Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوونتوس برای خرید لیاندرو پاردس نیاز به فروش آدریان رابیو دارد

پاری سن ژرمن به دنبال فروش لیاندرو پاردس است و یوونتوس نیز به این بازیکن علاقه دارد. در طرف دیگر منچستریونایتد خواهان جذب آدریان رابیو برای تقویت خط هافبک خود است. این شرایط باعث به وجود آمدن دومینو نقل و انتقالاتی شده است که برای تکمیل شدنش، همه طرف‌ها باید کار خود را به خوبی انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طرفداری | به گزارش فابریتزیو رومانو، پس از پیوستن آدریان رابیو به منچستریونایتد، لیاندرو پاردس همچنان از اهداف اصلی نقل و انتقالاتی یوونتوس در این پنجره تابستانی خواهد بود. دومینو نقل و انتقالاتی به وجود آمده، که همه طرف‌ها به تکمیل شدن آن در هفته‌های آینده خوشبین هستند. پاردس و یوونتوس بر سر مسائیل شخصی با یکدیگر به توافق رسیدند اما جذب او از پاری سن ژرمن در گرو انتقال رابیو به منچستر قرار دارد.

اخبار داغ 

واکنش حیدری به صحنه مشکوک بازی استقلال - سپاهان و تسویه مطالبات داوران کیت جدید پرسپولیس رونمایی شد + عکس توپ طلای 2022 / نامزدهای جایزه یاشین معرفی شدند توپ طلای 2022 / اعلام نامزدهای جایزه کوپا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیاندرو پاردس آدریان رابیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۴۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل برونو فرناندز به شفیلدیونایتد از روی نقطه پنالتی (منچستریونایتد 2-2 شفیلدیونایتد)

برونو فرناندز گل دوم منچستریونایتد را به ثمر رساند.

دانلود (3.2MB)

دیگر خبرها