Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا طهماسبی؛ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت‌وگو با فارس با اشاره به کاهش بیماری کرونا در همدان اظهار کرد: کووید۱۹ هفته گذشته در استان به شرایط پیک رسیده بود و در حال حاضر در حالت پلاتو یا کف هستیم و رو به کاهش است.

وی خاطرنشان کرد: البته هنوز احتمال افزایش بیماری وجود دارد و تا مشخص شدن روند بیماری به چند روز زمان لازم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا با بیان اینکه در حال حاضر روزانه تقریبا حدود یک‌هزار و ۲۰۰ بیمار به بیمارستان‌های استان مراجعه می‌کنند تاکید کرد:  خانواده‌ها واکسیناسیون خود و فرزندانشان را جدی بگیرند و به موقع انجام دهند تا بیماری کنترل شود.

وی استفاده از ماسک و پرهیز از تجمع در کنترل بیماری حائز اهمیت دانست و خواستار توجه به این موضوع شد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: بیماران مبتلا به کرونا بیماری کرونا پیک هفتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۴۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: طی بازدید‌های مداوم و نامحسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه، یک محل غیرمجاز دندانپزشکی و یک محل غیرمجاز ماساژدرمانی در اردبیل به‎دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان و انجام خدمات غیرمجاز درمانی، شناسایی و با همکاری اداره اماکن انتظامی، مهروموم و افراد متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.
رامین نسیمی دوست تأکید کرد: انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی و دندانپزشکی، طب سنتی، زیبایی و کاشت مو در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیر مرتبط ممنوع بوده و باید در مراکز معتبر و زیر نظر متخصص مربوطه انجام شود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: هم استانی‌ها می‌توانند هر گونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی و دندانپزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها گزارش کنند.

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی وارد استان شد
  • افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی
  • پارک علم و فناوری دانشگاه علوم‌پزشکی سمنان رسید
  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل
  • ‌شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • افزایش خودسرانه تعرفه‌های درمان خط قرمز علوم پزشکی همدان است