Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@06:59:14 GMT

محمدامین حزباوی بهترین بازیکن تورنمنت کافا شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۴۴۳۷

حزباوی گفت: تیم جوانان شایستگی افتخارآفرینی در آسیا را دارد

:محمد امین حزباوی کاپیتان تیم ملی جوانان که عنوان برترین بازیکن تورنمنت کافا را به دست آورد، پس از کسب قهرمانی با سایت فدراسیون فوتبال گفتگو کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد امین حزباوی کاپیتان تیم ملی جوانان ایران درخصوص قهرمانی تیم ملی جوانان ایران در رقابت‌های کافا گفت:

به تمام مردم ایران این دستاورد را تبریک می‌گویم و خدا را شاکریم که توانستیم پرچم کشورمان را در این رقابت‌ها بالا ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که می‌دانید، کمتر از یک‌ ماه و نیم از تشکیل تیم ملی جوانان می‌گذرد. کار آسانی نداشتیم ولی در این مدت تمرینات خوبی برگزار کردیم و توانستیم خودمان را در کافا محک بزنیم. این نکته مثبتی بود که قبل از رقابت‌های مقدماتی آسیا، این مسابقات برگزار شد تا بتوانیم یک رقابت جدی داشته باشیم و شکر خدا که قهرمان شدیم.

مدافع تیم ملی جوانان با تمجید از کادرفنی گفت:

از زحمات کادرفنی و تمامی اعضای تیم تشکر می‌کنیم. مربیان تلاش زیادی برای موفقیت در این رقابت‌ها انجام دادند و قهرمانی مزد این زحمات بود. تیم به هماهنگی خوبی رسیده و امیدواریم در رقابت‌های پیش رو که مقدماتی قهرمانی ‌آسیاست و پس از آن خود رقابت‌های قهرمانی آسیا به موفقیت برسیم. ما در این بازی ها با تیم های بسیار خوب و با کیفیتی روبرو شدیم که توان و قدرت تیم ما را به خوبی نشان می داد.

حزباوی درباره انتخاب خودش به عنوان برترین بازیکن رقابت‌های آسیا مرکزی هم گفت:

خدا را شکر می‌کنم که توانستم در این رقابت‌ها عنوان بهترین بازیکن را به دست بیاورم. از تمامی بچه‌ها و اعضای کادرفنی منشکر هستم که به من کمک‌ کردند تا این عنوان را به دست بیاورم. انشااله با حفظ همین روند، ابتدا رقابت‌های مقدماتی آسیا را پشت سر بگذاریم و بعد از آن استارت بزنیم برای قهرمانی آسیا این تیم توانایی و شایستگی زیادی دارد و می تواند در مسابقات آسیایی برای کشور عزیزمان افتخار آفرین باشد.

اخبار داغ 

واکنش حیدری به صحنه مشکوک بازی استقلال - سپاهان و تسویه مطالبات داوران کیت جدید پرسپولیس رونمایی شد + عکس توپ طلای 2022 / نامزدهای جایزه یاشین معرفی شدند توپ طلای 2022 / اعلام نامزدهای جایزه کوپا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی جوانان رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۴۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی شهر «دانانگ» در کشور ویتنام در سه بخش پومسه، کیوروگی و پاراتکواندو از ۲۵ الی ۳۰ اردیبهشت ماه پیگیری خواهد شد.

اتحادیه تکواندو آسیا، با ارسال نامه‌ای از هومن صادق نیا و مهدی بهادری داوران شایسته کشورمان دعوت کرد تا در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا به قضاوت بپردازند.

شایان ذکر است تیم‌های ملی ایران در بخش‌های تکواندو، پومسه و پاراتکواندو این رقابت‌ها با ترکیبی کامل حضور خواهند داشت.

کد خبر 6085524

دیگر خبرها

  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • پاسخ اوسمار به مهم‌ترین سئوال علاقمندان فوتبال
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • حزباوی در آستانه قهرمانی در لیگ ستارگان قطر
  • محمدامین حزباوی در آستانه فتح فوتبال قطر/ فصل درخشان مدافع ایرانی
  • حضور تیم والیبال جوانان ایران در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • شوک دوم به جودو/ شانس حضور در قهرمانی جهان هم از دست رفت
  • حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • سرمربی قهرمان جهان: ایران باید از عنوانش دفاع کند
  • استقلال نکونام لایق قهرمانی است