Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید پورحسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس آخرین اعلام وزارت بهداشت در خصوص رنگ بندی کرونایی کشور، سه شهرستان از مجموع ۱۰ شهرستان تابعه این استان شامل «نهاوند، فامنین و کبودرآهنگ» در وضعیت قرمز قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: همچنین شهرستان های «همدان، تویسرکان، اسدآباد، رزن و درگزین» در شرایط نارنجی و «بهار و  ملایر» در وضعیت زرد قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورحسینی با اشاره به اینکه آمارهای مربوط به ابتلا و بستری بیماران کرونایی در این استان افزایشی است، اظهار داشت: در هفته گذشته آمار مراجعه به مراکز ۱۶ ساعته استان نیز ۲.۵ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۳۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان همدان بستری هستند، تصریح کرد: از این تعداد ۵۹ نفر در بخش آی.سی.یو بستری هستند که وضعیت جسمی ۲۲ بیمار نیز وخیم گزارش شده است.

سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان همدان افزود: آمار فوتی های ناشی از کرونا در استان همدان نیز در یک هفته گذشته هشت نفر بوده که بر این اساس مجموع آمار متوفیان از ابتدای ایپدمی کرونا تاکنون در این استان به سه هزار و ۳۶۶ نفر رسیده است.

به گفته پورحسینی، تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان با علائم تنفسی مشکوک و قطعی کرونا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۵۱۲ و به مراکز ۱۶ ساعته و شبانه روزی ۲ هزار و ۹۸۷ نفر است.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد بیمار ۸۱ نفر شامل ۷۴ نفر در بخش عادی و هفت نفر نیز در بخش آی.سی.یو بستری شدند.

سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان همدان اظهار داشت: مجموع موارد مثبت سرپایی از ابتدای اپیدمی کرونا تاکنون ۱۱۳ هزار و ۹۱۳ نفر، موارد مثبت بستری ۳۴ هزار و ۴۰ و بهبود یافتگان ۳۰ هزار و ۴۵۷ نفر است.

به گفته پورحسینی، تاکنون سه میلیون و ۲۱۹ هزار و ۶۳۶ دُز واکسن کرونا در استان همدان تزریق شده که درصد پوشش واکسیناسیون برای افراد بالای ۱۸ سال در نوبت اول ۹۳.۳ درصد، نوبت دوم ۸۵.۱ درصد و نوبت سوم ۴۷.۹ درصد است.

وی در خصوص واکسیناسیون افراد ۱۲ تا ۱۸ سال در استان همدان نیز گفت: ۹۵ درصد از جمعیت این رده سنی نوبت اول و ۸۳.۴ درصد نوبت دوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند ضمن اینکه ۲۶.۱ درصد گروه سنی پنج تا ۱۱ سال نوبت اول و ۱۳.۲ درصد هم نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

پورحسینی اظهار داشت: ۱۰۰ درصد مادران باردار در استان همدان نوبت اول واکسن کرونا و ۹۸.۲ درصد آنها نوبت دوم را نیز تزریق کرده اند ضمن اینکه در مجموع ۹۳.۲ درصد افراد بالای ۱۲ سال در این استان نوبت اول و ۸۳.۸ درصد نوبت دوم واکسن را دریافت کردند.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا استانداری همدان همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا استانداری همدان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان ویروس کرونا استانداری همدان همدان استان همدان واکسن کرونا نوبت اول نوبت دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۴۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کارت ورود به جلسه نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از دوشنبه

عبدالرسول پورعباس با اعلام این خبر، گفت: کارت شرکت در آزمون داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری به‌همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه تا روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه در سامانه جامع آزمون سراسری در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور برای مشاهده و پرینت فعال خواهد شد.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: داوطلبان باید با ورود به کارپوشه خود از طریق درج کدملی/ شناسه یکتا و رمز عبور یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند. داوطلبانی که در ۲ گروه آزمایشی شامل یک گروه آزمایشی اصلی (علوم ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی) به همراه یکی از گروه‌های آزمایشی هنر یا زبان‌های خارجی متقاضی شده‌اند دارای ۲ کارت هستند.

وی در مورد آزمون پذیرش دانشجو- معلم سال ۱۴۰۳، گفت: برای داوطلبانی که برای پذیرش در آزمون پذیرش دانشجو- معلم اعلام علاقه مندی کرده‌اند نیز در گروه آزمایشی مربوطه منحصراً یک کارت ورود به جلسه منتشر شده است. این دسته از داوطلبان باید علاوه بر پاسخگویی به دفترچه‌های سؤالات آزمون اختصاصی مربوط به گروه آزمایشی انتخابی، به دفترچه سوالات اختصاصی آزمون پذیرش دانشجو- معلم نیز پاسخ دهند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه داوطلبان باید طبق تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند، افزود: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است. فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸:۰۰ (هشت) و بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ (دو و نیم بعدازظهر) آغاز می‌شود و دربِ حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ (دو بعدازظهر) بسته خواهد شد.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به جزئیات برگزاری نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳، گفت: در این آزمون در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آن‌ها زن و ۳۷ درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

پورعباس خاطرنشان کرد: گروه علوم تجربی با بیش از ۵۰۱ هزار داوطلب و گروه علوم ریاضی با بیش از ۱۲۸ هزار داوطلب بیشترین و کمترین تعداد داوطلبین در میان گروه‌های آزمایشی اصلی را به خود اختصاص داده‌اند.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد: آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، هنر و زبان‌های خارجی عصر همان روز و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

پورعباس در پایان به داوطلبان توصیه کرد به منظور کسب اطلاعات بیشتر اطلاعیه اعلام زمان برگزاری، نحوه دریافت کارت و محل رفع‌نقص کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • تحقیق جدید؛ کمبود خواب ریسک ابتلا به این بیماری را افزایش می‌دهد
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • اپراتور‌ها چقدر به تعهدات خود عمل کردند؟/ مردم بهبود کیفیت اینترنت را احساس نمی‌کنند
  • سامسونگ و کوالکام به ۲۰ درصد سرعت دانلود بالاتر در شبکه 5G دست یافتند
  • سهم آقایان در نوبت اول کنکور فقط ۳۷ درصد/ انتشار کارت ورود به جلسه از فردا
  • انتشار کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور از روز دوشنبه
  • انتشار کارت ورود به جلسه نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از دوشنبه
  • آمار شرکت‌کنندگان در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳/ انتشار کارت از دوشنبه