Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@11:58:48 GMT

کاظمیان: می‌خواهم در مس کرمان پدیده لیگ شوم

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۴۳۱۹

کاظمیان: می‌خواهم در مس کرمان پدیده لیگ شوم

به گزارش "ورزش سه"،  اولین دیدار مس کرمان بعد از صعود به لیگ برتر مقابل نفت مسجدسلیمان با شکست همراه شد. امین کاظمیان که گل اول مس را به ثمر رساند در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: اولین بازی لیگ بود و چند بازیکن ما که تازه اضافه شده‌اند، غایب بودند؛ ولی در مجموع بازی خوبی بود و می‌توانستیم برنده بازی باشیم اما شانس با ما یار نبود‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دمای هوا هم خیلی زیاد بود. یکی از دلایلی که تیم نتوانست نتیجه بگیرد گرما هوا بود وگرنه بازی کاملاً پایاپایی بود و هر دو تیم همانطور که مشاهده کردید موقعیت هایی داشتند و می‌توانستیم بازنده این بازی نباشیم.

او در مورد پر گل بودن این دیدار و رد و بدل شدن پنج گل ادامه داد: بازی زیبا، پر برخورد و جنگ تاکتیک ها بود ولی شانس با ما یار نبود.

این بازیکن که از اشتباه خط دفاع حریف استفاده کرد و گل زد در این باره توضیح داد: از آنجایی که آقای حسینخانی گفته بود توانستیم به تیم حریف ضربه بزنیم و گل هم به نام من ثبت شد. گل‌های خورده را جبران کردیم ولی به دلیل گرمای هوا و خستگی زیاد که باعث شده بود بعضی از بازیکنان ما از لحاظ بدنی کم بیاورند و گل سوم را دریافت کردیم. دمای هوا ۴۳ درجه بود. بازی در چنین هوایی روی بدن هر فوتبالیستی جواب نمی‌دهد.

وی که فصل گذشته بهترین وینگر لیگ یک شد و با گلزنی در بازی اول لیگ برتر امیدوارکننده نشان داد در این باره گفت: هر بازیکنی در لیگ برتر به دنبال بهترین شدن است و من هم می‌خواهم یکی از پدیده ها باشم.

کاظمیان در پایان در مورد دیدار هفته آینده با پیکان افزود: اولین بازی خانگی ما بعد از هشت سال دوری از لیگ برتر است و صددرصد برای برد می‌رویم. بازیکنانی که به ما اضافه می‌شود می‌توانند خیلی کمک کنند. انشاالله بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و به اهدافی که داریم برسیم.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۴۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان ، تیم‌های صنعت مس کرمان و پیکان در دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان به مصاف هم رفتند.

در این مسابقه که در ورزشگاه شهید تجلی کرمان برگزار شد، صنعت مس کرمان به برتری ۳۰ بر ۲۶ دست یافت تا جایگاهش را در صدر جدول رده‌بندی تثبیت کرده و یک گام دیگر به قهرمانی در این رقابت‌ها نزدیک شود.

با این پیروزی تعداد امتیازات صنعت مس کرمان به  ۳۸ رسید تا اختلافش را با تیم دوم جدول به هفت امتیاز برسد.

پیکان نیز با این شکست با ۱۴ امتیاز همچنان در رتبه هشتم قرار دارد.

هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان ۱۰ اردیبهشت برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • سپاهان قافیه قهرمانی را باخته است/ دل کندن از مورایس راحت نیست
  • درخواست مهم اوسمار؛ این بازیکن را برای بازی با سپاهان می‌خواهم
  • عکس‌| استوری باشگاه پرسپولیس برای جواد کاظمیان