Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@04:30:45 GMT

خط اضطراری تامین آب شهرکرد در مدار است

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۶۰۶۳

خط اضطراری تامین آب شهرکرد در مدار است

بر اساس آخرین اطلاعات میدانی و اطلاعات بدست آمده از شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، خط آبرسانی اضطراری به شهرکرد که برای مواقع ضروی تعبیه شده بود هم اکنون با ظرفیت بیش از ۹۰ لیتر بر ثانیه در مدار قرار گرفته است.

هم اکنون بیش از ۹۵ درصد از مناطق مسکونی استان چهارمحال و بختیاری از آب شرب پایدار استفاده می‌کنند و ۵ درصد باقیمانده نیز به دلیل محدودیت‌های فنی از جمله اختلاف ارتفاع با مسئله افت فشار آب مواجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای عملیاتی آبفا از ابتدای گل‌آلودگی آب کوهرنگ با دستور وزیر نیرو به صورت پیوسته و شبانه‌روزی در حال فعالیت برای رفع محدودیت‌ها هستند.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: تامین آب شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۶۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید

هدایت‌الله عبدی زاده مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان  در گفت وگو با خبرنگاران گفت: طی یکسال گذشته با تلاش و پیگیری‌های انجام شده تجهیزات پزشکی و آمبولانس مرکز درمانی کسری خریداری شده است.

 به گفته او پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری آبادان که از سال ۹۲ کلنگ زنی شده بود به ۹۸ درصد رسیده است.

وی اظهارکرد: این بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی کاملا تخصصی و ۶ اتاق عمل، آی سی یو، ان آی سی یو، سی سی یو دارد که با بهره‌برداری از آن جنوب استان تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی قرار می‌گیرند.

او گفت: بیمارستان ۸۶ تختخوابی آبادان با حدود ۱۱۰ سال قدمت فرسوده است بنابراین تکمیل بیمارستان کسری آبادان به عنوان مرکز درمانی جایگزین ضروری است.

عبدی‌زاده به صرف بیش از چهار هزار میلیارد ریال برای ساخت این بیمارستان اشاره و تصریح کرد: حدود ۴۵۰ نیروی مورد نیاز این بیمارستان از طریق آزمون و بکارگیری نیروهای بیمارستان قدیم جذب شدند.

ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی تامین اجتماعی آبادان در زمینی به مساحت ۳.۵ هکتار و زیربنای ۱۶ هزار متر مربع از سال ۱۳۹۲ آغاز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • اجلاس روسای FIU کشورهای عضو بریکس در کشور روسیه برگزار شد
  • روسای FIU سازمان بریکس با یکدیگر دیدار کردند
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • عملیات آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • مصرف آب مشهد هفت هزار و ۱۵۰ لیتر بر ثانیه است
  • ۱۰ هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • اعلام آمادگی بانک مرکزی برای ارائه ریز اطلاعات به مجلس
  • پیشرفت ۳۰ درصدی طرح اضطراری آبرسانی به شهر طبس
  • دیار کویری خراسان، لب‌تشنه‌تر از همیشه