Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ احمد شیرانی در تشریح وضعیت محورهای مواصلاتی کشور گفت: ترافیک نیمه‌سنگینی در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل محمدشهر تا پل کلاک وجود دارد. همچنین حجم ترافیک در محور شهریار- تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس نیز بالاست.

وی درباره محورهای مسدود کشور اظهار کرد: محور  ریگان – ایرانشهر تنها محور شریانی در کشور است که مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تنها محور دارای انسداد فصلی  نیز محور لاسم – ارجمند است.

شیرانی درباره محورهای مسدود غیرشریانی گفت: دو محور تهران - امامزاده داوود و جوزم – دهج دو محور غیرشریانی کشور هستند که مسدود هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور اظهار کرد: مشکل‌ جوی خاصی در محورهای مواصلاتی کشور مشاهده نمی‌شود و تردد بدون مداخلات جوی برقرار است.

وی ادامه داد: سازمان هواشناسی با صدور هشداری از احتمال بارندگی و همچنین وزش باد و وقوع گردوخاک در برخی از استان‌ها تا یکشنبه هفته آینده خبر می‌دهد؛ لذا ضروری است که رانندگان برای مواجهه با شرایط پیش‌بینی شده آماده باشند. رعایت سرعت مطمئنه و همچنین افزایش دقت و تمرکز باید در دستورکار رانندگان قرار داشته باشند. همچنین ضروری است رانندگان در مسیر حرکت خود فاصله طولی مناسب را رعایت کنند.

همچنین شیرانی با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع حرکت حتما با این شماره تماس گرفته و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

منبع: ایسنا

منبع: فردا

کلیدواژه: امامزاده داوود وضعیت ترافیکی جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۴۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک نیمه سنگین در جاده هراز/ چالوس و آزادراه تهران - شمال؛ همچنان یکطرفه

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در جاده‌های سراسر کشور حاکی از آن است که درحال حاضر ترافیک در کسیر جنوب به شمال محور هراز در محدوده های شنگلده و بایجان نیمه سنگین است.

وی با بیان اینکه ترافیک در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل گلشهر تا مهرشهر نیز پرحجم  گزارش شده است، گفت: همچنین وضیت مشابه در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل مهرویلا تا گلشهر و آزادراه تهران - ساوه حدفاصل بهمن آباد تا دهشاد وجود دارد. در محور تهران – پاکدشت  در محدوده خاتون آباد نیز ترافیک نیمه سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا همچنین گفت: تردد در مسیر شمال به جنوب آزادراه شمال – تهران و محور چالوس تا اطلاع بعدی ممنوع است و این محور برای مدیریت بار ترافیک یک طرفه شده است.

وی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز اظهارکرد:‌گزارش‌ها حاکی از جوی آرام در تمامی جاده‌های کشور است و درحال حاضر مداخله جوی خاصی در جاده‌ها گزارش نشده است.

شیرانی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور با این شماره تماس گرفته و پیش از شروع سفر با اطلاع از وضعیت راه‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیکی محورهای شریانی و غیر شریانی کشور در آخرین روز سال ۱۴۰۲
  • وضعیت راه‌های کشور؛ جاده چالوس مسدود شد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ جاده چالوس یک‌طرفه شد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ جاده چالوس یکطرفه شد
  • ترافیک نیمه سنگین در جاده هراز / چالوس و آزادراه تهران - شمال همچنان یکطرفه
  • ترافیک نیمه سنگین در جاده هراز/ چالوس و آزادراه تهران - شمال؛ همچنان یکطرفه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده هراز
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ این جاده امروز یک‌طرفه می‌شود
  • ترافیک سنگین در محور کرج-چالوس/جاده از مرزن آباد مسدود شد
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها و راه‌ها