Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@11:04:37 GMT

فروشنده اشیای عتیقه تقلبی در شهر نیم‌ور دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۴۰۱۱

فروشنده اشیای عتیقه تقلبی در شهر نیم‌ور دستگیر شد

به‌گزارش روز شنبه روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، مهدی لعل بار گفت: روز گذشته شخصی در هنگام خرید و فروش مجسمه‌های تاریخی جعلی با همکاری عوامل کلانتری ۱۳ شهر نیم‌ور دستگیر شد.

رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان محلات ادامه داد: با ارسال اشیای عتیقه کشف‌ شده به اداره کل‌ میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و کارشناسی انجام‌شده مشخص شد که مجسمه تقلبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متهم در تحقیقات به جرم ارتکابی اقرار و اعلام کرد که قصد فروش اشیای عتیقه را داشته است.

لعل‌بار با تقدیر از درایت و همکاری بسیار خوب کلانتری شهر نیم ور در مبارزه با قاچاقچیان میراث فرهنگی گفت: پرونده این متهم تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شده است.

رییس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان محلات با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت‌های غیرمجاز افراد سودجو و سوداگران میراث‌فرهنگی، مراتب را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۳۳۲۵۸۰۴۱ اطلاع‌رسانی کنند.

شهرستان محلات با ۵۵ هزار نفر جمعیت در جنوب استان مرکزی است.

برچسب‌ها استان مرکزی میراث فرهنگی محلات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی میراث فرهنگی محلات استان مرکزی میراث فرهنگی محلات گردشگری و صنایع دستی میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۴۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌ دسترسی منطقه گردشگری سد کنگیر ایوان تکمیل می‌شود

فرزاد شریفی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام اظهار کرد: با اعتبار تخصیص یافته از محل اعتبارات ملی به مبلغ ۵ میلیارد ریال، عملیات تکمیل و بهسازی راه دسترسی سدکنگیر واقع در شهرستان ایوان انجام می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: مجتمع ساحلی و تفریحی سد کنگیر به‌عنوان یکی از جاذبه‌های منطقه تفریحی کنگیر نقش محوری در جذب گردشگران به ایوان خواهد داشت.

منبع: مهر

 

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون خ»
  • ثبت ۴۱ میراث در فهرست آثار ملی البرز
  • انتصاب مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان
  • اصفهان شناسنامه کشور در بخش میراث فرهنگی است
  • راه‌ دسترسی منطقه گردشگری سد کنگیر ایوان تکمیل می‌شود
  • مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان معرفی شد
  • «کرم‌زاده» مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان شد+ سوابق
  • مدیرکل جدید میراث فرهنگی استان اصفهان معرفی شد
  • مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان منصوب شد