Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@18:39:44 GMT

اختصاصی: مدیرعامل مس کرمان استعفا داد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۴۴۴۷

اختصاصی: مدیرعامل مس کرمان استعفا داد

به گزارش "ورزش سه"، این دومین باری است که کهندل در یکی دو هفته گذشته استعفای خود را تقدیم شرکت ملی صنایع مس ایران می‌کند. ظاهرا علت این استعفا دلخوری‎هایی است که او از مجموعه اداره کننده این باشگاه دارد و با توجه به مسائل پیش آمده او ترجیح می‌دهد که با استعفای خود راه را بر بهبود اوضاع باشگاه نبندد.
درباره این استعفا این گمان می‌رفت که اختلافی میان او و فرزاد حسین‌خانی رخ داده، اما این مسئله حقیقت ندارد و نزدیکان مدیرعامل این موضوع را به طور کامل تکذیب می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کهندل با حضورش به عنوان مدیرعامل مس به ناکامی‌های نزدیک به یک دهه‌ای کرمانی‌ها برای بازگشت به لیگ برتر خاتمه داد و آنها توانستند با اعتماد به یک مربی جوان و بومی بار دیگر به بالاترین سطح مسابقات راه پیدا کند،اما در این بین استعفای چندباره او نکته عجیبی به شمار می‌رود که باید دید اداره کنندگان باشگاه چه راهکاری برای جلب رضایت کهندل و پایان دادن به دلخوری‌های او دارند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۴۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ توضیحات رئیس قوه قضاییه درباره انتصاب معاون اول دستگاه قضا

اژه‌ای: مدتی پیش معاول اول قوه قضاییه با استدلالی که داشتند استعفا دادند و براساس همان توضیحات استعفا را پذیرفتم. بیش از تمام موضوعات دیگر، درباره انتصاب معاون قوه قضاییه با افراد مختلف مشورت کردم.

دریافت 10 MB

دیگر خبرها

  • (ویدیو) دلخوری شدید رابعه اسکویی از پیشنهاد عجیب مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان
  • پلمب ۲ واحد تولیدی شن و ماسه در کرمان
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش ۱۵۰۰ نفر متاثر از سیل کرمان
  • فیلم/ توضیحات رئیس قوه قضاییه درباره انتصاب معاون اول دستگاه قضا
  • امدادرسانی هلال احمر کرمان به بیش ۱۵۰۰ نفر در جریان سیل اخیر
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲۵۰ نفر گرفتار در سیل استان کرمان
  • گلدان گیری و مقدمات تولید نهال در جنوب کرمان
  • سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت
  • بازگشایی محور رودبار جنوب به کهنوج در کرمان
  • میزان بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد