Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@05:17:37 GMT

اولین سمن‌ سرای میراث‌فرهنگی کرمان افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۳۷۵۵۹

اولین سمن‌ سرای میراث‌فرهنگی کرمان افتتاح می‌شود

ایسنا/کرمان معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از افتتاح اولین سمن ‌سرای میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در کاروانسرای گنجعلیخان کرمان در روز سه‌شنبه ۲۵ مردادماه جاری ۱۴۰۱ خبر داد.

رضا بردبار امروز ۲۲ مردادماه با اشاره به آغاز هفته تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی ( ۲۲ تا ۲۷ مردادماه جاری) اظهار کرد: ایجاد فضای مناسب کاری و واگذاری حداکثری امور به تشکل‌های مردم نهاد میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی جزو اولویت‌ها و تعهدات اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان کرمان است که راه‌اندازی این سمن سرا در راستای این تعهدات انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان افزود: این اداره‌کل همچون سال‌های گذشته ویژه برنامه‌هایی را به مناسبت گرامیداشت هفته تشکل‌ها و مشارکت‌ها اجتماعی برگزار می‌کند که دیدار اعضای تشکل‌های مردم نهاد میراث‌فرهنگی با امام جمعه از مهمترین این برنامه‌ها است.


وی ادامه داد: نشست تشکل‌ها با مدیرکل میراث‌فرهنگی استان کرمان، اجرای مراسم تقدیر و همچنین حضور در تعدادی از بناهای تاریخی و شرکت در نمایشگاهی که به مناسبت هفته تشکل‌ها برگزار می‌شود از دیگر برنامه‌های ویژه این هفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سازمان هاي مردم نهاد استان کرمان سمن سرا گردشگری و صنایع دستی کل میراث فرهنگی استان کرمان اداره کل تشکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۳۷۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه ملی صنایع‌ دستی تا ۱۵ فروردین در بابلسر

حسن برقی رئیس میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بابلسر گفت: نمایشگاه ملی صنایع‌ دستی با ۶۰ غرفه تا ۱۵ فروردین در این شهرستان دایر است.

او افزود: پارکینگ‌های ساحلی شهرستان بیشترین حجم گردشگران و مسافران را به خود اختصاص داده‌اند.

رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بابلسر در خصوص حضور مسافران به امامزاده‌های شهرستان، گفت: با توجه به تقارن تعطیلات نوروز با ماه مبارک رمضان امامزاده‌های بابلسر آمار بازدیدکننده قابل توجهی دارد.

او به برپایی ۲نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات در شهرستان اشاره کرد و افزود: ۲ نمایشگاه در هتل میزبان و ساحل بابلسر برپا شد که نمایشگاه ساحلی از اول تا ۱۵ فروردین ماه سال جاری دایر خواهد بود.

برقی ادامه داد: نمایشگاه ساحلی بابلسر دارای ۶۰ غرفه صنایع‌دستی است و هنرمندان و صنعت‌گران سراسر استان‌های کشور در این نمایشگاه حضور پیدا کردند.

رئیس میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بابلسر از برپایی ۲ نوروزگاه نوروزی در بابلسر و هادی شهر در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: نوروزگاه شهید آیت الله عباس سلیمانی در بابسر و نوروزگاه آیت الله روحانی در هادی‌شهر به گردشگران و مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌کنند

او در خصوص نظارت در تنظیم بازار و تاسیسات گردشگری، افزود: در بازدید‌های نظارتی و مشترک شهرستان انجام شد ۳ نانوایی به دلیل گران‌فروشی پلمپ شد و در موارد دیگر با تذکر لسانی حل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی در بابلسر
  • موزه‌ها و اماکن تاریخی-فرهنگی گیلان در ۱۳ فروردین تعطیل است
  • برگزاری نمایشگاه ملی صنایع‌ دستی تا ۱۵ فروردین در بابلسر
  • استان چهارمحال و بختیاری نیاز به تغییرات گردشگری دارد
  • فروش ده میلیارد ریالی صنایع دستی در کاشان
  • اقامت ۸۱ هزار نفر در واحدهای اقامتی آذربایجان غربی
  • موافقت اصولی با ۱۵۵ طرح گردشگری صادر شد
  • اقامت ۷.۵ میلیون نفر شب در مازندران
  • بازدید گردشگران نوروزی از موزه‌های مازندران
  • بازدید بیش از ۲۸ هزار نفر از موزه‌های مازندران