ خلاصه مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده که یک سوم این مقالات برای ارائه در همایش پذیرفته شده است.

وی تصریح کرد: موضوع عمده مقالات دریافت شده متمرکز بر بنادر ایران و روابط تجاری ایران با دیگر کشور هاست.

دبیر اجرایی همایش بین‌المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس با بیان اینکه همایش بین المللی خلیج فارس در دو روز برگزار می‌شود گفت: روز اول، روز علمی همایش است و روز دوم به عنوان روز فرهنگی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در روز علمی همایش پژوهشگران داخلی و خارجی به ارائه مقالات می‌پردازند و در روز فرهنگی بازدید از آثار تاریخی استان در برنامه ریزی شده است.

کیانی اعلام کرد: برای حضور ۱۰ مهمان خارجی که مقالات ارسالی آنان پذیرفته شده برنامه ریزی شده و قرار است از پژوهشگران کشورهای عراق، هند، چین، روسیه و بنگلادش میزبانی کنیم.

دبیر اجرایی همایش بین‌المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس بیان داشت: برگزاری مسابقه دو و میدانی، نمایشگاه اسناد تاریخی خلیج فارس و غرفه‌های سنتی از جمله برنامه‌های جانبی این همایش در روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه است.

کد خبر 6087648

دیگر خبرها

  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • جلسه ساماندهی و طرد اتباع غیر مجاز در سمنان
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • همایش حدنگاری برای تسهیل اجرای کاداستر برگزار شد
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • همایش فصلی اوج هنر برگزار شد