Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@10:42:02 GMT

بایدن با رئیس جمهور چین دیدار می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۳۷۷۶

بایدن با رئیس جمهور چین دیدار می‌کند

روسای جمهور چین و آمریکا قرار است در آینده نزدیک با هم دیدار کنند.

به گزارش مشرق، رؤسای جمهور چین و آمریکا قرار است در آینده نزدیک با هم دیدار کنند. در همین ارتباط اعلام شده است که شیء و بایدن در ماه نوامبر در حاشیه اجلاس حضوری در آسیای جنوب شرقی دیدار حضوری خواهند داشت.

آخرین باری که دو طرف از طریق لینک ویدئویی صحبت کردند، شیء جین پینگ، رئیس جمهور چین، به جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا هشدار داده بود که با اجازه دادن به نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان برای سفر به به تایوان با آتش بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، شیء و بایدن می‌توانند قبل از پایان سال، اولین دیدار حضوری خود را از زمان تصدی سکان دولت داشته باشند.

این دیدار احتمالاً در طول سفر برنامه ریزی شده شیء به جنوب شرق آسیا در اواسط نوامبر، یا در حاشیه اجلاس G20 در بالی، اندونزی، یا در اجلاس همکاری اقتصادی آسیا و اقیانوسیه در بانکوک، تایلند، بلافاصله پس از دولت چین برگزار می‌شود. منابع به این روزنامه مستقر در نیویورک گفتند.

بایدن و شیء در سال ۲۰۱۱ و بار دیگر در سال ۲۰۱۲، زمانی که هر دو معاون رئیس جمهور کشورهای متبوع خود بودند، با هم دیدار حضوری داشتند. با این حال، از زمانی که بایدن در سال ۲۰۲۱ به ریاست دولت رسید، آنها ملاقات شخصی دو جانبه و حضوری نداشته‌اند. آنها چندین اجلاس مجازی برگزار کرده‌اند که آخرین آنها در اواخر ماه گذشته بود و در آن شیء با اشاره به سفر پیش روی پلوسی به تایوان به بایدن هشدار داد که کسی که با آتش بازی می‌کند قطعاً خود را می‌سوزاند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین جنگ غزه قیمت جو بایدن اندونزی تایوان نیویورک چین تایلند آسیا بایدن هیئت دولت خبرگزاری مهر بانکوک نانسی پلوسی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت رئیس جمهور جمهور چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۳۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاف جدید و خنده‌دار بایدن درباره اسرائیل | تمسخر رئیس‌جمهور آمریکا در شبکه‌های اجتماعی

به گزارش همشهری آنلاین، جزف بایدن رئیس‌جمهور ۸۱ ساله آمریکا امروز (پنجشنبه) در مصاحبه با رسانه آمریکایی نکست‌استار با اشتباه گرفتن «رفح» در نوار غزه، جایی که آوارگان فلسطینی به آنجا پناه برده‌اند، با «حیفا»، شهری در فلسطین اشغالی، عنوان کرد «من به اسرائیلی‌ها گفته‌ام که به حیفا حمله نکنید.»

این جمله در ادامه صحبت‌های بایدن در خصوص طرحش برای بازگرداندن رای طرفداران فلسطین در انتخابات آینده آمریکا بود.

او گفته بود «اولا من با آنها ملاقات کردم. دوما این مسئله را روشن کردم که باید مقدار غذا، آب و کمک‌های بهداشتی را که وارد غزه می‌شود، افزایش دهیم. و من صراحتا به اسرائیلی‌ها گفتم که به [حیفا]! حمله نکنید.»

کاربران شبکه‌های اجتماعی با بازنشر این فیلم در حال تمسخر بایدن رئیس‌جمهور آمریکا هستند.‌

ویدئوی این گاف را در ادامه ببینید:

کد خبر 845370 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه اسرائیل ایالات متحده آمریکا جوزف بایدن

دیگر خبرها

  • آمریکا ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را تحریم کرد
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • حمله جدید بایدن به ایران: دنبال محو اسرائیل تا ابد هستند
  • گاف جدید و خنده‌دار بایدن درباره اسرائیل | تمسخر رئیس‌جمهور آمریکا در شبکه‌های اجتماعی
  • بایدن: تهران می‌خواهد اسرائیل را برای همیشه نابود کند
  • بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است
  • بایدن : ایران به‌دنبال محو اسرائیل است
  • بایدن: اسرائیل قدرتمندترین شریک ما در منطقه است
  • برگه تقلب رئیس‌جمهور آمریکا لو رفت؛ راهکار کاخ سفید برای سوتی ندادن بایدن
  • برگه تقلب رئیس جمهور آمریکا لو رفت | سندی برای ابتلای جو بایدن به ‌آلزایمر! | عکس