Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای جدید هیات‌مدیره و بازرسان انجمن نویسندگان کودک و نوجوان معرفی شدند.

 به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌ عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان اعضای هیئت مدیره‌ در دوره جدید، عباس جهانگیریان را به‌ عنوان رئیس و افسون امینی را به‌ عنوان نایب‌ رئیس هیئت مدیره‌ انتخاب کردند.

 اعضای هیئت مدیره‌ انجمن پس از انتخاب رییس و نایب‌ رئیس هیئت مدیره، سولماز خواجه‌وند را به‌ عنوان دبیر انجمن و محمدرضا مرزوقی را به‌ عنوان خزانه‌دار انجمن برگزیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این جلسه علاوه بر برگزیدگان مذکور، مهدی حجوانی، مرجان فولادوند، سیدعلی کاشفی‌خوانساری، شهلا انتظاریان و زهره مسکنی دیگر اعضای هیئت مدیره، فریدون عموزاده‌خلیلی و محمود برآبادی اعضای هیئت مدیره انجمن در دوره قبل که در این دوره نامزد نشده بودند و جعفر توزنده‌جانی و مناف یحیی‌پور بازرسان انجمن در این دوره نیز حضور داشتند. 

 در آغاز نخستین جلسه‌ هیئت مدیره‌ انجمن که برای تحویل و تحول مسئولیت از هیئت مدیره‌ قبلی به هیئت مدیره‌ جدید، طبق روال با حضور اعضای دو هیئت مدیره تشکیل شد، مناف یحیی‌پور دبیر پیشین انجمن، گزارشی از برگزاری مجمع عمومی، مراحل اطلاع‌رسانی و انتخاب اعضای هیئت مدیره و بازرسان در مجمع عمومی ارائه کرد.

فریدون عموزاده‌ خلیلی رئیس هیئت مدیره‌ در دوره قبل نیز طی سخنانی ضمن تبریک به منتخبان مجمع عمومی به‌ عنوان اعضای هیئت مدیره‌ و بازرسان و آرزوی موفقیت برای آنان، از زحمت‌های اعضای هیئت مدیره‌ قبلی تشکر کرد.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عباس جهانگیریان انجمن نويسندگان كودك و نوجوان اعضای هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۴۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا

نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک برای حضور در مجمع عمومی تکواندو آسیا عازم ویتنام می‌شود. - اخبار ورزشی -

به‌ گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، سیدمحمد پولادگر نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک و نایب رئیس اتحادیه تکواندو آسیا، با دعوت اتحادیه تکواندو آسیا در مجمع عمومی این اتحادیه شرکت می‌کند.

مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا، همزمان با رقابت‌های قهرمانی تکواندو و پاراتکواندو آسیا از 24 اردیبهشت تا 4 خرداد در شهر دانانگ ویتنام برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • لغو مراسم سالانه «انجمن قلم آمریکا» به دلیل تحریم نویسندگان در حمایت از غزه
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • انتخاب رئیس جدید هیئت کارگری استان اصفهان
  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی
  • فوت یک کودک در پی موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله
  • دبیر پانزدهمین دوره جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی:بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود