Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@21:34:55 GMT

سریع‌ترین کارت زرد لیگ چگونه به ثبت رسید؟

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۴۶۸۶

سریع‌ترین کارت زرد لیگ چگونه به ثبت رسید؟

به گزارش "ورزش سه"، سهیل فداکار مهاجم هدف ملوان اولین کارت زرد لیگ ۲۲ را به نام خود ثبت کرد. او که قصد داشت در همان ابتدای بازی برای ملوان پنالتی بگیرد با کارت زرد داور در دقیقه سه مواجه شد تا سریع‌ترین کارت زرد تاریخ لیگ به نام او ثبت شود. چنین کارت زرد زودهنگامی در تاریخ لیگ برتر را کمتر به خاطر می‌آوریم؛ این مهاجم راجع به این اتفاق به خبرنگار ما توضیح می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ابتدا در خصوص شکست مقابل پیکان گفت: اولین بازی لیگ برتری ما بعد از هفت سال بود. تازه از فصل بدنسازی آمدیم و بدن‌های مان کمی آماده نبود ولی هر چه می‌گذشت شرایط بهتر می شد. کلا در نیمه دوم سرتر از پیکان بودیم ولی متاسفانه نشد به بازی برگردیم، گل بزنیم و مساوی کنیم یا حتی ببریم.

او در خصوص کسب اولین کارت زرد لیگ بیست و دوم در دقیقه سه ادامه داد: به نظرم کمی سخت‌گیرانه بود زیرا من سُر خوردم. راستش را بخواهید قصدم پنالتی گرفتن بود ولی نه اینکه که خودم را بیندازم اما داور تشخیص داد تمارض کردم و به من کارت داد.

مهاجم ملوان در خصوص صحبت مازیار زارع مبنی بر اینکه مجبور به جذب مهاجم هستند نظرش را اینگونه بیان کرد: تیم ما صد در صد نیاز به مهاجم دارد. کلا دو مهاجم داریم و قطعاً در طول فصل به مهاجمان بیشتری نیاز داریم و باشگاه باید به دنبال جذب مهاجم باشد‌.

فداکار در پایان در مورد دیدار هفته آینده با استقلال افزود: مشخص نیست که استادیوم آماده میشود یا خیر؟ ولی امیدوارم این اتفاق بیفتد. بازی خیلی سختی داریم. استقلال قهرمان سال گذشته لیگ برتر است و اسکلتش را حفظ و نفرات قدرتمندی جذب کرده اما ما هم برنامه خاص خودمان را برای این بازی داریم.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر کارت زرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۴۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین باخت تارتار به مدعیان در سن سیروس

به گزارش "ورزش سه"، این باخت در حالی رقم خورد که شاید اگر پنالتی ابتدای نیمه دوم نبود، ملوانی‌ها می‌توانستند بازی را کنترل کنند اما دو گل پیاپی از شهریار مغانلو و دفاع سرسخت تیم مورایس، جلوی شاگردان مهدی تارتار را گرفت تا آنها برای اولین بار در این فصل در ورزشگاه سن سیروس به یک تیم مدعی ببازند.

ملوان در بازی با پرسپولیس باوجود فرصتهای فراوان گلزنی به نتیجه تساوی صفر صفر رسید و این نتیجه در دیدار با تراکتور هم در یک بازی سخت و فشرده تکرار شد.

بازی با استقلال اما یک تفاوت داشت. ملوانی‌ها در این بازی یک گل به حریف زدند و در حالی که هنوز از این گل شادمان بودند، ماشاریپوف ستاره خارجی تیم استقلال گل مساوی را به ثمر رساند.

اما این بار باوجود اینکه گل اول را تیم ملوان زد، سپاهان از غفلت خط دفاعی این تیم بهترین استفاده را برد و توانست در استادیوم سیروس قایقران گل تساوی و برد را بزند.

نکته جالب اینکه ملوان فصل گذشته از این سه تیم در مجموع 4 امتیاز گرفته بود اما حالا در حالی که هنوز یک بازی هم با تراکتور باقی مانده، 7 امتیاز از مدعیان اصلی لیگ برتر گرفته است.

دیگر خبرها

  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • عکس| رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست
  • سند: رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • معمای عجیب؛ رامین رضاییان بازی با پرسپولیس را از دست داد؟
  • ابهام درباره محرومیت رامین رضاییان
  • خبر مهم درباره رضائیان مقابل پرسپولیس
  • اولین باخت تارتار به مدعیان در سن سیروس
  • رامین رضاییان از بازی با پرسپولیس محروم شد
  • فوری: محرومیت رامین از بازی پرسپولیس!
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر